Jep, 179hp renkaalla ja 204hp koneesta...PetriK kirjoitti:Mitenkäs jarim se toinen käyrä joka taisi kesän reissulla vettyä ? Kerrotaan me vaan täällä nämä äärilaidat julkisesti niin että nähdää mitä nämä erot todellisuudessakin ovat.
tehot.........on.........ko - penkitystä
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Missä penkissä tollasia lukemia Jarim:n pyörästä on saatu...??jarim kirjoitti:PetriK kirjoitti:Mitenkäs jarim se toinen käyrä joka taisi kesän reissulla vettyä ? Kerrotaan me vaan täällä nämä äärilaidat julkisesti niin että nähdää mitä nämä erot todellisuudessakin ovat.
Jep, 179hp renkaalla ja 204hp koneesta...
Busanaattori kirjoitti:jarim kirjoitti:PetriK kirjoitti:Mitenkäs jarim se toinen käyrä joka taisi kesän reissulla vettyä ? Kerrotaan me vaan täällä nämä äärilaidat julkisesti niin että nähdää mitä nämä erot todellisuudessakin ovat.
Jep, 179hp renkaalla ja 204hp koneesta...
Missä penkissä tollasia lukemia Jarim:n pyörästä on saatu...??
Samin Autopaja (jossa kyllä asiaa toiselta kantilta katsottuna saa varmasti tällä hetkellä parhaiten toimivan pyörän koska oman ECU:n säätö onnistuu). Tuo oli siis vain infona siitä että eri penkkien antamia lukemia on turha verrata keskenään. Kyllä se lentokenttä ja varttimaili sitten kertoo onko siellä sitä tehoa vai ei...
Edited By jarim on 1222081968
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Taitaa kyseinen penkki näyttää jo reilusti alakanttiin. Pyörässäsi on kuitenkin ilmeisesti n.40-50hv enemmän renkaalla kuin vakio busassa?!jarim kirjoitti:Samin Autopaja (jossa kyllä asiaa toiselta kantilta katsottuna saa varmasti tällä hetkellä parhaiten toimivan pyörän koska oman ECU:n säätö onnistuu). Tuo oli siis vain infona siitä että eri penkkien antamia lukemia on turha verrata keskenään. Kyllä se lentokenttä ja varttimaili sitten kertoo onko siellä sitä tehoa vai ei...
Itkuhan tuossa penkissä vakio busan kanssa tulisi.......
Tämmöistä siitä ihan ekalla kerralla tuli:Busanaattori kirjoitti:jarim kirjoitti:Samin Autopaja (jossa kyllä asiaa toiselta kantilta katsottuna saa varmasti tällä hetkellä parhaiten toimivan pyörän koska oman ECU:n säätö onnistuu). Tuo oli siis vain infona siitä että eri penkkien antamia lukemia on turha verrata keskenään. Kyllä se lentokenttä ja varttimaili sitten kertoo onko siellä sitä tehoa vai ei...
Taitaa kyseinen penkki näyttää jo reilusti alakanttiin. Pyörässäsi on kuitenkin ilmeisesti n.40-50hv enemmän renkaalla kuin vakio busassa?!
Itkuhan tuossa penkissä vakio busan kanssa tulisi.......
http://www.hiekkalaatikko.org/148.jpg
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Mulla tuli tuossa penkissä takikselta 159,4hp@9577rpm / 137Nm@6202rpmBusanaattori kirjoitti:jarim kirjoitti:Samin Autopaja (jossa kyllä asiaa toiselta kantilta katsottuna saa varmasti tällä hetkellä parhaiten toimivan pyörän koska oman ECU:n säätö onnistuu). Tuo oli siis vain infona siitä että eri penkkien antamia lukemia on turha verrata keskenään. Kyllä se lentokenttä ja varttimaili sitten kertoo onko siellä sitä tehoa vai ei...
Taitaa kyseinen penkki näyttää jo reilusti alakanttiin. Pyörässäsi on kuitenkin ilmeisesti n.40-50hv enemmän renkaalla kuin vakio busassa?!
Itkuhan tuossa penkissä vakio busan kanssa tulisi.......
Vois skannailla noi käppyrätki jos ehtis ja jaksais..
Nii ja ei päässy itku :rasberry:
Ompas omituinen yhtälö. Jarim taikonut omaan pyöräänsä 50hv lisää renkaalle ja kuitenkaan eroa ei sinun pyörään ole kuin 20hv!!MGa kirjoitti:Mulla tuli tuossa penkissä takikselta 159,4hp@9577rpm / 137Nm@6202rpm
Vois skannailla noi käppyrätki jos ehtis ja jaksais..
Nii ja ei päässy itku :rasberry:
Ei taida sun busa olla ihan vakio, tai sitten joku muu mättää tuossa mittauksessa.
Taitaa tänä päivänä tommonen +/-150hv renkaalta olla keskiarvo lukema vakio busasta, siis näissä vähemmän "tiukoissa" dynoissa.
