Uutta moottori versiota pukkaa...

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Sori, jännää mua itteekii. Täytyy yrittää vaan malttaa.
:;):
83-1197371388

Viesti Kirjoittaja 83-1197371388 »

No joko joko?? :p
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Hmm..no jo ???
Jepa, eipä ollut häävi reissu :shocked:
Niin ongelmat liittyivät PC:n toimimattomuuteen, lisää bensaa kone kaipaa ja urakalla.
Pohjilla ecussa oli PetriK vapari kartta 1,5 bar korotetulla bensan paineella, lamdan arvot +1 lähes läpi alueen. 8000 rpm bensa pula oli kriittisellä tasolla.
No suunta on kyllä kohdillaan 219hp/9300 rpm ja vääntö 191nm/6990 rpm.
Teho noin 8000 rpm jo 215hp, paljon on vielä hevosia hihassa :thumbup:
tästä on hyvä jatkaa kohti valmista :;):


Hmm.. K8 slipareilla tuottaa tässä dynossa 170 hp takikselta.

Videon tynkä dynosta

http://kansiset.galleria.fi/kuvat/Hayabusa%20videot/16092008009.mp4




Edited By Ksthb on 1221736205
Agostini
Viestit: 1569
Liittynyt: 23 Touko 2004, 14:43

Viesti Kirjoittaja Agostini »

..ei voi kun :respekt: :thumbup:
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

Aihio ja suunta oikea, kun saa bensat toimimaan!!!!

Mitkä suuttimet?
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Jaa, koskaan sitä ei oo tarpeeksi. 230 hp toivon ylittyvän. Paha mennä sanomaan sillä "ässiä" on vielä iso kasa hihassa.

PetriK:n hommaamilla S2000 injektoreilla on ajeltu, riittävät vissiin aika pitkälle
66-1155057341

Viesti Kirjoittaja 66-1155057341 »

Olikos ahtiksen pyörässä n.230hv renkaalta, jos oli niin missä penkissä mitattu?
Lieneekö tulokset siis miten vertailukelpoisia?

Itse ajattelin ton hirviömoottorin tuottavan n.10-15hv enemmän renkaalta samassa penkissä.
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Busanaattori kirjoitti:Olikos ahtiksen pyörässä n.230hv renkaalta, jos oli niin missä penkissä mitattu?
Lieneekö tulokset siis miten vertailukelpoisia?

Itse ajattelin ton hirviömoottorin tuottavan n.10-15hv enemmän renkaalta samassa penkissä.
Hmm.. kutakuinkin näin. Edellinen oma 1464cc kone tuotti Ahtiksen tulokseen vertailukelpoisessa penkissä 226hp. Jos tämä oma moottori olisi mitattu tänään niin tulos tolla mittausnormilla (SAE j) olisi asettunut 195-200hp tehoon.
Tästä ehkä voi päätellä millä levelillä liikutaan.
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

No niin, maanantaina homma jatkuu dynossa.
Kotiläksyinä on bensapumpun vaihto.
Ekan pumpun joka piti käydä, hain motonetistä.
Yllätys olikin suuri sillä motonetin pumput ei istu vakion tilalle millään.
Ainut käypä pumppu löytyy Bosch in valikoimasta ja maksaa melkein tuplasti. tosin muovit on poistettava pumpun päältä Hintaa 215e.

Pari kuvat pumpusta ja sovittelusta

http://kansiset.galleria.fi/kuvat/GSX%201700R%20moottori%20projekti/
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

"Sneakpeak" tietoa tullut ksthb suunnasta tämän päivän sessioista... HUH HUH... :shocked:
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
66-1155057341

Viesti Kirjoittaja 66-1155057341 »

jarim kirjoitti:"Sneakpeak" tietoa tullut ksthb suunnasta tämän päivän sessioista... HUH HUH... :shocked:
No elä nyt pelkästään omana tietona pidä......
115-1198169049

Viesti Kirjoittaja 115-1198169049 »

Tuloksia kehiin!! :thumbup:
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Enemmän kuin minulla ilokaasuilla...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Agostini
Viestit: 1569
Liittynyt: 23 Touko 2004, 14:43

Viesti Kirjoittaja Agostini »

:shocked: wuaah... :respekt:

:glare: nyt on vähä liian hiljasta... :rasberry:




Edited By Agostini on 1222095333
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Hienosti toimii ensimmäinen moottoriversio, jatkossa työntää varmasti vieläkin enemmän... tää on kai se täystehoinen vapari sitten ?
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Vastaa Viestiin