Busan rallatus selvis!
Moottori käy vaikka ilman koko anturia, anturin antamaa tietoa tarvitaan vain käynnistysvaiheessa kertomaan ECU:lle mikä sylinteri on sytytysvuorossa. Eli korvaa osittain kampiakselilla olevan "syttypyörän" tai "pick-up coilin"
Tässä tapauksessa löystynyt anturi päästi kopan sisältä kuuluvat mekaaniset äänet kuskin korviin, mitään vauriota tuo ei välittömästi aiheuta, jollei öljyn roiskumista lueta sellaiseksi.
Tässä tapauksessa löystynyt anturi päästi kopan sisältä kuuluvat mekaaniset äänet kuskin korviin, mitään vauriota tuo ei välittömästi aiheuta, jollei öljyn roiskumista lueta sellaiseksi.
Kummalla puolen konetta tuollainen anturi on? Ei noista räjäytyskuvista ainakaan oikein selvinnyt?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ei kyllä se oli sellainen pärinä, ettei varmasti ollutKujo kirjoitti:Moottori käy vaikka ilman koko anturia, anturin antamaa tietoa tarvitaan vain käynnistysvaiheessa kertomaan ECU:lle mikä sylinteri on sytytysvuorossa. Eli korvaa osittain kampiakselilla olevan "syttypyörän" tai "pick-up coilin"
Tässä tapauksessa löystynyt anturi päästi kopan sisältä kuuluvat mekaaniset äänet kuskin korviin, mitään vauriota tuo ei välittömästi aiheuta, jollei öljyn roiskumista lueta sellaiseksi.
moottorin mekaanisia ääniä. Aluksi pientä räpellystä, mutta
lopulta kamala ääni.