Bussin iskutilavuus (bb+stroker)
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
- Paikkakunta: Tyrnävä
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
- Paikkakunta: Tyrnävä
Vastataan sitte itte ku kerran muut ei vaivaudu... tana
Edelleen kuvia ja vakiolohkoa tutkimalla päätelmä on, että loiskelevylle ei ole tarvetta (vieläkin voi kommentoida jos on ollut jarruttaessa tai kiihdyttäessä öljynpaineongelmia).
Ai miksikö ei? No siksi, että kuvien perusteella tuo myytävä levy on niin hatara ettei se kuitenkaan pysty öljyn pakenemista estämään.
Uudet öljypohjat ja kuivasumppusysteemitkin sitte lienee vain enimmäkseen madallussyistä laitettu (+öljymäärä, kovasti tunatuissa).
TFM jatkaa vakiolla
Edelleen kuvia ja vakiolohkoa tutkimalla päätelmä on, että loiskelevylle ei ole tarvetta (vieläkin voi kommentoida jos on ollut jarruttaessa tai kiihdyttäessä öljynpaineongelmia).
Ai miksikö ei? No siksi, että kuvien perusteella tuo myytävä levy on niin hatara ettei se kuitenkaan pysty öljyn pakenemista estämään.
Uudet öljypohjat ja kuivasumppusysteemitkin sitte lienee vain enimmäkseen madallussyistä laitettu (+öljymäärä, kovasti tunatuissa).
TFM jatkaa vakiolla
Hyvää pyhäpäivää!tenhulttio kirjoitti:Vastataan sitte itte ku kerran muut ei vaivaudu... tana
Edelleen kuvia ja vakiolohkoa tutkimalla päätelmä on, että loiskelevylle ei ole tarvetta (vieläkin voi kommentoida jos on ollut jarruttaessa tai kiihdyttäessä öljynpaineongelmia).
Ai miksikö ei? No siksi, että kuvien perusteella tuo myytävä levy on niin hatara ettei se kuitenkaan pysty öljyn pakenemista estämään.
Uudet öljypohjat ja kuivasumppusysteemitkin sitte lienee vain enimmäkseen madallussyistä laitettu (+öljymäärä, kovasti tunatuissa).
TFM jatkaa vakiolla
Nut ois sit moottorin romppeet kasassa jotta millos lyödään (lyötte) nippuun? Naapurilla on jo Salama nestettä vaille valmis, melko puurtaja tuo Jari ämmällä.
JR
Moro! Varaan kentän muutamaksi kerraksi vaan ensi odotellaan milloin vartti kisoja niin voi yrittää niille viikonlopuille..muuten yli 250hp vaparit ajaa sit max 1300m! Saattaa muuten jarrupäässä tulla kiirus.Ksthb kirjoitti:Hmm.. mulla peli vahausta vajaa.
Hmm.. Jouni, joko oot hoitanu ladun auki pudikselle jotta pääsis koeponnistamaanlaitteen ?
Mp messuille oon lau tulossa, be there.
Jouniri kirjoitti:Ksthb kirjoitti:Hmm.. mulla peli vahausta vajaa.
Hmm.. Jouni, joko oot hoitanu ladun auki pudikselle jotta pääsis koeponnistamaanlaitteen ?
Moro! Varaan kentän muutamaksi kerraksi vaan ensi odotellaan milloin vartti kisoja niin voi yrittää niille viikonlopuille..muuten yli 250hp vaparit ajaa sit max 1300m! Saattaa muuten jarrupäässä tulla kiirus.
Mp messuille oon lau tulossa, be there.
Saakos ahdetut yli 250hp kikottimet ajaa pidemmälle kuin vaparit?
En suositteleTeeCay kirjoitti:Jouniri kirjoitti:Ksthb kirjoitti:Hmm.. mulla peli vahausta vajaa.
Hmm.. Jouni, joko oot hoitanu ladun auki pudikselle jotta pääsis koeponnistamaanlaitteen ?
Moro! Varaan kentän muutamaksi kerraksi vaan ensi odotellaan milloin vartti kisoja niin voi yrittää niille viikonlopuille..muuten yli 250hp vaparit ajaa sit max 1300m! Saattaa muuten jarrupäässä tulla kiirus.
Mp messuille oon lau tulossa, be there.
Saakos ahdetut yli 250hp kikottimet ajaa pidemmälle kuin vaparit?
Meinaan yksi koustraiteri säikytti viime suvena jarrupään porukat aina pahasti, onneksi selvittiin vain sillä säikähdyksellä.
On sillä semmonenki...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
- Paikkakunta: Tyrnävä
-Artsi- kirjoitti:Noita polttoainekiskoja löytyy metritavarana vauhtiputkista, ja busaan valmiiksi sovitettunakin: halvin jonka olen löytänyt on tämä.
Onko foorumilla hydrauliikka/putkimiehiä?
Mitenkä 3/8" NPT kierteeseen saa näppärästi bensalinjat kiinni? Tavote oli saada banjoliittimet päihin (lähdöt taaksepäin). Olis kiva saada banjot suoraan tuota kiskoa vasten jottei leveys kasvaisi turhaan.
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
- Paikkakunta: Tyrnävä
tenhulttio kirjoitti:Onko foorumilla hydrauliikka/putkimiehiä?
Mitenkä 3/8" NPT kierteeseen saa näppärästi bensalinjat kiinni? Tavote oli saada banjoliittimet päihin (lähdöt taaksepäin). Olis kiva saada banjot suoraan tuota kiskoa vasten jottei leveys kasvaisi turhaan.
Lisätietoa vielä.
NPT kierteestä löytyy tietoa täältä :
http://en.wikipedia.org/wiki/National_pipe_thread
3/8" = 17.15 mm (ulkohalkasija), 18 kierrosta/tuuma = 1.41122mm nousu
Minkähän takia veli ameriikkalainen (?) on tuommosen kierteen valinnut?
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
- Paikkakunta: Tyrnävä
Joke kirjoitti:Kannattaa kysäistä hydrauliikkaliikkeestä, itse ostin
paikallisesta MTP-hydrauliikasta liittimen ja sulkutulpat
ylimääräisiin liitäntöihin.
Ootko varma, että ne MTP-hydrauliikan liittimet on "oikeita"? Ja kiertyvät pohjaan saakka?
Kun nämä eurooppalaiset (tuumaset) putkikierteet (BSPT) on 19 kierrettä tuumalle (NPT siis 18 kierrosta tuumalle.1.34mm nousu vs. 1.41mm nousu). Eli liitin saatta kiertyä muutaman kierroksen mutta sitten tökkää...
Ainakaan Oululaisten hydrauliikkaliikkeiden hyllystä ei löytynyt NTP kierteitä...
Taidamme kiertää/ratkaista TFM:ssä ongelman hankkimalla sopivan kierretapin jolla vännetään eurokierteet.