tUrpot ja vakuumitunnistin... - Keinot saada sekin turha pois pelistä !

BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Paljos se map suunnilleen kestää painetta? Ilman FI-valoa...
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

BussiJussi kirjoitti:Paljos se map suunnilleen kestää painetta? Ilman FI-valoa...
Ei oikeastaan yhtään ylipainetta, mutta onneksi Gen1 bussissa voit disabloida tuon vikakoodin suoraan ECU:sta ;-). Ja en tiedä milloin vastaava tulee K8 malleihin ja tuleeko.
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Jenkeistä tuli palautetta että kaveri poisti aikoinaan viime kesänä tuon yksisuuntaventtiilin kun ECUeditoriin tuli tämä mahdollisuus. Nyt oli testannut hiljattain venttiilin toiminnan ja totesi toimivaksi edelleenkin. Kyseisellä kaverilla ahdot on luokkaa 2bar (täystehoinen turbo).

Eli tämän päivän tiedolla yksisuuntaventtiilin voi poistaa ja siten saada koneen käymään paremmin laittamalla täplän ecueditorin remove iap sensor errors ruutuun.
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
Rasputin
Viestit: 45
Liittynyt: 01 Elo 2008, 07:04
Paikkakunta: iisalmi

Viesti Kirjoittaja Rasputin »

Nostetaanpa vanhaa aihetta...

Onko tähän anturi hommaan tullut lisäpäivitystä?
Toimiiko busan omat anturit miten suurelle paineelle asti?
Riittääkö oman Ecun säätö varat miten suurelle paineelle?=onko lisärikastukselle tarvetta?
Hayabusa 99 Turbo 330hv/305nm
Vastaa Viestiin