Pyöränlaakerit
Vanhalla K2 meni 42 tkm ja reissussa takapäästä laakerit paskaksi, keskisuomessa, vauhtia ~120 kmh loivassa mutkassa, aika jänskä tilanne kun alkoi rengas vipottamaan siihen malliin että otti molemmilta puolilta kiinni takahaarukkaan... noh,vakuutusyhtiön piikkiin korjaamolle ja matka jatkui.
Edited By Jorgos on 1229324549
Edited By Jorgos on 1229324549
Born to be wild...paitsi himas.
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
...tais olla reilut 42tkm minullaki ajetut...ei senthän vielä juminu täysin, mutta kyllä vaihon yhteyessä kuulemma oli meleko finaalissa, häjin tuskin sormilla sai pyöritettyä ja seki kuulemma heikosti
No, onneksi ei tienpäällä hajonnu kuitenkhan. Vaihatan jatkossa vähän tihiämphän.
No, onneksi ei tienpäällä hajonnu kuitenkhan. Vaihatan jatkossa vähän tihiämphän.
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Suosittelen vaihtamaan ehjänä, kilometreihin en ota kantaa mutta vaikkapa parin kauden välein. Ei ne kustannuksena niin isoa lovea lompakkoon tee. Nimittäin ne ulkokoolit on vittumainen onkia vanteesta sen jälkeen kun se laakeri leviää. Nimimerkillä "kahdesti tehny"...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Minkähän virheen olen tehnyt kun etupyörän laakerit kesti vajaa 2tkm. Ruostetta sisällä ja sellain nypellys kävi pyörittäessä. Sivusuojat oli ehjät enkä oo painepesurilla ruutannu. Miten kannattaa etupyörän "uiva" puoli asettaa oikeeseen kohtaan ?
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- jummijammi
- Viestit: 300
- Liittynyt: 26 Maalis 2005, 23:27
- Paikkakunta: pohojammaa
Jossain 40 tkm paikkeilla tuli vaihdettua eteen (tais olla 2007)... olisi ollut "ehkä" aiheellista vaihtaa jo aiemmin:
Etulaakerit heikossa hapessa
Sorry kuvien huono laatu...
Etulaakerit heikossa hapessa
Sorry kuvien huono laatu...
Do or do not, there is no try...
Olisko sattunu vain huonot laakerit.. Varsinkin jos ostaa halppis laakerit niin voi olla että ne on jo valmiiksi kuivat uutena.snuggles kirjoitti:Minkähän virheen olen tehnyt kun etupyörän laakerit kesti vajaa 2tkm. Ruostetta sisällä ja sellain nypellys kävi pyörittäessä. Sivusuojat oli ehjät enkä oo painepesurilla ruutannu. Miten kannattaa etupyörän "uiva" puoli asettaa oikeeseen kohtaan ?
Alkuperäiset on muistaakseni vain toiselta puolen suojatut, tarvikkeena olen itse käyttänyt molemmin puolin suojattuja. Kumimateriaalista ei mitään hajua, liekö tuolla niin merkitystä?MGa kirjoitti:Onko kellään tietoa noista suojista kun tulee erikseen että onko ne NBR kumia Vai EPDM ?
Ja laakerit vissii tarvis olla molemmin puolin suojattuja ?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Mulla ainakin meni ekasta bussukasta jarrulävyt vintturalleen, kun ei heti tienny mistä nypytys jarruttaessa johtuu. Talvella sit huollon yhteydessä sekin selvis.
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
Katoin tuosta tyypistä kun olit laittanut toiseen topiciin, että juu 2puolisia oot käytelly.jarim kirjoitti:MGa kirjoitti:Onko kellään tietoa noista suojista kun tulee erikseen että onko ne NBR kumia Vai EPDM ?
Ja laakerit vissii tarvis olla molemmin puolin suojattuja ?
Alkuperäiset on muistaakseni vain toiselta puolen suojatut, tarvikkeena olen itse käyttänyt molemmin puolin suojattuja. Kumimateriaalista ei mitään hajua, liekö tuolla niin merkitystä?
No katotaan mitä materiaalia ne stefat löytyy..