ksthb kirjoitti:
Hmm.. ompa setti halvan kuuloinen, onko hinta tipahtanu
Uteliasuus heräsi, mistä hinta koostuu ja mitä sisältää ?
Nyt menee jo tuonne yritysmyyntiosion puolelle , mutta vastaan kuitenkin, eihän nuo modet niin herkkähipiäisiä ole
Tuollainen setti -> http://www.proboost.fi/img/sarjat/busa/busan_%20sarja.jpg
mutta TD05-Big16G turbolla. Ja tuolla turbolla saa teholapunkin joka alkaa kolmosella, jotta viitsii mennä essonbaariin kahville
Asennettuna 4500e tai ilman asennusta 3200e.
ksthb kirjoitti:
Hmm.. ompa setti halvan kuuloinen, onko hinta tipahtanu
Uteliasuus heräsi, mistä hinta koostuu ja mitä sisältää ?
Nyt menee jo tuonne yritysmyyntiosion puolelle , mutta vastaan kuitenkin, eihän nuo modet niin herkkähipiäisiä ole
Tuollainen setti -> http://www.proboost.fi/img/sarjat/busa/busan_%20sarja.jpg
mutta TD05-Big16G turbolla. Ja tuolla turbolla saa teholapunkin joka alkaa kolmosella, jotta viitsii mennä essonbaariin kahville
Asennettuna 4500e tai ilman asennusta 3200e.
No ihan kohtuu hintainen alkaa setti olla.
Tohon tarvinnee lisäksi vissiin putsarin/sliparin/väliputken?
Hmm.. mistäs ahdin on kotoisin?
ksthb kirjoitti:
Hmm.. ompa setti halvan kuuloinen, onko hinta tipahtanu
Uteliasuus heräsi, mistä hinta koostuu ja mitä sisältää ?
Nyt menee jo tuonne yritysmyyntiosion puolelle , mutta vastaan kuitenkin, eihän nuo modet niin herkkähipiäisiä ole
Tuollainen setti -> http://www.proboost.fi/img/sarjat/busa/busan_%20sarja.jpg
mutta TD05-Big16G turbolla. Ja tuolla turbolla saa teholapunkin joka alkaa kolmosella, jotta viitsii mennä essonbaariin kahville
Asennettuna 4500e tai ilman asennusta 3200e.
No ihan kohtuu hintainen alkaa setti olla.
Tohon tarvinnee lisäksi vissiin putsarin/sliparin/väliputken?
Hmm.. mistäs ahdin on kotoisin?
Putsari kuuluu settiin , puuttuu kuvasta (tai on sitten painekotelon alla )
Pakoputki riittää moottorin alle saakka. Ei vaimentajaa.
Ahdin on alkuperäinen Mitsubishi , EI kiinanpiraatti.
Mihin asti riittää tämä Big16g-ahdin ja sopiiko suoraan 16t7 ahtimen pakosarjaan vai vaatiiko oman pakosarjan?
Onko ahdin joku 16t ja 18t välimuoto? ???
gsxr kirjoitti:Mihin asti riittää tämä Big16g-ahdin ja sopiiko suoraan 16t7 ahtimen pakosarjaan vai vaatiiko oman pakosarjan?
Onko ahdin joku 16t ja 18t välimuoto? ???
Busassa tuo Big16g-ahdin riittää ainakin 1.3bar/350hp , enempää ei ole kokeiltu.
Ei sovi 16T pakosarjaan .
16T kompurasiipi 44mm, 18T 48mm ja Big16G 48mm. Tuo Big16G siivellä oleva on eri sarjaa (TD05) kuin 16T/18T(TD04)
Kohta testataan miten Big16g riittää 1216 i/ö:ssä, kunhan saan rohjon vaan raahattua penkkiin. Ruuvaan siitä kaiken irti, vaikka hukkiksen lisäjousella jos ei muuten kone kilahda.
Olisiko kellään vinkkiä mistä saisi hankittua järkevissä erissä tolueenia Oulun seudulta? Sitä saattaisi lorahtaa sopivassa suhteessa tankkiin, jos vain löytyisi. Tuon ahtimen kompura jaksaa nimittäin ainakin numeroiden valossa pitää kohtuu koviakin ahtoja yllä, mikä on edellytys mikäli pikkukoneeseen aiotaan saada mooleja sisään.
