Omien mopojen tuunaukset - tähän virit+tuuningit
Hayabusa vm 2000,ajettu n.40.000km,metalflakecandy sininen
Acrapovic full race system,hiilarilla
Power Commander 3 USB
takavilkut valon sisällä,etuvilkut kirkkaat ( niinkuin takanenkin)
Valkopohjaiset mittaristot+Sigma Targa 8
Lasikuulapuhalletut vannekehät+mustat puolat
MRA:n tuplakupla
PAIR-removal+airbox-mod(by sjonny)+tiivistetyt rungon läpiviennit
GP Thunder Super-White Plasma Lamps H.I.D (7500K)
Etujarrupalat Sintterit.....tulossa teräspunosletkut
Kytkimen suojalaippa by MiksaK
Ketjunsuoja hapista,Hayabusa 1300 tekstein
Modattu takaroiskeläppä/undertail by Me
Pienten vaihteiden rajoitin poistettu
Takakuuppa modattu,jotta kauhukahvan voi pitää kuupan kera
Edited By Agostini on 1126287634
Acrapovic full race system,hiilarilla
Power Commander 3 USB
takavilkut valon sisällä,etuvilkut kirkkaat ( niinkuin takanenkin)
Valkopohjaiset mittaristot+Sigma Targa 8
Lasikuulapuhalletut vannekehät+mustat puolat
MRA:n tuplakupla
PAIR-removal+airbox-mod(by sjonny)+tiivistetyt rungon läpiviennit
GP Thunder Super-White Plasma Lamps H.I.D (7500K)
Etujarrupalat Sintterit.....tulossa teräspunosletkut
Kytkimen suojalaippa by MiksaK
Ketjunsuoja hapista,Hayabusa 1300 tekstein
Modattu takaroiskeläppä/undertail by Me
Pienten vaihteiden rajoitin poistettu
Takakuuppa modattu,jotta kauhukahvan voi pitää kuupan kera
Edited By Agostini on 1126287634
Busa 2002.
Jenkkien-03 SE-oranssi väritys by Mariaud
minivilkut takana
teräspunosjarruletkut
Pro-Oiler -ketjunvoitelulaite
vannetta kiilloteltu
Sigman Targa 800
säädettävä ajokorkeus (luut)
vaihtovalo
Kelahaaran ProBoost -turbosystems
penkitetty 235hv/207Nm, 0.7/0.8bar
Varttimaili 9.489s/256kmh 22.5.2004, Alastaro
Edit2005:
penkitetty 267.6/210, 0.8bar
Edit2005:
Varttimaili 9.212s/266kmh 22.5.2005, Alastaro
Jenkkien-03 SE-oranssi väritys by Mariaud
minivilkut takana
teräspunosjarruletkut
Pro-Oiler -ketjunvoitelulaite
vannetta kiilloteltu
Sigman Targa 800
säädettävä ajokorkeus (luut)
vaihtovalo
Kelahaaran ProBoost -turbosystems
penkitetty 235hv/207Nm, 0.7/0.8bar
Varttimaili 9.489s/256kmh 22.5.2004, Alastaro
Edit2005:
penkitetty 267.6/210, 0.8bar
Edit2005:
Varttimaili 9.212s/266kmh 22.5.2005, Alastaro
Eipä tuohon ole pahemmin modeja tullut
* Devilin High-pipe putkisto
* BMC filsu
* MRA:n tuplakupla
* Sigma Targa
* Automaattinen ketjun rasvari (I MADE IT- mallia)
* Autocom Active-Rider
* Takavilkut piilotettu kirkkaantakavalon sisälle.
* Tummat etu vilkut
* Xenon valot
* Speedo healer
* HEL Teräspunosletkut
* Perä modattu (lokari veks + "undertail" maalattu)
* NGK Iridium tulpat
* "T.R.E." kytkimellä
* Kytkimen työsylinterin suoja © MiksaK
edit:
Lisää modeja saatu aikaiseksi.
* Matkustajan paikalle tavara/laukkuteline. Kuvia!
