Hukkuuko vai mitä?

Turbo Busanistien oma foorumi. Turbolla pääsee ja lujaa :D
pete695

Viesti Kirjoittaja pete695 »

pete695 kirjoitti:no miten se sitten tapahtuupi,en mä näistä ymmärrä mitään,oon käyny vaan puuseppälinjan :D
kyllä se toimii :kusi:
se vaan nyt on niin
pete695

kyllä se nyt pitää olla joku"yksinkertainen"hommeli,meinaa on irrotettu kaik mahdollinen ja mahdoton ja tarkistettu/vaihdettu,tuo meirän naapurinsetäkin ihmetteli ko,asiaa,voihan se olla että se ei"tiedä"moottoreista mitään ???
se vaan nyt on niin
busa00

Viesti Kirjoittaja busa00 »

Villi veikkaus / tarkistuksen paikka, onko akku missä kunnossa? Itsellä oli aikalailla samantapaisia oireita ja vika oli loppujenlopuksi akussa, ei enään virta riittänyt kun alkoi ahdot ja bensanpaine nouseen ja vesiruutta lähti päälle niin loppu veto, tämä sähkön loppuminen näkyi bensanpaineen romahtamisena kun ahdot oli ylhäällä.
Uusi akku korjas tilanteen ainakin mulla ja eikun menox...
Voimaa pitäs olla....
pete695

akku on uusi,mutta vika löytyi viimeinkin kele,kun ei enää muutakaan keksinyt,niin purin koko ahtimen,vaikka se kyllä akselinpäästä pyörikin,mutta kas kummaa oli akseli POIKKI
nyt kun vielä saisi jostain uuden ahtimen,kun ei kukaan vastaa puhelimeen kele :rasberry:
se vaan nyt on niin
pete695

onko se ny niin että,suomesta ei löydy tähän hätään yhtään mitsun ahdinta?kyllä kaikenmaailman kinkkien kopioita kaupanhyllyt pullollaan perkele :wtf:
se vaan nyt on niin
103-1116517908

Viesti Kirjoittaja 103-1116517908 »

Minkä ahtimen tarvit? 16/7?
osta multa td05 + pakosarja :)

Edited By gold on 1216753560
pete695

yv:tä heitetty
se vaan nyt on niin
Tepa

Viesti Kirjoittaja Tepa »

pete695 kirjoitti:akku on uusi,mutta vika löytyi viimeinkin kele,kun ei enää muutakaan keksinyt,niin purin koko ahtimen,vaikka se kyllä akselinpäästä pyörikin,mutta kas kummaa oli akseli POIKKI
nyt kun vielä saisi jostain uuden ahtimen,kun ei kukaan vastaa puhelimeen kele :rasberry:
harvoin menee akseli poikki,jos ahtimessa kiertää varmasti kunnolla öljyä...itse sun tapauksessa tarkistaisin/vaihtaisin letkun,mikä turbolle öljyn tuopi...
"Right kick will send you to hospital,the left one to the cemetary" -Mirko Cro Cop-
pete695

letku on uusi!siinä on nyt käynyt niin että se on mennyt epätasapainoon,käytin huollossa näytillä,siipiä viilattu.mutta nyt tälle stoorille PISTE. :D
se vaan nyt on niin
pete695

avaudutaan nyt kumminkin vielä vähän,jatkoa seuraa edelliseen murheeseen,vaihoin uuden ahtimen ja eiku kokeileen,heureka sehän toimii ja loistavasti,eiku nukkuun hyvillä mielin ja aamulla reissuun,no ei sitten tullut lähdettyä ??? sama saatanan vika tuli taas kurkisteleen että kuka se nyt yrittää ajella :( paikalla kiertää mittarin tappiin,mopo pukilla,toimii kaikki vaihteet läpi huudatettuna normaalisti,mutta annas olla kun lähet ajamaan,niin taas kun ahdot nousee niin pröööppröööppröööööpput,.put,put ,ei jaksa enää :pylly:
se vaan nyt on niin
pete695

olisko ny vielä hyviä arvailuja?
kujo lupas laittaa kyllä kuntoon,mut on niin perkeleen pitkä matka,mut kai se on kohta pakko,kun ei"kukaan"löydä vikaa.

sehän ei voi liittyä mitenkään sytytykseen(oma boxi)?????
se vaan nyt on niin
Jaakko

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

suosittelen kyl sitä pasin pajaa (itse kävin viimevuonna kolmesti) kyl siellä aina mopon kuntoon sain kun oli selkee mekaanin vika.
:blues:
jeejee 1/4 alle kympin
Kujo

Viesti Kirjoittaja Kujo »

pete695 kirjoitti:akku on uusi,mutta vika löytyi viimeinkin kele,kun ei enää muutakaan keksinyt,niin purin koko ahtimen,vaikka se kyllä akselinpäästä pyörikin,mutta kas kummaa oli akseli POIKKI
Vai oli akselikin poikki, eikä sitten kuitenkaan pelaa vaikka ehjä ahdin?
Onkos sulla minkäänlaista hajua siitä, että kun prötää, niin meneekö se vehjes silloin hoikalle vaiko paksulle? -molemmissa tapauksissa oire voi olla kuvatunlainen, mahdollisisa aiheuttajia lukuisia.
Niin ja se arvailu on arvailua.
pete695

olen kokeillut molempia"ääripäitä"säätää liikaa soppaa/vähän soppaa,se on melkein sama mitä lukuja sinne lootaan naputtelee,ei ole juurikaan vaikutusta,kello toimii,ahtaa kyllä,bensaa tulee.ohivuoto vent,pelaa/putsattu ja niin edell.....yritin soittaa tossa taannoin(pasi)et vastannut
se vaan nyt on niin
Kujo

Viesti Kirjoittaja Kujo »

pete695 kirjoitti:olen kokeillut molempia"ääripäitä"säätää liikaa soppaa/vähän soppaa,se on melkein sama mitä lukuja sinne lootaan naputtelee,ei ole juurikaan vaikutusta,kello toimii,ahtaa kyllä,bensaa tulee.ohivuoto vent,pelaa/putsattu ja niin edell.....yritin soittaa tossa taannoin(pasi)et vastannut
Joo, paljon oli tullut puheluita. Olen viikot muualla töissä, enkä työntouhussa vastaile omaan puhelimeen.
Siinähän se juju onkin, kun sekä laiha että paksu seos aiheuttaa lähes samat oireet. Olikos se jako varmasti kohdallaan? -on oikeastaan ainoa moottorin vika joka aiheuttaisi tuollaista. Vahvimmin epäilen edelleen ruiskupuolta.
Vastaa Viestiin