Viime kaudella pikkupaineilla vaikutti ihan mukavalta ahtimelta katukäytössä.
saynawa kirjoitti:Olisiko kellään vinkkiä mistä saisi hankittua järkevissä erissä tolueenia Oulun seudulta? Sitä saattaisi lorahtaa sopivassa suhteessa tankkiin, jos vain löytyisi.
Sitä liuotintako meinaat?Kuinka suuresta määrästä olis kyse?
Koijari kirjoitti:Sitä liuotintako meinaat?Kuinka suuresta määrästä olis kyse?
Just sitä, mahdollisimman puhdasta vaan, ei maalikauppatavaraa. Muutama kymmenen litraa riittäisi hyvin.
Täällä töissä on 200 litran tynnyreissä tuota ja tiedän mistä ne sen ostaa mutta nykyään taitaa olla jonkin verran laimennettu.Tarkistan asian ja palaan asiaan jos saadaan tätä kautta ehtaa tavaraa.
gsxr kirjoitti:Mihin asti riittää tämä Big16g-ahdin ja sopiiko suoraan 16t7 ahtimen pakosarjaan vai vaatiiko oman pakosarjan?
Onko ahdin joku 16t ja 18t välimuoto? ???
Busassa tuo Big16g-ahdin riittää ainakin 1.3bar/350hp , enempää ei ole kokeiltu.
Ei sovi 16T pakosarjaan .
16T kompurasiipi 44mm, 18T 48mm ja Big16G 48mm. Tuo Big16G siivellä oleva on eri sarjaa (TD05) kuin 16T/18T(TD04)
itsellä tulee uuteen kokoonpanoon 52mm kompuralla ja itsetehdyllä rosterisarjalla...saapa nähdä,mitä 0,8-0,9 buustilla tuottaa... :rocket
gsxr kirjoitti:Mihin asti riittää tämä Big16g-ahdin ja sopiiko suoraan 16t7 ahtimen pakosarjaan vai vaatiiko oman pakosarjan?
Onko ahdin joku 16t ja 18t välimuoto? ???
Busassa tuo Big16g-ahdin riittää ainakin 1.3bar/350hp , enempää ei ole kokeiltu.
Ei sovi 16T pakosarjaan .
16T kompurasiipi 44mm, 18T 48mm ja Big16G 48mm. Tuo Big16G siivellä oleva on eri sarjaa (TD05) kuin 16T/18T(TD04)
itsellä tulee uuteen kokoonpanoon 52mm kompuralla ja itsetehdyllä rosterisarjalla...saapa nähdä,mitä 0,8-0,9 buustilla tuottaa... :rocket
Tuota odotan mielenkiinolla
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
Vai oktaaniboostereita käyttöön Piti palata keskusteluun kun on uutta tietoa. Noista muista en tiedä mutta yhdessä busaprojektissa GT 40 ja 2bar riittää jo yli 700 saakka ... mutta ei vielä kerrota kuka ja millä kikoilla noi tehot siitä saatiin ). Sen sijaan viime viikkoina käydyn kirjeenvaihdon ja testien avulla on kyllä selvinnyt mikä noita lisäruiskullisia on paljon maailmalla rikkonut - suomessa on varmaan eri vaivat? Tuossa alla aiheeseen liittyvä kuva, lisää juttua sh.org:ssa.
Toivottavasti saadaan kohta nähdä täälläkin noita täystehoisia turboja.
tetsa kirjoitti:Mielenkiinnosta,mikäs noista lisäruiskullisista tekee huonon? Sekö ettei suuttimelle tule mitään tietoa.
Ei kai niistä mikään varsinaisesti huonoa tee ?
Tuossa yllä on näkyy kuvassa uloimpien sylinterien RPM softcut. Ei pienemmillä vaihteilla juurikaan näy tehossa vaan kiertää edelleen hardcuttiin saakka lisäruiskun kanssa, mutta ulommat sytyttävät erittäin laihana muutamat kierrokset ennen kuin rajoittaja alkaa tuntumaan.
Ensimmäisenä menee vasemmanpuoleisin sylinteri koska siihen tuo ilmiö iskee ensimmäisenä - tai ehkä yleensä reunimmaiset. Keskimmäiset säästyvät jos syy on tässä Suzukin ominaisuudessa (jonka kyllä saa helposti poiskin).