* Devilin High-pipe putkisto
* BMC filsu
* MRA:n tuplakupla
* Sigma Targa
* Automaattinen ketjun rasvari (I MADE IT- mallia)
* Autocom Active-Rider
* Takavilkut piilotettu kirkkaantakavalon sisälle.
* Tummat etu vilkut
* Xenon valot
* Speedo healer
* HEL Teräspunosletkut
* Perä modattu (lokari veks + "undertail" maalattu)
* NGK Iridium tulpat
* "T.R.E." kytkimellä
* Kytkimen työsylinterin suoja © MiksaK
edit:
Lisää modeja saatu aikaiseksi.
* Matkustajan paikalle tavara/laukkuteline. Kuvia!
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
- jokkebusa
- Viestit: 122
- Liittynyt: 23 Touko 2004, 21:39
- Paikkakunta: miilupolku 6 28450 ulvila
- Viesti:
:p jessus artsi, sie se taiat olla kyllä nisitnoitunut mitä pahimman laatuiseen varustelukierteeseen....
mun linkkari : 2002 silwergray, täyttää ihan just 30 000..
- yohimuran R3 :set ilman sisähuiluja
- värittömät merkinantovalkeiden klasit
- hianon siniset ja tehokkaat etupolttimot
- givin hyvin vähäisti tuplakupla plexi
- brakingin piparilevyt eessä, ja toissapäivästä alk.nyt myös
takanakin ! ( näyttää ihan joltain crossipyörältä...=)
- omin kätösin raksattu kykinsylkyn suojus
- virtapiuha integroitu sähközydeemiin gps:lle
- lambdat sun muut turhat pairit heitetty mäkeen
- www.busanistit.org tarrat liimailtu plexin sivuille ja
alakatteeseen semmonen isompi...
- vanteiden reunat kiilloitettu.....huh...
- airboxi modattu
- taustapeilien taustat maalattu sävysävyyn....
Edited By jokkebusa on 1090323433
mun linkkari : 2002 silwergray, täyttää ihan just 30 000..
- yohimuran R3 :set ilman sisähuiluja
- värittömät merkinantovalkeiden klasit
- hianon siniset ja tehokkaat etupolttimot
- givin hyvin vähäisti tuplakupla plexi
- brakingin piparilevyt eessä, ja toissapäivästä alk.nyt myös
takanakin ! ( näyttää ihan joltain crossipyörältä...=)
- omin kätösin raksattu kykinsylkyn suojus
- virtapiuha integroitu sähközydeemiin gps:lle
- lambdat sun muut turhat pairit heitetty mäkeen
- www.busanistit.org tarrat liimailtu plexin sivuille ja
alakatteeseen semmonen isompi...
- vanteiden reunat kiilloitettu.....huh...
- airboxi modattu
- taustapeilien taustat maalattu sävysävyyn....
Edited By jokkebusa on 1090323433
...dont you agree...ehhh..?
GSX1400R Hayabusa '0x, musta/oranssi (alunperin musta/harmaa, nuo väritys seinällä tallessa)
- Custom maalaus by Tepan Paja
- kirkkaat ledivilkut takana, itse tummennetut edessä
- kiillotetut vanteen kehät
- Sportech black chrome pleksi
- Perä modattu (lokari veks + "undertail" maalattu)
- Modatut satulat
- Hiilari ketjusuoja
- Akrapovic Race 4-2-1 hiilarivaimentimella
- PAIR poistettu
- Modattu ilmansuodatinkotelo
- K&N suodatin
- Kansi portattu © Kansiviritys J. Kosunen
- Virinokat Mauri Virtanen .440/244 + Brock's .386/248
- Jäykemmät venttiilienjouset (Carpenter Racing 60lbs)
- Titaaniretainerit (APE)
- +1mm pakoventtiilit (Ferrea)
- Manuaalinen nokkaketjunkiristin APE
- Ruiskurungot modattu
- Bosch bensapumppu vaihdettu vakion tilalle, paineet ~3.5bar
- S2000 ~390cc suuttimet
- 1397cc, JE 13:1 84mm männät
- Leikatut pitopinnat vaihteistossa
- Billet siirtäjätangot
- Öljypohjassa loiskelevy
- Startin kopassa vahvike
- Tupla-akut; 24V startille
- 02-07 mallinen ECU joka säädetty © PetriK + TT-Motorsport
- NX ilokaasusetti (dry) ~50hp
- Shifteri Cordona G.P. Switch + ECUSW © PetriK + Jasa
- NGK Iridium tulpat
- kytkin: luistokalikka korvattu billetillä, jouset APE
- Kytkimen työsylinterin suoja © MiksaK
- Kytkimen työsylinterin vahvike © Kujo
- Braking "pipari" jarrulevyt edessä
- Custom made takajarrulevy © Kekku
- Goodridge teräspunosjarruletkut edessä
- Goodridge teräspunoskytkinletku
- PMR Components yläkolmio
- Speedohealer
- Sigma Targa
- Softline häläri
- Takarenkaalla 220hp & 175Nm (+50hp ilokaasuilla)
Edited By jarim on 1313001467
- Custom maalaus by Tepan Paja
- kirkkaat ledivilkut takana, itse tummennetut edessä
- kiillotetut vanteen kehät
- Sportech black chrome pleksi
- Perä modattu (lokari veks + "undertail" maalattu)
- Modatut satulat
- Hiilari ketjusuoja
- Akrapovic Race 4-2-1 hiilarivaimentimella
- PAIR poistettu
- Modattu ilmansuodatinkotelo
- K&N suodatin
- Kansi portattu © Kansiviritys J. Kosunen
- Virinokat Mauri Virtanen .440/244 + Brock's .386/248
- Jäykemmät venttiilienjouset (Carpenter Racing 60lbs)
- Titaaniretainerit (APE)
- +1mm pakoventtiilit (Ferrea)
- Manuaalinen nokkaketjunkiristin APE
- Ruiskurungot modattu
- Bosch bensapumppu vaihdettu vakion tilalle, paineet ~3.5bar
- S2000 ~390cc suuttimet
- 1397cc, JE 13:1 84mm männät
- Leikatut pitopinnat vaihteistossa
- Billet siirtäjätangot
- Öljypohjassa loiskelevy
- Startin kopassa vahvike
- Tupla-akut; 24V startille
- 02-07 mallinen ECU joka säädetty © PetriK + TT-Motorsport
- NX ilokaasusetti (dry) ~50hp
- Shifteri Cordona G.P. Switch + ECUSW © PetriK + Jasa
- NGK Iridium tulpat
- kytkin: luistokalikka korvattu billetillä, jouset APE
- Kytkimen työsylinterin suoja © MiksaK
- Kytkimen työsylinterin vahvike © Kujo
- Braking "pipari" jarrulevyt edessä
- Custom made takajarrulevy © Kekku
- Goodridge teräspunosjarruletkut edessä
- Goodridge teräspunoskytkinletku
- PMR Components yläkolmio
- Speedohealer
- Sigma Targa
- Softline häläri
- Takarenkaalla 220hp & 175Nm (+50hp ilokaasuilla)
