Onko porukalla kokemuksia näistä? Mites kahvanpäiden asennus noin yleensä, ei taida mikään hirveän monimutkainen homma olla? Noin pienestä ostoksesta ei käsittääkseni mene edes tullia, vaikka jenkeistä saakka tulisikin.
Mutta huomaa, että niille alkuperäisille kahvanpäille on jokin tarkoitus. Niitten on tarkoitus vähentää ohjaustangon tärinää ja siksi ne onkin niin painavat. Pimppausosat on alumiinia -> toimivat vain ulkonäön ehdoilla. Että jos matka-ajoa tulee reilusti niin kannattaa harkita tarvetta (taikka niinhän ne oli nopeat vaihtaa, että voihan ne aina tarvittaessa sväpätä)
tenhulttio kirjoitti:Mutta huomaa, että niille alkuperäisille kahvanpäille on jokin tarkoitus. Niitten on tarkoitus vähentää ohjaustangon tärinää ja siksi ne onkin niin painavat. Pimppausosat on alumiinia -> toimivat vain ulkonäön ehdoilla. Että jos matka-ajoa tulee reilusti niin kannattaa harkita tarvetta (taikka niinhän ne oli nopeat vaihtaa, että voihan ne aina tarvittaessa sväpätä)
Tattis, hyvä pointti, enpä olisi tullut ajatelleeksi. Ehkä noita ei sitten kannata tilata, vaan vaikkapa maalata alkuperäiset kahvannupit. Jostain Biltemasta tms löytynee spraymaalia, jolla saa tuollaisen metallihohtopinnan aikaan?
Joo, minähän en ole busalla ajanut kun lentokentillä.
Mutta mun vanhalla rouvalla (1327cc EF) kädet puutuu jo 20km matkalla vaikka painot olis paikallaankin. Iman painoja sitten kämmeniä kutittaakin heti kun koneen käynnistää
Ne pyörät on erikseen mitkä vaativat nuo kahvapainot...ainakaan oman kokemuksen perusteella ei busassa sellaisia tärinöitä ilmene,mitkä haittaisi millään tavalla, vaikka olisi sellaiset koriste kahvanpäät...