Uutta moottori versiota pukkaa...
Hmm..no jo ???
Jepa, eipä ollut häävi reissu
Niin ongelmat liittyivät PC:n toimimattomuuteen, lisää bensaa kone kaipaa ja urakalla.
Pohjilla ecussa oli PetriK vapari kartta 1,5 bar korotetulla bensan paineella, lamdan arvot +1 lähes läpi alueen. 8000 rpm bensa pula oli kriittisellä tasolla.
No suunta on kyllä kohdillaan 219hp/9300 rpm ja vääntö 191nm/6990 rpm.
Teho noin 8000 rpm jo 215hp, paljon on vielä hevosia hihassa
tästä on hyvä jatkaa kohti valmista
Hmm.. K8 slipareilla tuottaa tässä dynossa 170 hp takikselta.
Videon tynkä dynosta
http://kansiset.galleria.fi/kuvat/Hayabusa%20videot/16092008009.mp4
Edited By Ksthb on 1221736205
Jepa, eipä ollut häävi reissu
Niin ongelmat liittyivät PC:n toimimattomuuteen, lisää bensaa kone kaipaa ja urakalla.
Pohjilla ecussa oli PetriK vapari kartta 1,5 bar korotetulla bensan paineella, lamdan arvot +1 lähes läpi alueen. 8000 rpm bensa pula oli kriittisellä tasolla.
No suunta on kyllä kohdillaan 219hp/9300 rpm ja vääntö 191nm/6990 rpm.
Teho noin 8000 rpm jo 215hp, paljon on vielä hevosia hihassa
tästä on hyvä jatkaa kohti valmista
Hmm.. K8 slipareilla tuottaa tässä dynossa 170 hp takikselta.
Videon tynkä dynosta
http://kansiset.galleria.fi/kuvat/Hayabusa%20videot/16092008009.mp4
Edited By Ksthb on 1221736205
Hmm.. kutakuinkin näin. Edellinen oma 1464cc kone tuotti Ahtiksen tulokseen vertailukelpoisessa penkissä 226hp. Jos tämä oma moottori olisi mitattu tänään niin tulos tolla mittausnormilla (SAE j) olisi asettunut 195-200hp tehoon.Busanaattori kirjoitti:Olikos ahtiksen pyörässä n.230hv renkaalta, jos oli niin missä penkissä mitattu?
Lieneekö tulokset siis miten vertailukelpoisia?
Itse ajattelin ton hirviömoottorin tuottavan n.10-15hv enemmän renkaalta samassa penkissä.
Tästä ehkä voi päätellä millä levelillä liikutaan.
No niin, maanantaina homma jatkuu dynossa.
Kotiläksyinä on bensapumpun vaihto.
Ekan pumpun joka piti käydä, hain motonetistä.
Yllätys olikin suuri sillä motonetin pumput ei istu vakion tilalle millään.
Ainut käypä pumppu löytyy Bosch in valikoimasta ja maksaa melkein tuplasti. tosin muovit on poistettava pumpun päältä Hintaa 215e.
Pari kuvat pumpusta ja sovittelusta
http://kansiset.galleria.fi/kuvat/GSX%201700R%20moottori%20projekti/
Kotiläksyinä on bensapumpun vaihto.
Ekan pumpun joka piti käydä, hain motonetistä.
Yllätys olikin suuri sillä motonetin pumput ei istu vakion tilalle millään.
Ainut käypä pumppu löytyy Bosch in valikoimasta ja maksaa melkein tuplasti. tosin muovit on poistettava pumpun päältä Hintaa 215e.
Pari kuvat pumpusta ja sovittelusta
http://kansiset.galleria.fi/kuvat/GSX%201700R%20moottori%20projekti/
"Sneakpeak" tietoa tullut ksthb suunnasta tämän päivän sessioista... HUH HUH...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Enemmän kuin minulla ilokaasuilla...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport