Talven puuhastelut....

Tänne projektikertomukset sekä topicit omaan pyörään tehdyistä muutoksista
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
janne
Viestit: 661
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 21:19
Paikkakunta: Lohtaja

Viesti Kirjoittaja janne »

busajasa kirjoitti:Sisar hento valkoinen... Alkaa olla ajamista vailla. Voi kun nuo lumet jo sulaisi pois.

hyvältä näyttää :thumbup:
9.925/230 :p
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
Avatar
Wyfell
Viestit: 133
Liittynyt: 04 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Wyfell »

busajasa kirjoitti:Sisar hento valkoinen... Alkaa olla ajamista vailla. Voi kun nuo lumet jo sulaisi pois.
Onpa hyvän näkönen :respekt:
jokiar
Viestit: 449
Liittynyt: 29 Heinä 2005, 10:25
Paikkakunta: Karinkannantie 17A2, 90800 OULU

Viesti Kirjoittaja jokiar »

Busajasa...kele... :respekt: Hieno peli....tosin "pelillä ja pelillä_" eroja. Mutta pääasia kun tyydyttää itseä... :tapu: Todella hieno on... :thumbup:
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

:( Liian upea :thumbup:
Avatar
suiza
Viestit: 359
Liittynyt: 07 Huhti 2006, 20:04
Paikkakunta: Oulun ympäristö

Viesti Kirjoittaja suiza »

Joo, tänään piti käyttää jo ulkona, kun kerran noin aurinkokin paistoi :thumbup:

My Webpage
109-1180512207

Viesti Kirjoittaja 109-1180512207 »

tuohon en lisäis enään mitään, hiano. :cool:
Avatar
martti
Viestit: 776
Liittynyt: 17 Helmi 2005, 19:21
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja martti »

Navoskelin äsken helibarsit paikoilleen, menivät lähes heittämällä. Nyt pitäs suunnitella pro-oileri paikoilleen :bike:
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
turboman
Viestit: 60
Liittynyt: 01 Syys 2004, 06:43
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja turboman »

hajahuja kirjoitti:
Ksthb kirjoitti:Jepa, BB:n viimmeiset säädöt valmiit, lukemattomien testien jälkeen Valkkarin(lue Tbo mopon) tehot ohitettu selkeesti, pummpu bensalla Shell V-Power BB 197,39/151,8 nm, Valkkari 197,30hp/ 164nm. (Bike Doctor/ Dynojet)

Normipenkissä' 230hp raja rikkoontuu ihan selkeesti, uskoisin.
Väännössä toki selkään tulee hiukan, yllättävän vähän kuitenkin.

Ja millä tavalla, BB toimii kuin kaupasta ostettu. Nokat edelleen kesyt Yoshi TYPE-R K4. Mitään vääntö kuoppia ei jäänut, tehollinen ajoalue 2-12000 rpm. BB soveltuu nyt hyvin käyttöpyöräksi kuin leikkimieliseen kisaankin.

Seuraavaksi laitetaan ulkoasu kuntoon ja kuskataan näytille Jyväskylän mp-messuille huhtikuun alkuun
:mosh:

Kansiollinen kuvii projektista

http://galleria.busanistit.org/v/muitakuvia/ksthbtek/album70/

siis mitä?penkitetty 197 ja 230 pitäs mennä kevyesti ja tehoa enemmän ko turbossa????eikai nyt alle 260 heppasia turbobusia ole ees olemassa?ymmärsinköhän näin aamusta kaikki ihan oikein

Tehokkaasta voi aina jarruttaa vahän , mutta vähätehoisesta ei koskaan paljoa :;):
Agostini
Viestit: 1569
Liittynyt: 23 Touko 2004, 14:43

Viesti Kirjoittaja Agostini »

..ja sit vähä vahaa...jotta kiiltää...

eka
toka
kolmas

..ja joskus noi kauhiat pöntötki vaihtuu...joskus.. :D

-A-
Avatar
Jukkis
Viestit: 2818
Liittynyt: 21 Elo 2005, 17:10
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

Agostini kirjoitti:..ja sit vähä vahaa...jotta kiiltää...

eka
toka
kolmas

..ja joskus noi kauhiat pöntötki vaihtuu...joskus.. :D

-A-
:D niimpä ..
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Agostini
Viestit: 1569
Liittynyt: 23 Touko 2004, 14:43

Viesti Kirjoittaja Agostini »

kullitus jatkuu...
yksi

kaksi

-A-




Edited By Agostini on 1205515062
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Penkissä käyty, vaparina takarenkaalla se sama mitä ennenkin, kaasuilla melkoisia pito-ongelmia, paperille jäi lukema 239.7hp / 179.2Nm. 40hp tehonlisäys oli tavoitteena ja siihen päästiin. :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

jarim kirjoitti:Penkissä käyty, vaparina takarenkaalla se sama mitä ennenkin, kaasuilla melkoisia pito-ongelmia, paperille jäi lukema 239.7hp / 179.2Nm. 40hp tehonlisäys oli tavoitteena ja siihen päästiin. :)
Oliko Akran käyrästöllä mitään eroja edellisiin tuloksiin?
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Titaani kirjoitti:
jarim kirjoitti:Penkissä käyty, vaparina takarenkaalla se sama mitä ennenkin, kaasuilla melkoisia pito-ongelmia, paperille jäi lukema 239.7hp / 179.2Nm. 40hp tehonlisäys oli tavoitteena ja siihen päästiin. :)

Oliko Akran käyrästöllä mitään eroja edellisiin tuloksiin?
Joo. Parempi kuin Yoshi alle 4000rpm mutta huonompi 4000-7000rpm. Huipputehot samat.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vastaa Viestiin