Talven puuhastelut....
Minäkin ulkoilutin... :p
http://www.hiekkalaatikko.org/gallery/project08/08032008155_G?full=1
http://www.hiekkalaatikko.org/gallery/project08/08032008155_G?full=1
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
busajasa kirjoitti:Sisar hento valkoinen... Alkaa olla ajamista vailla. Voi kun nuo lumet jo sulaisi pois.
hyvältä näyttää
9.925/230 :p
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
Onpa hyvän näkönenbusajasa kirjoitti:Sisar hento valkoinen... Alkaa olla ajamista vailla. Voi kun nuo lumet jo sulaisi pois.
Joo, tänään piti käyttää jo ulkona, kun kerran noin aurinkokin paistoi
My Webpage
My Webpage
hajahuja kirjoitti:Ksthb kirjoitti:Jepa, BB:n viimmeiset säädöt valmiit, lukemattomien testien jälkeen Valkkarin(lue Tbo mopon) tehot ohitettu selkeesti, pummpu bensalla Shell V-Power BB 197,39/151,8 nm, Valkkari 197,30hp/ 164nm. (Bike Doctor/ Dynojet)
Normipenkissä' 230hp raja rikkoontuu ihan selkeesti, uskoisin.
Väännössä toki selkään tulee hiukan, yllättävän vähän kuitenkin.
Ja millä tavalla, BB toimii kuin kaupasta ostettu. Nokat edelleen kesyt Yoshi TYPE-R K4. Mitään vääntö kuoppia ei jäänut, tehollinen ajoalue 2-12000 rpm. BB soveltuu nyt hyvin käyttöpyöräksi kuin leikkimieliseen kisaankin.
Seuraavaksi laitetaan ulkoasu kuntoon ja kuskataan näytille Jyväskylän mp-messuille huhtikuun alkuun
Kansiollinen kuvii projektista
http://galleria.busanistit.org/v/muitakuvia/ksthbtek/album70/
siis mitä?penkitetty 197 ja 230 pitäs mennä kevyesti ja tehoa enemmän ko turbossa????eikai nyt alle 260 heppasia turbobusia ole ees olemassa?ymmärsinköhän näin aamusta kaikki ihan oikein
Tehokkaasta voi aina jarruttaa vahän , mutta vähätehoisesta ei koskaan paljoa
niimpä ..
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Penkissä käyty, vaparina takarenkaalla se sama mitä ennenkin, kaasuilla melkoisia pito-ongelmia, paperille jäi lukema 239.7hp / 179.2Nm. 40hp tehonlisäys oli tavoitteena ja siihen päästiin.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Oliko Akran käyrästöllä mitään eroja edellisiin tuloksiin?jarim kirjoitti:Penkissä käyty, vaparina takarenkaalla se sama mitä ennenkin, kaasuilla melkoisia pito-ongelmia, paperille jäi lukema 239.7hp / 179.2Nm. 40hp tehonlisäys oli tavoitteena ja siihen päästiin.
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Joo. Parempi kuin Yoshi alle 4000rpm mutta huonompi 4000-7000rpm. Huipputehot samat.Titaani kirjoitti:jarim kirjoitti:Penkissä käyty, vaparina takarenkaalla se sama mitä ennenkin, kaasuilla melkoisia pito-ongelmia, paperille jäi lukema 239.7hp / 179.2Nm. 40hp tehonlisäys oli tavoitteena ja siihen päästiin.
Oliko Akran käyrästöllä mitään eroja edellisiin tuloksiin?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport