Vinkkejä saksaan menevälle??
- jamonaattori
- busapappa2
jamonaattori kirjoitti:Lago jardin on erittäin tuttu paikka.siellä käytiin usein ja pitkään istumassa.Onkos se vielä suolaisempi asteeltaan kuin kuollutmeri?Juu samat markkinat ne on.Meillä muuten se asunto on viel siellä ni voitais ottaa sit isompi porukka mukaan jos kiinnostusta riittää nisteillä...
Toi on ihan Bueno idea, koska vaikka ois kui iso jengi, löytyy sit vielä näiden kahen kämpän lisäks Halpaa majoitusta, kun HDC liivissä ajelee yx Suomalainen kiinteistövälittäjä, Sundin Hati. Viimex oli Hati myynyt Heritagensa pois, mutta luulen, että on pyörä taas.
Sen kautta vois TAAS saada lisää majootusta, tai esim. mun kämpille Nistejä ja ite voisin mennä Frendeille taas muutaman Nisttin kaa.
Eiköhän ruveta puuhaan Torrevieja "Miittiä" Johonkin saumaan ?? Saksan Botski on Prätkällä ihan kohtuu hintanen, ja säästää ajossa hurjastivrt. Ruottin kautta .
Taitaa olla kyl maaliman Suolasin järvi ?? Enpä oo koskaan nähnyt kenenkään siellä "Kylpevän", sekä taitaa olla aikas muta pohjainen.
Edited By busapappa2 on 1210968142
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
- jamonaattori
- busapappa2
jamonaattori kirjoitti:Ehdottaisin sellasta ajankohtaa et olis formulat tai motogp kisat jossai lähettyvillä ni vois iskeä kaks kärpästä...Toimii ehkä ei...Suunnitellaan asiaa kesän pippaloissa jos kiinnostusta on.
Jep Jep ! Mulla helppo, kun ei oo duuniesteitä, tosin nyt täytyy vähä himmata kulutusta, kun tuli noi K8 kaupat ja reisu perheen kaa sinne. Mutta periaatteessa ei nui kalliita reisui oo, kun ajelee reippaita päivämatkoi ja perillä voi aina syyä nuudeleita, ja Eläminen halapaa, kun safka on halapaa sekä juomapuoli halapaa + kulkuneuvot persiin alla. .
Edited By busapappa2 on 1210968944
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
- busapappa2
Periaatteessa Rajotuksii on JOKA paikasa, MUTTA jos on kolme kaistaa samaan suuntaan vähintään, niin eipä just kukaan sakottele vaikka kovaa ajaakin. TOI nyrkkisääntönä .varustelija kirjoitti:Voisiko joku himpun avittaa missä saksassa kulkee rajoittamattomat autobaanat?
ESIM: tie E22 lubeckin ja hampurin välillä?
tie E47 fehmarnin ja lubeckin välillä?
tie E45 hampurin ja kielin välissä?
Onko rajoituksia vai ei?
Mutta jos vain 2 kaistaa, pitää olla tarkkana, koska isokoneiset diiselipakut sekä urheiluautot ajaa sairaan kovaa ohitus kaistalla, VAIKKA niissä valvontaa jonnin verran. Sit taas normi maantiellä sakot voi olla isotkin ylinopeudesta . Tanskassa saapi mun miälestä luukuttaa kaiken vapaammin tätä nykyä. :rocket
- jamonaattori
- busapappa2
Juu ! Koittakaa järkätä aikaa, mä taas koitan järkätä rahaa . Mulle sopii MELKI koska vaan, vaikka tää kesä aikas buukattu onkin ?!jamonaattori kirjoitti:Juttu näin. Fiksu ajankohta kaikille ja jos ei käy ni sit ei.
PS:Kaikillahan rahaa on mut miten ne vapaat...
Sitä aikaa pitää olla kuitenkin minimissä 2 viikkoo, koska perillä on PAKKO ola ainakin viikko, muuten käypi raskaax.
varustelija kirjoitti:Täytyypä tutustua. Edelleen kaipaisin tietoutta niistä autobaanoista??
Me luukutettiin viime toukokuussa välillä Rostock - Berlin -
Munschen - Salzburg ja siellä oli aika pitkiä pätkiä, joissa
nopeus oli oikeasti vapaa!!
