tuli tossa hankittua busaan (-05)yosimran rs3 koko putkisto , ja meinasin nyt kumminkin kysästä kokemuksia että mitenkä on lambda anturin laita , kun ko.putkistossa ei ole tietenkään paikkaa kysiselle anturille ? onko joku porannut rejän putkeen ja laittanut sen silti kiinni vai mitä olette tehneet ??? auttakaa tietämätöntä!!! kiitos
Taitaapa olla niin, ettei tuon anturin olemassaoloa tai -olemattomuutta huomaa ajossa. Ainoa, minkä omassa härvelissä huomasin, oli viileähkö kone tasoittaa käyntinsä nopeammin kun anturi on kytkettynä. Tämäkään ei välttämättä päde kuin tuohon yksilöön.
kiitoksia avustanne ! putki on vaihdettu ja lambda on "eliminoitu" pois käytöstä , johtoa ei tarvitse poikkaista vaan sen saa otettua ehjänä irti liittimestä!!
vaihdoin ite samanlaisen putken tänään .. ..hyvin rähisi.kytkin lamdasonin pois liittimestä,muttas ku käytin konetta, alko kellotaulussa vilkkumaan vuoronperään kello ja FI,sekä kello taulun oikealla puolella oleva lamppu paloi punaisena..mistäs tuon ongelman voi korjata???
kytkin irti siitä lamdasonilta lähtevän johdon siitä ensimmäisestä liitoksesta, en mistään muusta..täytyykö kytkeä sieltä boksista satulan alta myös..minkälainen johto ?
Pystyy varmasti, silti ihan terveellistä varmasti jos irrotat sen mustaruskean johdon ECU:lta... ainakin autoissa moottorinohjaus tykkää mennä ns. "fail-safe" tilaan jos joku antureista varottaa, liekö moottoripyörissä samaa?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Viaberin Harrin mielipide oli että yoshiin kannattaa se lambdan paikka tehdä ja säätövarat riittää busan oman boksin kanssa eikä powercommanderia tarvitse laittaa. Kyse oli tosin yoshin trs full racesta. Myös Siukolan Eki oli samaa mieltä. Luulen että näillä hemmoilla tietotaitoa riittää vaikkakin jotkut muut on sitä mieltä että lambdan voi eliminoida. Ota näistä sitte selvää. Mielipiteitähän löytyy joka lähtöön...:rock: