Ohjausiskari(ko)..hmm

Alustan/jousituksen säädöt, renkaat/vanteet, ketjut/rattaat.
Tarinaa myös jarruista.
116-1184958209

Viesti Kirjoittaja 116-1184958209 »

Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa, eli mistä voisi johtua kun taittaa mutkaan niin tuntuu ensin että ei oikein halua kääntyä/ohjaus hieman jähmeä mut sitten tietyn pisteen yli kun menee niin kääntyykin todella herkästi.
Tuntuu kuin etu pyörä taittuisi alle, eli käytännösä ohjaus tuntuu hieman arvaamattomalta.Mietin että, voisikohan "vika" johtua alkuperäisestä ohj.iskarista jos ei ole enää oikein tikissään.Pyörä on -03 ja kilsoja n.27 000.Renkaatkin on käytännössä uudet eli ei ole kulunut kantille.
En tiedä osasinko sen nyt oikein selittää mut jotakuinkin näin...
Avatar
Jone
Viestit: 188
Liittynyt: 29 Kesä 2004, 21:38
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Jone »

Oletko rengaspaineen tarkistanut?
Metallic Thunder Grey/ Candy Red -23
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
Avatar
jakehaanpää
Site Admin
Viestit: 1197
Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jakehaanpää »

Jone kirjoitti:Oletko rengaspaineen tarkistanut?
Tuli mieleen sama asia, paineet kuntoon (2.9) ???
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Avatar
waiski10
Site Admin
Viestit: 902
Liittynyt: 28 Touko 2004, 13:03
Paikkakunta: Jyskä

Viesti Kirjoittaja waiski10 »

emäputkenlaakerit....
ennen kova, ehkä vielä joskus...
Avatar
Quadron
Viestit: 366
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 14:19
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Quadron »

renkaat kulunu kulmikkaaksi? ???
116-1184958209

Viesti Kirjoittaja 116-1184958209 »

Täytyypä ne paineet vielä tarkistella ennen ohjausiskarin vaihtoon rupeemista.Pieni asia mut voi olla isokin merkitys,katotaan muuttuuko...ktos!
Kujo
Viestit: 626
Liittynyt: 23 Touko 2004, 22:10
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Kujo »

waiski10 kirjoitti:emäputkenlaakerit....
Komppan Wäiskiä, emäputken laakerit joko tulleet tiensä päähän tai vedetty liian kireälle. Tietty syy voi olla myös ohjausiskari, mutta vain siinä tapauksessa, että olisi liian jäykkä. Eli jos orginaali, niin liian jäykät öljyt sisässä tai hipoiskarin kyseessä ollen säädetty liian tiukalle.
Vastaa Viestiin