VOI SITÄ VAUHDIN HURMAA kun ei tarvinnut kytätä vilkkuvaloja, vaan sai vetää narun rauhassa todella tiukalle!!
Alkukesä muutenkin hyvä kun ei ollut lomaruuhkaa.
ps. "Telepas" portissa on Busan mentävä aukko.....
Eli aina maksupaikoissa aja oikeanpuoleisiin portteihin!
Edited By kalle on 1211003504
- busapappa2
kalle kirjoitti:ps. "Telepas" portissa on Busan mentävä aukko.....
Eli aina maksupaikoissa aja oikeanpuoleisiin portteihin!
Toi on tosi, MUTTA enpä suosittele, koska JOS joku tsiigaa, voip taksa olla kymmenkertainen. JOSKIN mulla kokemuksii nuista portti hommista PYÖRÄLLÄ vain ja ainoastaan Malmö / Öresundin sillalla ja Tanska / Ison Beltin sillalla. Siellä jokunen koittannut läpi maksamati, ja IKÄVYYKSII .
AUTOLLA sitten taas kokemuksii ympäri euruuppaa. Sama kun eräs hemmo meni henkilöautomaksulla automaattikassalla Helevatan isolla Kuorma-auto Pakulla Ison Beltin sillalla, ja Kassan jälkeen n. 1km ja oli Politi venaamassa. Tarina ei kerro kuinka heidän kävi, mutta AINAKIN silloilla ja K / E -Euroopan tunneleissa ( Maksullisissa ) ON kontrollii . Sakuissa kuitennii tiet ilimaset. :rocket
Edited By busapappa2 on 1211005301
- busapappa2
jokiar kirjoitti:Syyskuussa 5.9.-15.9. suunnataan ainakin parin busan voimalla tuonne pohjois Italiaan Meilläkin on mietinnässä mennäänkö lautalla Helsingistä tai Hangosta vai ajetaanko Ruattin ja Tanskan kautta. Kumpi nopeempi?
No ajankulun kannalta varmaan samoissa mennään, RIIPPUU tietty kuinka pitkii päivämatkoja on valmis ajaan. Itse en Ruotsin ja Tanskan kautta ajais KOSKAAN, mutta tosiaan Systeri asuu Malmössä, ja siellä ilmanen yöpyminen ja safka. On taas mukavampi jatkaa matkaa HYVIN levänneenä.
JA TODELLA puuduttava toi Ruotti E-4 Kun sen on vuosien saatossa ajanut satoja kertoja. Rantatien kautta mentiin "Mimman" kaa kerran Mopolla, mutta tulee kilsoja tajuttomasti enämpi Malmööseen, joskin tien varrella nähtävissä sitä "Muolaismaisemaa" ja voipi poiketa Öland:ssa kiva saari ja sinne maksuton n. 4km silta .
edit.HINTAPOLITIIKKA on takuulla halvempaa Ruotsin / Tanskan kautta vaikka kerran yöpyiskin ?!? MUTTA jos alemmas kuin pohjois Saksaan menossa, niin Lautalla Traveen saapi huilii kunnolla Laivasa ennen Baanoja .
Edited By busapappa2 on 1211006582
- busapappa2
Sillon jokiar on halvempi ja ajankulun suhteen samoissa sekä suosittelen Ruotsi Tanska kautta, koska Halmstad on sen verran etelässä, että sieltä pyyhkäsee sakuihin muutamasa tunnissa.jokiar kirjoitti:Joo, olen itse ajanut kyllä tuon välin pyörällä pariin kertaan ja autollakin pariin kertaan. Tosin motaria eka Huskvarnaan/Jönkööppinkiin ja siitä Gislavedin kautta Halmstadiin. Tylsä, mutta suht nopea reitti ajaa. Mutta mulla on vähä sama juttu, ois yöpaikka Halmstadin eteläpuolella Trönningessä.
On Tuttu kylä Toi HALMSTAD. Faija oli viemäsä meitä koko perhettä -60 luvulla sinne, kun sai loistavan duunimestan sieltä, eli olisinpas aikaas Ruottalaanen tänäpänä. Huh , onnex jäätiin Suomeen . Joskin mun toinen nimi Ingemar, eli aikas hyvin oltaas sulaaduttu kanta väestöön, kun oon "Hurri" ( Suomen Ruotsalainen ) Sukua .