putken vaihdosta vielä kerran - ???

Juttua eri putkistoista sekä teline/laukku yhdistelmistä busassa
122-1110911427

Viesti Kirjoittaja 122-1110911427 »

tuli tossa hankittua busaan (-05)yosimran rs3 koko putkisto , ja meinasin nyt kumminkin kysästä kokemuksia että mitenkä on lambda anturin laita , kun ko.putkistossa ei ole tietenkään paikkaa kysiselle anturille ? onko joku porannut rejän putkeen ja laittanut sen silti kiinni vai mitä olette tehneet ??? auttakaa tietämätöntä!!! kiitos :apua:
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Älä turhaan ala modaamaan, lambda irti ja irrotat sen johdon ECU:lta. Ei näennäistä hyötyä liene jättää paikalleen. :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Kujo
Viestit: 626
Liittynyt: 23 Touko 2004, 22:10
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Kujo »

Taitaapa olla niin, ettei tuon anturin olemassaoloa tai -olemattomuutta huomaa ajossa. Ainoa, minkä omassa härvelissä huomasin, oli viileähkö kone tasoittaa käyntinsä nopeammin kun anturi on kytkettynä. Tämäkään ei välttämättä päde kuin tuohon yksilöön.
122-1110911427

Viesti Kirjoittaja 122-1110911427 »

kiitoksia avustanne ! putki on vaihdettu ja lambda on "eliminoitu" pois käytöstä , johtoa ei tarvitse poikkaista vaan sen saa otettua ehjänä irti liittimestä!!

kiitos
Avatar
ilsu
Viestit: 51
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 19:23
Paikkakunta: kalix

Viesti Kirjoittaja ilsu »

vaihdoin ite samanlaisen putken tänään .. :thumbup: ..hyvin rähisi.kytkin lamdasonin pois liittimestä,muttas ku käytin konetta, alko kellotaulussa vilkkumaan vuoronperään kello ja FI,sekä kello taulun oikealla puolella oleva lamppu paloi punaisena..mistäs tuon ongelman voi korjata???
Avatar
purzzi
Viestit: 485
Liittynyt: 02 Kesä 2004, 20:25
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja purzzi »

Otitkos myös sen johdon sieltä Ecu:lta irti... ???
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray

King of team purzzi :rasberry:
Avatar
ilsu
Viestit: 51
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 19:23
Paikkakunta: kalix

Viesti Kirjoittaja ilsu »

kytkin irti siitä lamdasonilta lähtevän johdon siitä ensimmäisestä liitoksesta, en mistään muusta..täytyykö kytkeä sieltä boksista satulan alta myös..minkälainen johto ?
Avatar
purzzi
Viestit: 485
Liittynyt: 02 Kesä 2004, 20:25
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja purzzi »

Joo tarvii!Katoppa tuolta tekniikka foorumista Lambda-asiaa kohdasta!
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray

King of team purzzi :rasberry:
Avatar
ilsu
Viestit: 51
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 19:23
Paikkakunta: kalix

Viesti Kirjoittaja ilsu »

okki dokki ,tsekataan.. :thumbup:
Avatar
ilsu
Viestit: 51
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 19:23
Paikkakunta: kalix

Viesti Kirjoittaja ilsu »

katoin .. sepellä oli linkki mukana ,mutta ei auennut ku yritin.. olisko mahiksia nähdä jostain muualta se kytkentä??
Avatar
Sepe
Viestit: 640
Liittynyt: 24 Touko 2004, 18:51
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepe »

ilsu kirjoitti:katoin .. sepellä oli linkki mukana ,mutta ei auennut ku yritin.. olisko mahiksia nähdä jostain muualta se kytkentä??
Joo se mun sivu on pois käytöstä. Ei ole jaksanut päivitellä....

Toikin juttu on käsitelty täällä ja moneen kertaan. Eli ei muuta kun etsimään. Kyllä sieltä löytyy siihen ihan selkeä kuvakin.
Avatar
Hape
Viestit: 72
Liittynyt: 23 Touko 2004, 19:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hape »

tuolla aiheesta
ex busat:
GSX1300RT K3 & GSX1300R K6
Avatar
ilsu
Viestit: 51
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 19:23
Paikkakunta: kalix

Viesti Kirjoittaja ilsu »

löyty tuosta kaavio ainaskin siihen boksiin..tattis vaan.. kait voi ajaa siltikin vaikka se FI vilkkuu ja lamppu palaa,ilman että vaikuttaa pyörään?
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Pystyy varmasti, silti ihan terveellistä varmasti jos irrotat sen mustaruskean johdon ECU:lta... ainakin autoissa moottorinohjaus tykkää mennä ns. "fail-safe" tilaan jos joku antureista varottaa, liekö moottoripyörissä samaa?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
98-1109496170

Viesti Kirjoittaja 98-1109496170 »

Viaberin Harrin mielipide oli että yoshiin kannattaa se lambdan paikka tehdä ja säätövarat riittää busan oman boksin kanssa eikä powercommanderia tarvitse laittaa. Kyse oli tosin yoshin trs full racesta. Myös Siukolan Eki oli samaa mieltä. Luulen että näillä hemmoilla tietotaitoa riittää vaikkakin jotkut muut on sitä mieltä että lambdan voi eliminoida. Ota näistä sitte selvää. Mielipiteitähän löytyy joka lähtöön...:rock:
Vastaa Viestiin