Samin Autopajalla kesällä ecua säädettiin, muistaakseni n.151hp/ 129Nm takaselta.Maksimikierroksia nostettiin n.500rpm. ylöspäin, tällä ei taida olla merkitystä kun on vakionokat.
Muualla en ole penkissä käyttänyt, joten paha verrata muihin penkkeihin.Perus Busa , eli Acran kokorööri ja KN putsari.
Ajettavuus ja kierrosherkkyys varsinkin alhaalta parani kovasti. Ei nypytä eikä paukuta putkessa oikeastaan missään tilanteessa.Kulutus pieneni vrt.aiemmin Nikko G-pack.
Muualla en ole penkissä käyttänyt, joten paha verrata muihin penkkeihin.Perus Busa , eli Acran kokorööri ja KN putsari.
Ajettavuus ja kierrosherkkyys varsinkin alhaalta parani kovasti. Ei nypytä eikä paukuta putkessa oikeastaan missään tilanteessa.Kulutus pieneni vrt.aiemmin Nikko G-pack.
Tänään Samin Autopajalla K8:sin käytin dynossa, 193,3 hp/10850 rpm, 147Nm/ 7281 rpm koneesta, Hindlen Full Race putkistolla. ei muita virityksiä
Käppyrässä sininen vakio K8 vertailun vuoksi
http://kansiset.galleria.fi/kuvat....295.jpg
Käppyrässä sininen vakio K8 vertailun vuoksi
http://kansiset.galleria.fi/kuvat....295.jpg
Paljonko dyno kertoi takarengastehoksi? 169 hv?Ksthb kirjoitti:Tänään Samin Autopajalla K8:sin käytin dynossa, 193,3 hp/10850 rpm, 147Nm/ 7281 rpm koneesta, Hindlen Full Race putkistolla. ei muita virityksiä
Käppyrässä sininen vakio K8 vertailun vuoksi
http://kansiset.galleria.fi/kuvat....295.jpg
Club 100 m/s
174,8 hp/139 Nm
Dynolapussa vertailussa myös vakion takisteho, tai joku sellainen
Edited By Ksthb on 1223667770
Dynolapussa vertailussa myös vakion takisteho, tai joku sellainen
Edited By Ksthb on 1223667770
Ksthb kirjoitti:Tänään Samin Autopajalla K8:sin käytin dynossa, 193,3 hp/10850 rpm, 147Nm/ 7281 rpm koneesta, Hindlen Full Race putkistolla. ei muita virityksiä
Käppyrässä sininen vakio K8 vertailun vuoksi
http://kansiset.galleria.fi/kuvat....295.jpg
Kai sentään kommander oli kiinni?
"Trust your instincts, be yourself"
se_aito_ja_oikea_K8---> ZZR 1400 2012--->?? 20??
se_aito_ja_oikea_K8---> ZZR 1400 2012--->?? 20??
Ei oo kommaria. ......kun katsoo seos käyrää niin n.4000.rpm kohdalla mopedi on tosi juovuksissa. kommarilla sais vielä muutaman hepan lisää moottori tehoa.Vmatti kirjoitti:Ksthb kirjoitti:Tänään Samin Autopajalla K8:sin käytin dynossa, 193,3 hp/10850 rpm, 147Nm/ 7281 rpm koneesta, Hindlen Full Race putkistolla. ei muita virityksiä
Käppyrässä sininen vakio K8 vertailun vuoksi
http://kansiset.galleria.fi/kuvat....295.jpg
Kai sentään kommander oli kiinni?
Ago, oliko omaa ecua säädetty yoshiboxilla?
Meikäläisen papereissa aikalailla samat luvut(193hp/9291 rpm,163Nm/7180 rpm.Mutta nuo kierrosluvut millä huipputehot on mitattu mikä selittää tuon eron?Ksthb kirjoitti:Tänään Samin Autopajalla K8:sin käytin dynossa, 193,3 hp/10850 rpm, 147Nm/ 7281 rpm koneesta, Hindlen Full Race putkistolla. ei muita virityksiä
Käppyrässä sininen vakio K8 vertailun vuoksi
http://kansiset.galleria.fi/kuvat....295.jpg
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
Ihan vertailun vuoksi kiinnostaisi tietää, miten tuossa Samin Autopajan penkissä:
- Mitantattiinko siinä moottorin todelliset kierrokset.
- Millä vaihteella vedot tehtiin.
- Mistä seos mitattiin.
- Puhaltaako puhallin myös ramair aukkoon jäähdytys ilmaa.
- Minkälaista kerrointa se käyttää kampiakselitehon määrittelyssä.
- Mitantattiinko siinä moottorin todelliset kierrokset.
- Millä vaihteella vedot tehtiin.
- Mistä seos mitattiin.
- Puhaltaako puhallin myös ramair aukkoon jäähdytys ilmaa.
- Minkälaista kerrointa se käyttää kampiakselitehon määrittelyssä.