Edited By jarim on 1313001467
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Eka
Hayabusa GSX 1622 R -04
Big Block *1429cc* (Viaber/Muzzy)
Falicon A-Beam veivit
Pro Shift (Semi automatic gear shift)
Muzzys Dry Nitrous Kit (+ 50 hp)
HMF BB
Ks Stage1 255/245 ast. nosto 10 mm/8,6 mm
Säädettävät nokka pyörät
Virikansi virtaus 10mm 275 Hp/ 57%, (vakio 230 Hp),
Ferrea 34/28,5mm venat by Kansiset
Modatut läppärungot SBM 48mm
Bensapumppu, paineentasaaja
PClllr
TFI lisärikastus piiri nossille
K&N suodin
Studit
Öljypumppu
Kytkimen vahvistus setti (jouset) /hitsi modi
Airbox modi / kittaus
Pair poistettu
Tre Smart
Mustat vilkut edes ja minit takana
Mittaripohjat
Exhaust Mount Plug
Mitattu Viaber 162,4 hp/126Nm takikselta (vakio 152Hp)
Big block 209.9 hp/ 160.9 Nm takikselta
233 hp/ 180,8 nm koneesta (Säädöt viel vähä vaiheessa)
Vartti Alastarolla 29.8.04 10,216/230 km/h
Vartti Alastarolla 21.5.05 10.09/244 km/h
Vartti Porissa 28.5.05 9.740/247,93 km/h
Paras loppunopeus 249,76 km/h
Toinen
GSX-R 1000 K6 mutka mopona (vakio)
Apuja kansi/viritys asioissa Busanisteille kohtuu hinnoin (-30%) Katoppa toimenkuvaa osoitteesta www.kansiset.net
Edited By ksthb on 1147282441
Hayabusa GSX 1622 R -04
Big Block *1429cc* (Viaber/Muzzy)
Falicon A-Beam veivit
Pro Shift (Semi automatic gear shift)
Muzzys Dry Nitrous Kit (+ 50 hp)
HMF BB
Ks Stage1 255/245 ast. nosto 10 mm/8,6 mm
Säädettävät nokka pyörät
Virikansi virtaus 10mm 275 Hp/ 57%, (vakio 230 Hp),
Ferrea 34/28,5mm venat by Kansiset
Modatut läppärungot SBM 48mm
Bensapumppu, paineentasaaja
PClllr
TFI lisärikastus piiri nossille
K&N suodin
Studit
Öljypumppu
Kytkimen vahvistus setti (jouset) /hitsi modi
Airbox modi / kittaus
Pair poistettu
Tre Smart
Mustat vilkut edes ja minit takana
Mittaripohjat
Exhaust Mount Plug
Mitattu Viaber 162,4 hp/126Nm takikselta (vakio 152Hp)
Big block 209.9 hp/ 160.9 Nm takikselta
233 hp/ 180,8 nm koneesta (Säädöt viel vähä vaiheessa)
Vartti Alastarolla 29.8.04 10,216/230 km/h
Vartti Alastarolla 21.5.05 10.09/244 km/h
Vartti Porissa 28.5.05 9.740/247,93 km/h
Paras loppunopeus 249,76 km/h
Toinen
GSX-R 1000 K6 mutka mopona (vakio)
Apuja kansi/viritys asioissa Busanisteille kohtuu hinnoin (-30%) Katoppa toimenkuvaa osoitteesta www.kansiset.net
Edited By ksthb on 1147282441
Busa -03 hopea/harmaa
Kaikki kirkkaat lasit ja takavalossa ledit
Lyhennetyt takavilkkujen varret
Siniset ajovalot
Ivan's Tre
I made-ketjusuoja rosterista
Yoshin rs-3 bolt-onit
Miksak:n laippa
Kyhmyn pohjaan modattu luukku
Huoltopukit molempiin päihin
Kiillotetut: vannekehät, kauhukahva, "saapassuojat",
etujarrulevyt, kahvapainot... homma jatkuu...
Kuvia tuunauksista täällä
Edited By Timppa on 1099853068
Kaikki kirkkaat lasit ja takavalossa ledit
Lyhennetyt takavilkkujen varret
Siniset ajovalot
Ivan's Tre
I made-ketjusuoja rosterista
Yoshin rs-3 bolt-onit
Miksak:n laippa
Kyhmyn pohjaan modattu luukku
Huoltopukit molempiin päihin
Kiillotetut: vannekehät, kauhukahva, "saapassuojat",
etujarrulevyt, kahvapainot... homma jatkuu...
