Minä tiedän Ihan ensin sun pitää pienentää se kuva max.95x95pix kokoseksi ja pakata mielellään alle 10kiloseksi... Sitte lataat sen galleriaan sinne avatar-kansioon, ja linkität sieltä avattareksesi... se on siinäilsu kirjoitti:vieläkö sais avattareksi tuon oman kuvan tuolta galleriasta ,niin hyvö tullee...miten se onnistuis???kuka tietää??
kuvagalleria
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
Miksiköhän tuo rekisteröin ei onnistu? ???Timppa kirjoitti:ilsu kirjoitti:.mistäs sinne kuva kalleriaan pääsee...oon yrittännyt etsiä..tuloksetta..päteekö sama salasana ku tuossa sisään kirjautumisessa..jos tarvii jotain salasaa???
Ei päde samat salasanat. Ylhäällä oikealla "register", siitä se lähtee...
Laitan minä tahansa käyttäjä-tunnuksen/salasanan niin ei! :thumndown
Onkos siinä joku esto päällänsä,ettei meikäläisen kuvia tunne galleriaan laiteta...!
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray
King of team purzzi :rasberry:
King of team purzzi :rasberry:
yritetään..Timppa kirjoitti:ilsu kirjoitti:vieläkö sais avattareksi tuon oman kuvan tuolta galleriasta ,niin hyvö tullee...miten se onnistuis???kuka tietää??
Minä tiedän Ihan ensin sun pitää pienentää se kuva max.95x95pix kokoseksi ja pakata mielellään alle 10kiloseksi... Sitte lataat sen galleriaan sinne avatar-kansioon, ja linkität sieltä avattareksesi... se on siinä
Sulla on tunnarit jo siellä. Pitäs ne toimi tarkistin juuri.purzzi kirjoitti:Timppa kirjoitti:ilsu kirjoitti:.mistäs sinne kuva kalleriaan pääsee...oon yrittännyt etsiä..tuloksetta..päteekö sama salasana ku tuossa sisään kirjautumisessa..jos tarvii jotain salasaa???
Ei päde samat salasanat. Ylhäällä oikealla "register", siitä se lähtee...
Miksiköhän tuo rekisteröin ei onnistu? ???
Laitan minä tahansa käyttäjä-tunnuksen/salasanan niin ei! :thumndown
Onkos siinä joku esto päällänsä,ettei meikäläisen kuvia tunne galleriaan laiteta...!
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Oli yöllä duunissa aikaa, toivottavasti tuli oikea kuva ???ilsu kirjoitti:Timppa kirjoitti:ilsu kirjoitti:vieläkö sais avattareksi tuon oman kuvan tuolta galleriasta ,niin hyvö tullee...miten se onnistuis???kuka tietää??
Minä tiedän Ihan ensin sun pitää pienentää se kuva max.95x95pix kokoseksi ja pakata mielellään alle 10kiloseksi... Sitte lataat sen galleriaan sinne avatar-kansioon, ja linkität sieltä avattareksesi... se on siinä
yritetään..
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
Eli kun olet siinä kansiossa missä on siun kuvia niin kuvan alapuolella on valikko. Otat siitä edit photo.purzzi kirjoitti:Voi vitsi,mites noihin kuviin pystyy lisäämään kuvatekstiä,vai onks se nyt jo myöhästä,ku kuvat on asennettu! ???
Ja description kohtaan laitat vaan tekstit ja v0la
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
:p ...well done timppa...ja oikea kuvakin ..hyvä että joku osaa nuo jutut..ite yritin ,huonolla menestyksellä ...jos nähään jossain vaiheessa ,tarjoan kahvit ja vapaa valintaisen pulleroisen..Timppa kirjoitti:ilsu kirjoitti:Timppa kirjoitti:
yritetään..
Oli yöllä duunissa aikaa, toivottavasti tuli oikea kuva ???
Eiköhän kohtapian joku ylläpidon hemmoista laita sulle oikeudet..Centrix kirjoitti:Tuota noinniin... Yritin tonne kalleriaan laittaa kuvia ja piti oikein rekisteröityä mutta nyt kun sen olen tehnyt niin en onnistu kirjautumaan sinne sisään millään.
Ilmoittaa vaan että "Your login information is incorrect. Please try again." Vaikka tunnukset pitäisi olla oikein?!
Jardze kirjoitti:Jos tuonne galleriaan joku antaisi tunnarit
Mielellään, mutta kun ei ole mitä antaa Ihan itse sinne jokaisen pitäisi rekisteröityä, sieltä ne tunnarit sitte saapi
edit: Näyttäisit kyllä jo sinne rekisteröityneen, oletko siis unohtanut tunnuksesi???
Edited By Timppa on 1117738680