12 000 huolto

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Tkorkiak
Viestit: 14
Liittynyt: 03 Loka 2006, 17:58
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Tkorkiak »

Eli sellasta kyselisin että riittääkö 12 000km huollossa pelkästään kun vaihtaa öljyt ja tulpat? Onko kaasuläppien synkronoinnin tarkistus pakollinen toimenpide näillä kilsoilla?



Edited By Tkorkiak on 1221480555
Busalla ajo, paras asia mitä tehdä housut jalassa!
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

No jos teet huolto-ohjelman mukaan niin ei tosiaankaan, vaan 12tkm kiristetään rungon ja pakosarjan pultitkin. Lisäksi on 18 muuta tarkastuskohdetta.

Toivottavasti osaavat kaikissa pajoissa seurata huolto-ohjelmaa. Tämä rungon ja pakosarjan pulttien kiristyshän kuuluu myös 1000km huoltoon.
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
72-1202239073

Viesti Kirjoittaja 72-1202239073 »

PetriK kirjoitti:No jos teet huolto-ohjelman mukaan niin ei tosiaankaan, vaan 12tkm kiristetään rungon ja pakosarjan pultitkin. Lisäksi on 18 muuta tarkastuskohdetta.

Toivottavasti osaavat kaikissa pajoissa seurata huolto-ohjelmaa. Tämä rungon ja pakosarjan pulttien kiristyshän kuuluu myös 1000km huoltoon.
...ja kuka busanisteista on nähnyt tällaisia operaatioita edes "merkki"huolloissa tehtävän...... minä en ainakaan..... :omituinen:
Tkorkiak
Viestit: 14
Liittynyt: 03 Loka 2006, 17:58
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Tkorkiak »

soitin tuossa päivemmällä merkkihuoltoon..äijä sanoi että niitä läppärunkoja tartte kattoo ja ettei se huolto käsitä mitään muuta tarpeellista tehtävää kuin öljynvaihdon ja tulpat
Busalla ajo, paras asia mitä tehdä housut jalassa!
Avatar
jakehaanpää
Site Admin
Viestit: 1197
Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jakehaanpää »

Humppanisti kirjoitti:...ja kuka busanisteista on nähnyt tällaisia operaatioita edes "merkki"huolloissa tehtävän...... minä en ainakaan..... :omituinen:


JV-motorsportissa kun käytin tonnihuollossa, niin ensimmäistä kertaa huollossa oli pärrä pesty ja voitelukohteet voideltu/rasvattu :thumbup: elikkäs tuntuu et ainakin jossain tehdään perusteellista duunia.
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Aha - no ei sitten varmaan ole kyse mallista 1999-2007 jonka huoltomanuaalista katsoin noiden määräaikaishuoltojen kohdelistan. Pääkaupunkiseudulla on yksi paikka jota aikoinaan jututin kertonut käyvänsä koko listan lävitse. Muista ei ole tietoa.

Mutta en ymmärrä miten takuukirjaan voi merkkiliike laittaa leiman jos ei tee huolto-ohjelman mukaisia huoltoja ?

No meille kaikille saa leimasinkaupasta halvalla huoltoleimasimia jos pelkkä leima riittää ilman työn tekemistä. Työn laatu on omasta kokemuksesta parempaa itse tehtynä ja silloin jopa tulee noudatettua valmistajan ohjeitakin.
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Vastaa Viestiin