Kuvia tuunauksista täällä
Edited By Timppa on 1099853068
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
Hayabusa-04, sini-hopea
*Devil OVO 4-2-1 Putkisto
*Powercommander-USB
*K&N
*GOODRIDE-Teräspunos
*Penkitys KX-Center,Tampere
Takapyörältä 165hp / 137Nm
*Devil OVO 4-2-1 Putkisto
*Powercommander-USB
*K&N
*GOODRIDE-Teräspunos
*Penkitys KX-Center,Tampere
Takapyörältä 165hp / 137Nm
Ollessani kalassa 70-luvulla DDR:ssä Matoa koukkuun laittaessa puoluejohtaja Nauroi Ääneen Alkoholi Polttoaineelle (E10)
Busat: K4, L0,L1
Member of Mc Speedfreaks
Busat: K4, L0,L1
Member of Mc Speedfreaks
päivitetään nyt tämä uusi bussi tännekkin...
Black edition -03 ajettu 7800 km
-Yoshi TRI Oval SS Täysputkisto
-BMC
-173.2Hp/144.89Nm Siukola Motorsport
-huggeri
-MRA tuplakupla
-tulossa kirkkaat vilkutukset ja takavaloinen
- ja jos jotain keksitään niin katsotaan...
Black edition -03 ajettu 7800 km
-Yoshi TRI Oval SS Täysputkisto
-BMC
-173.2Hp/144.89Nm Siukola Motorsport
-huggeri
-MRA tuplakupla
-tulossa kirkkaat vilkutukset ja takavaloinen
- ja jos jotain keksitään niin katsotaan...
-"elämä on motoristin parasta aikaa"
Hayabusa-"If your not on one then you are behind it"
Hayabusa-"If your not on one then you are behind it"
Busa:Harmaa/musta K8
- kilpiteline vaihdettu sirompaa + led-valo kilvelle
- yoshimura r77 full systems
- xtre
- xenon (lyhyet)
- silver-polttimot vilkuissa
- led-parkkipolttimot
- sigma targa
- goodridgen jarruletkut edessä&takana
- jalkatapit vaihdettu sirompiin
- vaihdekaavio käännetty
- scottoiler rasvari dual injectorilla+ laajennettu lubetubella
- hugger "hiilari" look (modattu gen1 busan)
- optiona hepco&becker takalukkuteline (modattu gen1 busan)
- plus jotain muuta pientä
Edited By purzzi on 1235503912
- kilpiteline vaihdettu sirompaa + led-valo kilvelle
- yoshimura r77 full systems
- xtre
- xenon (lyhyet)
- silver-polttimot vilkuissa
- led-parkkipolttimot
- sigma targa
- goodridgen jarruletkut edessä&takana
- jalkatapit vaihdettu sirompiin
- vaihdekaavio käännetty
- scottoiler rasvari dual injectorilla+ laajennettu lubetubella
- hugger "hiilari" look (modattu gen1 busan)
- optiona hepco&becker takalukkuteline (modattu gen1 busan)
- plus jotain muuta pientä
Edited By purzzi on 1235503912
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray
King of team purzzi :rasberry:
King of team purzzi :rasberry:
Hayabusa vm. 2003 musta
- HMF Duall High Full System hiilikuituvaimentimilla
- Pair poistettu
- Lamda poistettu
- Kytkimen suojalaippa by MiksaK
- Takavilkut takalampun sisällä jemmassa+ledivilkut
- Hayabusa ketjusuoja
- Carbon-look kytkin- ja jarrukahvat
- Roiskeläppää hiukka modailtu
- MR-Power tehopenkistä 167hp / 137Nm
Tulevaa:
- airboxmodaus
Matkavarustusta:
- Busan oma takatellinki
- HMF Duall High Full System hiilikuituvaimentimilla
- Pair poistettu
- Lamda poistettu
- Kytkimen suojalaippa by MiksaK
- Takavilkut takalampun sisällä jemmassa+ledivilkut
- Hayabusa ketjusuoja
- Carbon-look kytkin- ja jarrukahvat
- Roiskeläppää hiukka modailtu
- MR-Power tehopenkistä 167hp / 137Nm
Tulevaa:
- airboxmodaus
Matkavarustusta:
- Busan oma takatellinki
ex busat:
GSX1300RT K3 & GSX1300R K6
GSX1300RT K3 & GSX1300R K6