Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa, eli mistä voisi johtua kun taittaa mutkaan niin tuntuu ensin että ei oikein halua kääntyä/ohjaus hieman jähmeä mut sitten tietyn pisteen yli kun menee niin kääntyykin todella herkästi.
Tuntuu kuin etu pyörä taittuisi alle, eli käytännösä ohjaus tuntuu hieman arvaamattomalta.Mietin että, voisikohan "vika" johtua alkuperäisestä ohj.iskarista jos ei ole enää oikein tikissään.Pyörä on -03 ja kilsoja n.27 000.Renkaatkin on käytännössä uudet eli ei ole kulunut kantille.
En tiedä osasinko sen nyt oikein selittää mut jotakuinkin näin...
Ohjausiskari(ko)..hmm
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
Tuli mieleen sama asia, paineet kuntoon (2.9) ???Jone kirjoitti:Oletko rengaspaineen tarkistanut?
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Komppan Wäiskiä, emäputken laakerit joko tulleet tiensä päähän tai vedetty liian kireälle. Tietty syy voi olla myös ohjausiskari, mutta vain siinä tapauksessa, että olisi liian jäykkä. Eli jos orginaali, niin liian jäykät öljyt sisässä tai hipoiskarin kyseessä ollen säädetty liian tiukalle.waiski10 kirjoitti:emäputkenlaakerit....