Talven puuhastelut....
BB:n valmistelut loppusuoralla. Hiukan mittavampi airbox modi tuli tehtyä. Vaikeuksiakin on riittänyt 48mm läppärunkojen synkkauksen kanssa,huomenissa jatketaan.
Muutama kuva airbox modista (11-13)
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Edited By Ksthb on 1204582623
Muutama kuva airbox modista (11-13)
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Edited By Ksthb on 1204582623
Hmm.. paremmalta näyttää nyt, synkkaus ongelmat johtuivat vain ja ainoastaan väsymyksestä. Ns. mittareiden lukihäiriöKsthb kirjoitti:BB:n valmistelut loppusuoralla. Hiukan mittavampi airbox modi tuli tehtyä. Vaikeuksiakin on riittänyt 48mm läppärunkojen synkkauksen kanssa,huomenissa jatketaan.
Muutama kuva airbox modista (11-13)
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Aamusta homma suijui ongelmitta. Torstaina parin pyörän kans Tampereelle säätöihin
Metri lunta ja kymppi pakkasta.. ei jaksa innostaa, ens viikolla putket kait saapuu
huggeri ketjusuojalla parinviikon päästä.. on muuten sairaan komee..
huggeri ketjusuojalla parinviikon päästä.. on muuten sairaan komee..
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Hupakaasut on paikoillaan. Lauantaina Kemi MC:lle penkittämään.
edit: Muutamia lisäkuvia ( 56 -> ) http://www.hiekkalaatikko.org/gallery/project08/05032008144_G
Edited By jarim on 1204792156
edit: Muutamia lisäkuvia ( 56 -> ) http://www.hiekkalaatikko.org/gallery/project08/05032008144_G
Edited By jarim on 1204792156
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Jepa, poiketaan paikan päällä. laitatko numerosi tuleen viestillä mun kännyyn 040-9009966Humppanisti kirjoitti:Ksthb kirjoitti:Torstaina parin pyörän kans Tampereelle säätöihin
..Tohtorilta on meille noin 9 minuutin matka ... tule näyttämään tuoreet käppyrät ja siinä sivussa jotain K8-satulahommia kans...
Jepa, BB:n viimmeiset säädöt valmiit, lukemattomien testien jälkeen Valkkarin(lue Tbo mopon) tehot ohitettu selkeesti, pummpu bensalla Shell V-Power BB 197,39/151,8 nm, Valkkari 197,30hp/ 164nm/0,5 bar. (Bike Doctor/ Dynojet)
Normipenkissä' 230hp raja rikkoontuu ihan selkeesti, uskoisin.
Väännössä toki selkään tulee hiukan, yllättävän vähän kuitenkin.
Ja millä tavalla, BB toimii kuin kaupasta ostettu. Nokat edelleen kesyt Yoshi TYPE-R K4. Mitään vääntö kuoppia ei jäänut, tehollinen ajoalue 2-12000 rpm. BB soveltuu nyt hyvin käyttöpyöräksi kuin leikkimieliseen kisaankin.
Seuraavaksi laitetaan ulkoasu kuntoon ja kuskataan näytille Jyväskylän mp-messuille huhtikuun alkuun
Kansiollinen kuvii projektista
http://galleria.busanistit.org/v/muitakuvia/ksthbtek/album70/
Edited By Ksthb on 1204964154
Normipenkissä' 230hp raja rikkoontuu ihan selkeesti, uskoisin.
Väännössä toki selkään tulee hiukan, yllättävän vähän kuitenkin.
Ja millä tavalla, BB toimii kuin kaupasta ostettu. Nokat edelleen kesyt Yoshi TYPE-R K4. Mitään vääntö kuoppia ei jäänut, tehollinen ajoalue 2-12000 rpm. BB soveltuu nyt hyvin käyttöpyöräksi kuin leikkimieliseen kisaankin.
Seuraavaksi laitetaan ulkoasu kuntoon ja kuskataan näytille Jyväskylän mp-messuille huhtikuun alkuun
Kansiollinen kuvii projektista
http://galleria.busanistit.org/v/muitakuvia/ksthbtek/album70/
Edited By Ksthb on 1204964154
siis mitä?penkitetty 197 ja 230 pitäs mennä kevyesti ja tehoa enemmän ko turbossa????eikai nyt alle 260 heppasia turbobusia ole ees olemassa?ymmärsinköhän näin aamusta kaikki ihan oikeinKsthb kirjoitti:Jepa, BB:n viimmeiset säädöt valmiit, lukemattomien testien jälkeen Valkkarin(lue Tbo mopon) tehot ohitettu selkeesti, pummpu bensalla Shell V-Power BB 197,39/151,8 nm, Valkkari 197,30hp/ 164nm. (Bike Doctor/ Dynojet)
Normipenkissä' 230hp raja rikkoontuu ihan selkeesti, uskoisin.
Väännössä toki selkään tulee hiukan, yllättävän vähän kuitenkin.
Ja millä tavalla, BB toimii kuin kaupasta ostettu. Nokat edelleen kesyt Yoshi TYPE-R K4. Mitään vääntö kuoppia ei jäänut, tehollinen ajoalue 2-12000 rpm. BB soveltuu nyt hyvin käyttöpyöräksi kuin leikkimieliseen kisaankin.
Seuraavaksi laitetaan ulkoasu kuntoon ja kuskataan näytille Jyväskylän mp-messuille huhtikuun alkuun
Kansiollinen kuvii projektista
http://galleria.busanistit.org/v/muitakuvia/ksthbtek/album70/
Sisar hento valkoinen... Alkaa olla ajamista vailla. Voi kun nuo lumet jo sulaisi pois.