kuvagalleria

Busanistien tiedoituksia liittyen webbisaittiin..
Timppa
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timppa »

ilsu kirjoitti:vieläkö sais avattareksi tuon oman kuvan tuolta galleriasta ,niin hyvö tullee...miten se onnistuis???kuka tietää?? :apua:
Minä tiedän :cool: Ihan ensin sun pitää pienentää se kuva max.95x95pix kokoseksi ja pakata mielellään alle 10kiloseksi... Sitte lataat sen galleriaan sinne avatar-kansioon, ja linkität sieltä avattareksesi... se on siinä :thumbup:
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
purzzi

Viesti Kirjoittaja purzzi »

Timppa kirjoitti:
ilsu kirjoitti:.mistäs sinne kuva kalleriaan pääsee...oon yrittännyt etsiä..tuloksetta..päteekö sama salasana ku tuossa sisään kirjautumisessa..jos tarvii jotain salasaa???

Ei päde samat salasanat. Ylhäällä oikealla "register", siitä se lähtee...
Miksiköhän tuo rekisteröin ei onnistu? ???
Laitan minä tahansa käyttäjä-tunnuksen/salasanan niin ei! :thumndown
Onkos siinä joku esto päällänsä,ettei meikäläisen kuvia tunne galleriaan laiteta...! :D
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray

King of team purzzi :rasberry:
ilsu

Viesti Kirjoittaja ilsu »

Timppa kirjoitti:
ilsu kirjoitti:vieläkö sais avattareksi tuon oman kuvan tuolta galleriasta ,niin hyvö tullee...miten se onnistuis???kuka tietää?? :apua:

Minä tiedän :cool: Ihan ensin sun pitää pienentää se kuva max.95x95pix kokoseksi ja pakata mielellään alle 10kiloseksi... Sitte lataat sen galleriaan sinne avatar-kansioon, ja linkität sieltä avattareksesi... se on siinä :thumbup:
yritetään.. :thumbup:
RHead
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

purzzi kirjoitti:
Timppa kirjoitti:
ilsu kirjoitti:.mistäs sinne kuva kalleriaan pääsee...oon yrittännyt etsiä..tuloksetta..päteekö sama salasana ku tuossa sisään kirjautumisessa..jos tarvii jotain salasaa???

Ei päde samat salasanat. Ylhäällä oikealla "register", siitä se lähtee...

Miksiköhän tuo rekisteröin ei onnistu? ???
Laitan minä tahansa käyttäjä-tunnuksen/salasanan niin ei! :thumndown
Onkos siinä joku esto päällänsä,ettei meikäläisen kuvia tunne galleriaan laiteta...! :D
Sulla on tunnarit jo siellä. Pitäs ne toimi tarkistin juuri.
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
purzzi

:oho: ...niinpäs olikin... :tyhmamina:
Kiitos! :D

Timppa
Site Admin
Viesti:

ilsu kirjoitti:
Timppa kirjoitti:

Oli yöllä duunissa aikaa, toivottavasti tuli oikea kuva ???
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
purzzi

Voi vitsi,mites noihin kuviin pystyy lisäämään kuvatekstiä,vai onks se nyt jo myöhästä,ku kuvat on asennettu! ???
:tyhmamina:

RHead
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

purzzi kirjoitti:Voi vitsi,mites noihin kuviin pystyy lisäämään kuvatekstiä,vai onks se nyt jo myöhästä,ku kuvat on asennettu! ???
:tyhmamina:
Eli kun olet siinä kansiossa missä on siun kuvia niin kuvan alapuolella on valikko. Otat siitä edit photo.

Ja description kohtaan laitat vaan tekstit ja v0la
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
purzzi

Kiitos! :bowdown:

ilsu

Viesti Kirjoittaja ilsu »

Timppa kirjoitti:
ilsu kirjoitti:
Timppa kirjoitti:

Oli yöllä duunissa aikaa, toivottavasti tuli oikea kuva ???
:p ...well done timppa...ja oikea kuvakin ..hyvä että joku osaa nuo jutut..ite yritin ,huonolla menestyksellä :oho: ...jos nähään jossain vaiheessa ,tarjoan kahvit ja vapaa valintaisen pulleroisen.. :thumbup:
67-1115742969

Viesti Kirjoittaja 67-1115742969 »

Tuota noinniin... Yritin tonne kalleriaan laittaa kuvia ja piti oikein rekisteröityä mutta nyt kun sen olen tehnyt niin en onnistu kirjautumaan sinne sisään millään.

Ilmoittaa vaan että "Your login information is incorrect. Please try again." Vaikka tunnukset pitäisi olla oikein?!

:apua:
75-1085389629

Viesti Kirjoittaja 75-1085389629 »

Centrix kirjoitti:Tuota noinniin... Yritin tonne kalleriaan laittaa kuvia ja piti oikein rekisteröityä mutta nyt kun sen olen tehnyt niin en onnistu kirjautumaan sinne sisään millään.

Ilmoittaa vaan että "Your login information is incorrect. Please try again." Vaikka tunnukset pitäisi olla oikein?!

:apua:
Eiköhän kohtapian joku ylläpidon hemmoista laita sulle oikeudet.. :)
74-1085495998

Viesti Kirjoittaja 74-1085495998 »

Jos tuonne galleriaan joku antaisi tunnarit :bowdown:
Timppa
Site Admin
Viesti:

Jardze kirjoitti:Jos tuonne galleriaan joku antaisi tunnarit :bowdown:

Mielellään, mutta kun ei ole mitä antaa :( Ihan itse sinne jokaisen pitäisi rekisteröityä, sieltä ne tunnarit sitte saapi :;):

edit: Näyttäisit kyllä jo sinne rekisteröityneen, oletko siis unohtanut tunnuksesi???

Edited By Timppa on 1117738680
Jaku

Viesti Kirjoittaja Jaku »

Minä ainakin olen unohtanut omat tunnarini :apua:
Vastaa Viestiin