2008 recall
juuri niin ja samaa kuulin.... kaikki huoltoliikkeet ei ole ymmärtänyt annettuja ohjeita, eli kuinka se tarkastetaan. ... ainakin kaikissa mitä Kössi ylöjärvellä on tarkastanut , korjattavaa on ollut ???Juksi kirjoitti:Kysymyksessä on käsittääkseni ainoastaan yksi johto, minkä tulee kulkea sen johtonipun päällimmäisenä. Johtonippu sinällään on kylläkin reititetty oikein. Tulee väkisinkin mieleen, että onkohan nuo kaikki huoltajat ymmärtäneet annetut ohjeet samalla tavalla?
ja kaikkiin varoiksi Suzukin piikkiin, vaihdetaan uusi virtalukon pohja.
Tämä koko juttu on siis vain varotoimenpide, yhtään vikaa ei ole suomessa tietoihin tullut ko. asian tiimoilta.
-Harza- kirjoitti:Satuin äsken soittamaan R.M.Heinolle samasta asiasta (vaihto ensi viikolla). Sanoivat vaihtavansa virtalukon, bensakorkin lukon sekä tavaratilan lukon. Saa nähdä, pitääkö todella paikkansa.
Aika erikoista... käsittääkseni itse lukoissa ei ainakaan mitään valmistusvirhettä tai ongelmaa ole ollut. Ainoa lukkoihin liittyvä ongelma on kaiketi niiden "jumittaminen" pesun tai sateen jälkeen, mutta tuo taitaa olla enemmän omonaisuus kuin ongelma. Ja tietysti lukkoja kun pitää hyvässä rasvassa ei ongelmia ole.
Pyörä kävi tarkastuksessa ei aiheuttanut toimenpiteitä ! Mutta huomasin omassa k-8 semmosen että kun tangon kääntää oikealle "tappiin saakka"
Vasemmalta käsin kun katsoo kuningaspalkiin siellä on sellanen pyöreä tappi jonka taakse johtonippu jää kiinni ja on tuossa tangon asennossa aika kireällä
asettelin niitä ite vähän paremmin
kuvatus
Vasemmalta käsin kun katsoo kuningaspalkiin siellä on sellanen pyöreä tappi jonka taakse johtonippu jää kiinni ja on tuossa tangon asennossa aika kireällä
asettelin niitä ite vähän paremmin
kuvatus
Kuten itsekin arvelin, niin vain virtalukon pohja ja johdot vaihdettiin.Juksi kirjoitti:-Harza- kirjoitti:Satuin äsken soittamaan R.M.Heinolle samasta asiasta (vaihto ensi viikolla). Sanoivat vaihtavansa virtalukon, bensakorkin lukon sekä tavaratilan lukon. Saa nähdä, pitääkö todella paikkansa.
Aika erikoista... käsittääkseni itse lukoissa ei ainakaan mitään valmistusvirhettä tai ongelmaa ole ollut. Ainoa lukkoihin liittyvä ongelma on kaiketi niiden "jumittaminen" pesun tai sateen jälkeen, mutta tuo taitaa olla enemmän omonaisuus kuin ongelma. Ja tietysti lukkoja kun pitää hyvässä rasvassa ei ongelmia ole.
Musta K8 + kilvetön R1
Tomppa kirjoitti:Oli fillari 6tkm huollossa ja mulla menee kanssa virtalukon pohja vaihtoon jossain välissä...
Taidan jättää 12tkm huoltoon, niin ei tule taukoja ajamiseen.
R.M.Heinolla vaihto vei puolisen tuntia ja työ alkoi täsmälleen so#####na aikana.
Edit: Enpä ole tällaiseen sensuuriin ennen törmännyt. Itse en siis kirjoittanut noita "#####".
Edited By -Harza- on 1217591374
Musta K8 + kilvetön R1
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
No niin.... Nyt omakin busa käytetty virtalukon tarkastuksessa.... Ja tietty menee johto väärää reittiä, joten vaihtoon menee virtalukko! Eihän siinä vielä mitään. Kovasssa moottorijarrutuksessa, syttyy FI-valo joskus harvoin, ja senkin vikakoodin tarkastutin samalla.(vian saanut tänä kesänä ajettua esiin n.10 kertaa) (Tietty en meinannut saada "ajettua vikaa päälle", ennen huoltoa, mutta pitkän uurastamisen jälkeen onnistui) Keväällä oli huoltopaikkaan tullut viimeinen päivitys vikakoodeihin, muttei tietenkän vielä uuden busan vikakoodeja siinä ollut! Vikakoodin numeron antoi, mutei kertonut mikä vika. Pikainen soitto Suzukille, mutta olivat kaikki lähteneet vkl:n viettoon.... Tietty moista vikakoodia ei gen1 busa tunnekkaan. Sitten muihin Suzuki mallien vikakoodeihin verratessa, vika paikallistettiin tyhjäkäynti "venttiililiin tms" Tuntikin ihan loogiselta, koska vikakoodin tullessa, kaasu muuttuu on/off tyyppisex. No onnex menee noi viat takuun piiriin, ja korjataan, kun seuraavan kerran käytän mopoo ko. paikassa, jolloin toivottavasti konettakin päivitetty HIEMAN pirteämmäksi...(aiheesta enemmän, kun projekti alkaa)
:p :p
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Olikohan c40 tms... Katselin itsekin manuaalista, ja näky olevan idle.... Eli tyhjäkäynti juttuihin liittyy. tästä uudesta moposta vaan en ole löytänyt sitä ohjetta sen vikakoodin lukemiseen! Ei samanlaista liitintä (johon laitetaan kytkin) kuin vanhassa, vaan moninapanen se liitin!!Kekku kirjoitti:Minkä koodin antaa?
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
- busapappa2
- Viestit: 1205
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
- Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .
Jeps tänään oli 6tkm huolto ja mullakin on kaapelinippu väärin reititetty...tai jos sitä voi vääräksi ees mainita...kaapelin päällä on ylimääräinen harmaa "muoviletkun"pätkä ja se ei ole nippusiteen alla...sekin palanen liikkuu siinä kaapelin päällä joten siirtäis sen sinne nippusiteen alle..ei siinä kyl tarvis ees virtalukonpohjaa uusia... no uusitaan kerta ku saa takuuseen..mulla ei löytyny mitään vikamuistista mut ei oo kyllä ollutkaan mitään ongelmia.