...iso rispekti ku jaksatta värkätä ja laitella...ja tarkotan muutenki ku yllä esim. fastard ja radxeye. No, nethän on sitten joskus minulla valmhiksi laitettuna ostettavissa josko tarvetta tullee.
*huoh*...ittellä ei muuta mielessä ku vanteitten pesu, jonka senki teetän paikallisilla leideillä heän fiksaamossansa
...tai siis aina jottain mielessä, muttei Busaan liittyen
Tänään tuli hiukan räpellettyä oman Busan kanssa. Eli vaihdoin jäähdytysnesteet ja sitten samalla tuli asennettua xenonvalot sekä lyhyisiin että pitkiin. Valoteho parani n. 100 kertaa paremmaksi!!! Suosittelen valojen vaihtamista xenoneihin, eikä edes ole kallis investointi. Itse maksoin noista valoista 80 (sis. sekä pitkän että lyhyen), valot olivat uudet ja takuuta 2 vuotta. Huomenna laitetn veljen Busaan myöskin xenonit.
Vielä olis jossain vaiheessa tarkoitus laittaa teräspunosletkut, mutta ne saa odottaa kyllä kesälomaan asti, sitä ennen vain ajellaan Busalla!
EDIT: Voi venäjä, piti laittaa tää tohon talvenpuuhasteluihin, mutta kait tääkin jonkin sortin tuunausta oli niin sopiihan se tähänkin palstaan ja tämän otsikon alle...
No niin nyt on sitten pitkä(krapulainen) talvi takana ja ekat 100km ajettu. Niin siis tuo tuunaus osio:
-Rino racin sliparit
-Ledi vilkut takana
-Mini pelit vilkuilla
-Punasävy etuvilkut
-Ledi takavalo (vilkut ei kytketty)
-Takalaukun teline mallia tee itse ja siiretty taaksepäin.Pystyy nojaamaan ja kestää.(ei kuvissa)
Nämä tuli jo loppukesästä ja seuraava lista talven aikana.
-Vanteitten reunaa/huulta kiiltäväksi
-Takalapiota pikkasen muokattu
-Jalkatappien telinnet maalattu
-Punaiset mittarin pohja
-Tiputettu 2,5-3cm alaspäin
-Pair pois
-Airbox modi
-Putki modi by my self JA ISO KIITOS ROYBUSA77.LLE
-Kn suodatin
-Pc III usb
-Kuuppa hommattu kyytiläisen paikalle
Penkitetty 162 BIKE DOCTORILLA
Nyt loppu tuunaus nyt enää ajellaan ja tehdään vaan pakolliset huollot. Täällä palstallakin notkuminen vähenee koska ajokausi on alkanut joten kiitos ja anteeks kaikille jotka on joutunut lukemaan ja kärsimään.
Tässä kuitenkin vielä muutama
-KUVA
kyseisestä räpellyksestä. Jossain vaiheessa tulee muutama videonpätkä jossa hmm no sitä voi sitten katsoa myöhemmin