Talven puuhastelut....

Tänne projektikertomukset sekä topicit omaan pyörään tehdyistä muutoksista
Agostini
Viestit: 1569
Liittynyt: 23 Touko 2004, 14:43

Viesti Kirjoittaja Agostini »

Muutama ulkoilukuva...

Kuva 1
Kuva2
Kuva3

Tulis vaa se kesä jo.....
72-1202239073

Viesti Kirjoittaja 72-1202239073 »

Agostini kirjoitti:Muutama ulkoilukuva...

Kuva 1
Kuva2
Kuva3

Tulis vaa se kesä jo.....
Kumma juttu että ulkokuvat on 10 kertaa paremman näköisiä kuin sisällä salaman kanssa otetut, kuten tuon äänekosken huiman "hiihtäjän" kuvissakin voi havaita.
:D
..niinpä tulis kesä jo
Agostini
Viestit: 1569
Liittynyt: 23 Touko 2004, 14:43

Viesti Kirjoittaja Agostini »

arttu...perkule... :D
109-1154001388

Viesti Kirjoittaja 109-1154001388 »

Nyt on helibarsit omaan mustaan asennettu. Vielä pitäs ilmafiltteri pestä, ja öljyt ja suodatin vaihtaa. sitten alkas pyörä olemaan ajamista vaille... tälle vuodelle ei taida 15. päivä maaliskuuta onnistua ajot, kuten viime vuonna..
hajahuja
Viestit: 244
Liittynyt: 13 Kesä 2005, 19:18
Paikkakunta: lappi

Viesti Kirjoittaja hajahuja »

onko agolla putkiston vaihtopaineita??voi sekin vaikuttaa ulkonäköön :smoking:
Agostini
Viestit: 1569
Liittynyt: 23 Touko 2004, 14:43

Viesti Kirjoittaja Agostini »

On,mutta nirsona en osta sikaa säkissä... :p

-A-
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

BB:n valmistelut loppusuoralla. Hiukan mittavampi airbox modi tuli tehtyä. Vaikeuksiakin on riittänyt 48mm läppärunkojen synkkauksen kanssa,huomenissa jatketaan.
Muutama kuva airbox modista (11-13)

http://galleria.busanistit.org/v....pg.html




Edited By Ksthb on 1204582623
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Ksthb kirjoitti:BB:n valmistelut loppusuoralla. Hiukan mittavampi airbox modi tuli tehtyä. Vaikeuksiakin on riittänyt 48mm läppärunkojen synkkauksen kanssa,huomenissa jatketaan.
Muutama kuva airbox modista (11-13)

http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Hmm.. paremmalta näyttää nyt, synkkaus ongelmat johtuivat vain ja ainoastaan väsymyksestä. Ns. mittareiden lukihäiriö :D
Aamusta homma suijui ongelmitta. Torstaina parin pyörän kans Tampereelle säätöihin :mosh:
72-1202239073

Viesti Kirjoittaja 72-1202239073 »

Ksthb kirjoitti:Torstaina parin pyörän kans Tampereelle säätöihin :mosh:
..Tohtorilta on meille noin 9 minuutin matka ... tule näyttämään tuoreet käppyrät ja siinä sivussa jotain K8-satulahommia kans... :thumbup:
Avatar
Jukkis
Viestit: 2818
Liittynyt: 21 Elo 2005, 17:10
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

Metri lunta ja kymppi pakkasta.. :( ei jaksa innostaa, ens viikolla putket kait saapuu :)
huggeri ketjusuojalla parinviikon päästä.. on muuten sairaan komee.. :thumbup:
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Hupakaasut on paikoillaan. Lauantaina Kemi MC:lle penkittämään. :)

edit: Muutamia lisäkuvia ( 56 -> ) http://www.hiekkalaatikko.org/gallery/project08/05032008144_G




Edited By jarim on 1204792156
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Humppanisti kirjoitti:
Ksthb kirjoitti:Torstaina parin pyörän kans Tampereelle säätöihin :mosh:

..Tohtorilta on meille noin 9 minuutin matka ... tule näyttämään tuoreet käppyrät ja siinä sivussa jotain K8-satulahommia kans... :thumbup:
Jepa, poiketaan paikan päällä. laitatko numerosi tuleen viestillä mun kännyyn 040-9009966
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Jepa, BB:n viimmeiset säädöt valmiit, lukemattomien testien jälkeen Valkkarin(lue Tbo mopon) tehot ohitettu selkeesti, pummpu bensalla Shell V-Power BB 197,39/151,8 nm, Valkkari 197,30hp/ 164nm/0,5 bar. (Bike Doctor/ Dynojet)

Normipenkissä' 230hp raja rikkoontuu ihan selkeesti, uskoisin.
Väännössä toki selkään tulee hiukan, yllättävän vähän kuitenkin.

Ja millä tavalla, BB toimii kuin kaupasta ostettu. Nokat edelleen kesyt Yoshi TYPE-R K4. Mitään vääntö kuoppia ei jäänut, tehollinen ajoalue 2-12000 rpm. BB soveltuu nyt hyvin käyttöpyöräksi kuin leikkimieliseen kisaankin.

Seuraavaksi laitetaan ulkoasu kuntoon ja kuskataan näytille Jyväskylän mp-messuille huhtikuun alkuun
:mosh:

Kansiollinen kuvii projektista

http://galleria.busanistit.org/v/muitakuvia/ksthbtek/album70/




Edited By Ksthb on 1204964154
hajahuja
Viestit: 244
Liittynyt: 13 Kesä 2005, 19:18
Paikkakunta: lappi

Viesti Kirjoittaja hajahuja »

Ksthb kirjoitti:Jepa, BB:n viimmeiset säädöt valmiit, lukemattomien testien jälkeen Valkkarin(lue Tbo mopon) tehot ohitettu selkeesti, pummpu bensalla Shell V-Power BB 197,39/151,8 nm, Valkkari 197,30hp/ 164nm. (Bike Doctor/ Dynojet)

Normipenkissä' 230hp raja rikkoontuu ihan selkeesti, uskoisin.
Väännössä toki selkään tulee hiukan, yllättävän vähän kuitenkin.

Ja millä tavalla, BB toimii kuin kaupasta ostettu. Nokat edelleen kesyt Yoshi TYPE-R K4. Mitään vääntö kuoppia ei jäänut, tehollinen ajoalue 2-12000 rpm. BB soveltuu nyt hyvin käyttöpyöräksi kuin leikkimieliseen kisaankin.

Seuraavaksi laitetaan ulkoasu kuntoon ja kuskataan näytille Jyväskylän mp-messuille huhtikuun alkuun
:mosh:

Kansiollinen kuvii projektista

http://galleria.busanistit.org/v/muitakuvia/ksthbtek/album70/
siis mitä?penkitetty 197 ja 230 pitäs mennä kevyesti ja tehoa enemmän ko turbossa????eikai nyt alle 260 heppasia turbobusia ole ees olemassa?ymmärsinköhän näin aamusta kaikki ihan oikein
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

Sisar hento valkoinen... Alkaa olla ajamista vailla. Voi kun nuo lumet jo sulaisi pois.
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Vastaa Viestiin