Mikä tuli kytkimeen?

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
Avatar
suiza
Viestit: 359
Liittynyt: 07 Huhti 2006, 20:04
Paikkakunta: Oulun ympäristö

Viesti Kirjoittaja suiza »

Kyllä mulla ainakin tuntui auttavan. Tuli tuossa syksyllä vielä pari tonnia ajettua ilmauksen jälkeen ja hyvin pelasi.
Avatar
jummijammi
Viestit: 300
Liittynyt: 26 Maalis 2005, 23:27
Paikkakunta: pohojammaa

Viesti Kirjoittaja jummijammi »

jummijammi kirjoitti:Mulla tuli kans viimeisellä ajokerralla samanlainen vaiva, ku talliin vein mopon, elikkäs tuli kosteella vähän suddailtua ja yhtäkkiä kahva painuu puoleenväliin ennenku mitään vastusta.. Noh, toivottavasti putsaus sekä nesteen vaihto ja ilmaus auttaa. ???
Joopa joo.. parisataa kilsaa kytkin pelitti nesteiden vaihdon ja ilmauksen jälkeen, kunnes äsken töistä tullessa piti työkaverille näyttää miten se busa sutii.. Ja taas sama homma, PRKL... Pitää vissiin lopettaa tuo leikkiminen ja alkaa ajella sivistyneesti.. :bulb: :bike:
181,25 MPH KLUPI Himanka :D............... 10,1/222
Avatar
kajbusa
Viestit: 694
Liittynyt: 27 Loka 2004, 12:00

Viesti Kirjoittaja kajbusa »

jummijammi kirjoitti:
jummijammi kirjoitti:Mulla tuli kans viimeisellä ajokerralla samanlainen vaiva, ku talliin vein mopon, elikkäs tuli kosteella vähän suddailtua ja yhtäkkiä kahva painuu puoleenväliin ennenku mitään vastusta.. Noh, toivottavasti putsaus sekä nesteen vaihto ja ilmaus auttaa. ???

Joopa joo.. parisataa kilsaa kytkin pelitti nesteiden vaihdon ja ilmauksen jälkeen, kunnes äsken töistä tullessa piti työkaverille näyttää miten se busa sutii.. Ja taas sama homma, PRKL... Pitää vissiin lopettaa tuo leikkiminen ja alkaa ajella sivistyneesti.. :bulb: :bike:
tiedoksi Jummi..Sepolla on hyllyssä työsylinteri jos tarviit..
Hayabusa 1300R TURBO -05

+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
82-1086810582

Viesti Kirjoittaja 82-1086810582 »

Samanlainen ongelma kuin topicin aloittajalla.
Todella p*ska ajaa kun ei ota kuin ihan lopussa..

Vaihdoin nesteet samalla kun asentelin suojalaipan paikalleen.
Todella paljon tuli ilmakuplia vanhojen nesteitten kanssa. Nyt toimii niinkuin pitää

Nesteet oli puhtaan näköisiä ja en ajatellut ees et voisi johtua niistä..
Kiitos siis neuvoista.
75-1186771738

Viesti Kirjoittaja 75-1186771738 »

Kytkin murheita täälläkin! Eli olin tuossa ehtoolla ajelemassa ja kaikki pelitti ihan ok. Kahvitauon jälkeen reipas kiihdytys, vaihto kakkoselle ja kytkin luisti niin ###¤?tanasti! Voiko olla levyt loppu noin varoittamatta? talvella käytin kytkintä auki sen verran että laitoin sinne kaksiosaisen tilalle yksiosaisen käikäleen+jäykemmät jouset. Työsylinterin käytin myös auki, vaihdoin nesteet ja putsasin sekä suojalaippa että vahvike löysivät myös tiensä sinne. :wtf:



Edited By Kiskokid on 1209060669
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

Kiskokid kirjoitti:Kytkin murheita täälläkin! Eli olin tuossa ehtoolla ajelemassa ja kaikki pelitti ihan ok. Kahvitauon jälkeen reipas kiihdytys, vaihto kakkoselle ja kytkin luisti niin ###¤?tanasti! Voiko olla levyt loppu noin varoittamatta? talvella käytin kytkintä auki sen verran että laitoin sinne kaksiosaisen tilalle yksiosaisen käikäleen. Työsylinterin käytin myös auki, vaihdoin nesteet ja putsasin sekä suojalaippa että vahvike löysivät myös tiensä sinne.

Tuliko kytkimen jousiin mitään muutosta? Itselleni olen antanut ymmärtää että vaati pidemmät kytkän jouset tai shimmaukset jotta pitäisi... Voinpa olla väärässäkin mutta mulla tuli tämmöiset tuon jäykän käikäleen muassa
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
75-1186771738

Viesti Kirjoittaja 75-1186771738 »

busajasa kirjoitti:
Kiskokid kirjoitti:Kytkin murheita täälläkin! Eli olin tuossa ehtoolla ajelemassa ja kaikki pelitti ihan ok. Kahvitauon jälkeen reipas kiihdytys, vaihto kakkoselle ja kytkin luisti niin ###¤?tanasti! Voiko olla levyt loppu noin varoittamatta? talvella käytin kytkintä auki sen verran että laitoin sinne kaksiosaisen tilalle yksiosaisen käikäleen. Työsylinterin käytin myös auki, vaihdoin nesteet ja putsasin sekä suojalaippa että vahvike löysivät myös tiensä sinne.

Tuliko kytkimen jousiin mitään muutosta? Itselleni olen antanut ymmärtää että vaati pidemmät kytkän jouset tai shimmaukset jotta pitäisi... Voinpa olla väärässäkin mutta mulla tuli tämmöiset tuon jäykän käikäleen muassa
Joo tosiaan! Kyllä ne jousetkin tuli vaihdettua jäykempiin,jäi vain epähuomiossa laittamatta tohon kysymykseen, nyt asia korjattu.
Vastaa Viestiin