kyllä se toimiipete695 kirjoitti:no miten se sitten tapahtuupi,en mä näistä ymmärrä mitään,oon käyny vaan puuseppälinjan
Hukkuuko vai mitä?
Villi veikkaus / tarkistuksen paikka, onko akku missä kunnossa? Itsellä oli aikalailla samantapaisia oireita ja vika oli loppujenlopuksi akussa, ei enään virta riittänyt kun alkoi ahdot ja bensanpaine nouseen ja vesiruutta lähti päälle niin loppu veto, tämä sähkön loppuminen näkyi bensanpaineen romahtamisena kun ahdot oli ylhäällä.
Uusi akku korjas tilanteen ainakin mulla ja eikun menox...
Uusi akku korjas tilanteen ainakin mulla ja eikun menox...
Voimaa pitäs olla....
harvoin menee akseli poikki,jos ahtimessa kiertää varmasti kunnolla öljyä...itse sun tapauksessa tarkistaisin/vaihtaisin letkun,mikä turbolle öljyn tuopi...pete695 kirjoitti:akku on uusi,mutta vika löytyi viimeinkin kele,kun ei enää muutakaan keksinyt,niin purin koko ahtimen,vaikka se kyllä akselinpäästä pyörikin,mutta kas kummaa oli akseli POIKKI
nyt kun vielä saisi jostain uuden ahtimen,kun ei kukaan vastaa puhelimeen kele :rasberry:
"Right kick will send you to hospital,the left one to the cemetary" -Mirko Cro Cop-
avaudutaan nyt kumminkin vielä vähän,jatkoa seuraa edelliseen murheeseen,vaihoin uuden ahtimen ja eiku kokeileen,heureka sehän toimii ja loistavasti,eiku nukkuun hyvillä mielin ja aamulla reissuun,no ei sitten tullut lähdettyä ??? sama saatanan vika tuli taas kurkisteleen että kuka se nyt yrittää ajella paikalla kiertää mittarin tappiin,mopo pukilla,toimii kaikki vaihteet läpi huudatettuna normaalisti,mutta annas olla kun lähet ajamaan,niin taas kun ahdot nousee niin pröööppröööppröööööpput,.put,put ,ei jaksa enää
se vaan nyt on niin
Vai oli akselikin poikki, eikä sitten kuitenkaan pelaa vaikka ehjä ahdin?pete695 kirjoitti:akku on uusi,mutta vika löytyi viimeinkin kele,kun ei enää muutakaan keksinyt,niin purin koko ahtimen,vaikka se kyllä akselinpäästä pyörikin,mutta kas kummaa oli akseli POIKKI
nyt kun vielä saisi jostain uuden ahtimen,kun ei kukaan vastaa puhelimeen kele :rasberry:
Onkos sulla minkäänlaista hajua siitä, että kun prötää, niin meneekö se vehjes silloin hoikalle vaiko paksulle? -molemmissa tapauksissa oire voi olla kuvatunlainen, mahdollisisa aiheuttajia lukuisia.
Niin ja se arvailu on arvailua.
olen kokeillut molempia"ääripäitä"säätää liikaa soppaa/vähän soppaa,se on melkein sama mitä lukuja sinne lootaan naputtelee,ei ole juurikaan vaikutusta,kello toimii,ahtaa kyllä,bensaa tulee.ohivuoto vent,pelaa/putsattu ja niin edell.....yritin soittaa tossa taannoin(pasi)et vastannut
se vaan nyt on niin
Joo, paljon oli tullut puheluita. Olen viikot muualla töissä, enkä työntouhussa vastaile omaan puhelimeen.pete695 kirjoitti:olen kokeillut molempia"ääripäitä"säätää liikaa soppaa/vähän soppaa,se on melkein sama mitä lukuja sinne lootaan naputtelee,ei ole juurikaan vaikutusta,kello toimii,ahtaa kyllä,bensaa tulee.ohivuoto vent,pelaa/putsattu ja niin edell.....yritin soittaa tossa taannoin(pasi)et vastannut
Siinähän se juju onkin, kun sekä laiha että paksu seos aiheuttaa lähes samat oireet. Olikos se jako varmasti kohdallaan? -on oikeastaan ainoa moottorin vika joka aiheuttaisi tuollaista. Vahvimmin epäilen edelleen ruiskupuolta.