Yoshimura kahvanpäät - Kokemuksia/kuvia

Muihin foorumeihin sopimattomat, teniikkaan liittyvät aiheet tänne
103-1209027290

Viesti Kirjoittaja 103-1209027290 »

Aattelin tilata uuteen K8 valkkariini punaiset Yoshimuran kahvanpäät (bar ends). Lisätietoja tuotteesta:
http://www.yoshimura-rd.com/ps-2896-1241-bar-ends-hayabusab-king.aspx

Onko porukalla kokemuksia näistä? Mites kahvanpäiden asennus noin yleensä, ei taida mikään hirveän monimutkainen homma olla? :cool: Noin pienestä ostoksesta ei käsittääkseni mene edes tullia, vaikka jenkeistä saakka tulisikin.
Avatar
Jorgos
Viestit: 345
Liittynyt: 09 Helmi 2007, 07:21
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorgos »

Ristipääpultilla kiinni, 2min homma sisältäen asennuskaljan juonnin. :kippis:
Born to be wild...paitsi himas.

Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
sam77
Viestit: 320
Liittynyt: 25 Heinä 2007, 12:56
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja sam77 »

laita kimppa-tilaus pystyyn?
Hopee on nopee?
Galleria
tenhulttio
Viestit: 500
Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
Paikkakunta: Tyrnävä

Viesti Kirjoittaja tenhulttio »

Mutta huomaa, että niille alkuperäisille kahvanpäille on jokin tarkoitus. Niitten on tarkoitus vähentää ohjaustangon tärinää ja siksi ne onkin niin painavat. Pimppausosat on alumiinia -> toimivat vain ulkonäön ehdoilla. Että jos matka-ajoa tulee reilusti niin kannattaa harkita tarvetta (taikka niinhän ne oli nopeat vaihtaa, että voihan ne aina tarvittaessa sväpätä)
Avatar
Jorgos
Viestit: 345
Liittynyt: 09 Helmi 2007, 07:21
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorgos »

Jorgos kirjoitti:Ristipääpultilla kiinni, 2min homma sisältäen asennuskaljan juonnin. :kippis:
Korjausta, uudessa K8-K9 on kuusioruuvilla kiinni! :D
Born to be wild...paitsi himas.

Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
103-1209027290

Viesti Kirjoittaja 103-1209027290 »

tenhulttio kirjoitti:Mutta huomaa, että niille alkuperäisille kahvanpäille on jokin tarkoitus. Niitten on tarkoitus vähentää ohjaustangon tärinää ja siksi ne onkin niin painavat. Pimppausosat on alumiinia -> toimivat vain ulkonäön ehdoilla. Että jos matka-ajoa tulee reilusti niin kannattaa harkita tarvetta (taikka niinhän ne oli nopeat vaihtaa, että voihan ne aina tarvittaessa sväpätä)

Tattis, hyvä pointti, enpä olisi tullut ajatelleeksi. Ehkä noita ei sitten kannata tilata, vaan vaikkapa maalata alkuperäiset kahvannupit. Jostain Biltemasta tms löytynee spraymaalia, jolla saa tuollaisen metallihohtopinnan aikaan?




Edited By greatLeo on 1233234466
Avatar
pocahontas
Viestit: 193
Liittynyt: 23 Touko 2004, 20:10
Paikkakunta: Muurame, Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pocahontas »

Mulla on ollu tyyliin aina tuommoset tuuninki kahvanpäät eikä oo menoo haitannu ns. normaaliajossa....
ainoa heikkouteni on ääretön nopeus


http://galleria.busanistit.org/pocan-busa
Avatar
Joppe
Viestit: 247
Liittynyt: 07 Maalis 2006, 21:59

Viesti Kirjoittaja Joppe »

Pieni värinä ei tunnu missään kun vääntää nupit kaakkoon. Pari markkaa lasissa niin tankon värinä on pienin murhe normaali ajossa.
Avatar
pocahontas
Viestit: 193
Liittynyt: 23 Touko 2004, 20:10
Paikkakunta: Muurame, Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pocahontas »

Joppe kirjoitti:Pieni värinä ei tunnu missään kun vääntää nupit kaakkoon. Pari markkaa lasissa niin tankon värinä on pienin murhe normaali ajossa.
Juuri näin :thumbup:
ainoa heikkouteni on ääretön nopeus


http://galleria.busanistit.org/pocan-busa
Avatar
Quadron
Viestit: 366
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 14:19
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Quadron »

Asennuksessa iskumeisseli on passeli, ainakin itsellä oli aika tiukassa alkuperäiset ruuvit.
Avatar
Jorgos
Viestit: 345
Liittynyt: 09 Helmi 2007, 07:21
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorgos »

Quadron kirjoitti:Asennuksessa iskumeisseli on passeli, ainakin itsellä oli aika tiukassa alkuperäiset ruuvit.

Juu, meinas itellä tulla P-askat housuun kun napsahti siihen malliin auki että luulin että ruuvi katkesi.

Eipä oo kyllä mun ajossa tuntunut eroa vaihdon jälkeen, tietty jos oikeen hifikädet on niin voi jotain tuntea, itellä ei mitään eroa. :;):




Edited By Jorgos on 1233302354
Born to be wild...paitsi himas.

Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Avatar
Tomppa
Viestit: 630
Liittynyt: 17 Maalis 2006, 13:11
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Tomppa »

Eipä meikäläisenkään nakkisormikädet tunne mitään eroa alkuperäisen metallimurikan ja alumiinikoristeen välillä... :glare:
SMR

Busanistit +200mph Club Finland
tenhulttio
Viestit: 500
Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
Paikkakunta: Tyrnävä

Viesti Kirjoittaja tenhulttio »

Joo, minähän en ole busalla ajanut kun lentokentillä.

Mutta mun vanhalla rouvalla (1327cc EF) kädet puutuu jo 20km matkalla vaikka painot olis paikallaankin. Iman painoja sitten kämmeniä kutittaakin heti kun koneen käynnistää :bike:
Avatar
Köpi
Viestit: 128
Liittynyt: 30 Loka 2007, 10:33
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Köpi »

Mulla ei reissussa näpit puutunut, vaikka mulla pimpatut painot onkin, toki nätimmät kuin nuo Yoshit:

Kuva
Avatar
purzzi
Viestit: 485
Liittynyt: 02 Kesä 2004, 20:25
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja purzzi »

Ne pyörät on erikseen mitkä vaativat nuo kahvapainot...ainakaan oman kokemuksen perusteella ei busassa sellaisia tärinöitä ilmene,mitkä haittaisi millään tavalla, vaikka olisi sellaiset koriste kahvanpäät...
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray

King of team purzzi :rasberry:
Vastaa Viestiin