Oli vissiin sun busa, yhressä autoliikkeessä, siis ei myynissä... näytti komeelta, putket vaihdettu, ym...makebusa kirjoitti:keväällä säädöt kohdalleen penkissä,, akku vaihdetaan kun 2kk seisakissa menny tyhjilleen,, ja eikun :rocket
kuskin virittäminen jatkuu
Talven puuhastelut....
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
undertail olisi tarkoitus saada tehtyä ja siihen vielä LED valot ja vilkut
Jos jollakin on kokemusta vastaavanlaisesta projektista niin
olisi mukavaa saada vinkkejä ja neuvoja, en ole aikaisemmin lasikuitu
hommia tehnyt
kuva ois kiva ylläri 
olisi mukavaa saada vinkkejä ja neuvoja, en ole aikaisemmin lasikuitu
hommia tehnyt
Hopee on nopee?
Galleria
Galleria
-
109-1154001388
-
107-1089231881
Ja homma etenee. Kone kasattu, nokat ajoitettu ( lobe 105/105). kone kiinni putkistoineen ja huomenna koe käynnistys. Torstaille Mixulle penkkiin jos ei mitään maata mullistavaa esiinny
Kuvia (17-24)
http://galleria.busanistit.org/album70/BBn_paluu_012
Kuvia (17-24)
http://galleria.busanistit.org/album70/BBn_paluu_012
-
107-1089231881
Kukas tää mixu nyt sitten on? et enää käytäkkään Harrilla ???ksthb kirjoitti:Ja homma etenee. Kone kasattu, nokat ajoitettu ( lobe 105/105). kone kiinni putkistoineen ja huomenna koe käynnistys. Torstaille Mixulle penkkiin jos ei mitään maata mullistavaa esiinny
Kuvia (17-24)
http://galleria.busanistit.org/album70/BBn_paluu_012
-
107-1089231881
käyn Harrillakin, mutta kun sopusasti palveluja oon saanu ja edellinenkin mosa on säädetty siel niin vertailun vuoksi menen sinneJaku kirjoitti:ksthb kirjoitti:Ja homma etenee. Kone kasattu, nokat ajoitettu ( lobe 105/105). kone kiinni putkistoineen ja huomenna koe käynnistys. Torstaille Mixulle penkkiin jos ei mitään maata mullistavaa esiinny
Kuvia (17-24)
http://galleria.busanistit.org/album70/BBn_paluu_012
Kukas tää mixu nyt sitten on? et enää käytäkkään Harrilla ???
http://www.bikedoctor.fi/
-
107-1089231881
Jep tänään se BB irtaannutii öljyt pois männän päältä
Tosin pikku liitin vika teetätti hiukan lisä töitä ennenkuin lähti mosa tulille.
Mutta käynti oli sitäkin mieluisempaa kuultavaa, erittäin herkkä kierroksille mutta siitä huolimatta tyhjää kävi erittäin nätisti
Hmm... torstaita odotellessa
Kuvia (25-27)
http://galleria.busanistit.org/album70/BBn_paluu_026
Edited By ksthb on 1197232065
Tosin pikku liitin vika teetätti hiukan lisä töitä ennenkuin lähti mosa tulille.
Mutta käynti oli sitäkin mieluisempaa kuultavaa, erittäin herkkä kierroksille mutta siitä huolimatta tyhjää kävi erittäin nätisti
Hmm... torstaita odotellessa
Kuvia (25-27)
http://galleria.busanistit.org/album70/BBn_paluu_026
Edited By ksthb on 1197232065
-
107-1089231881
No nyt koettelee
Ihan turha reissu Tampereella
Kaikki näytti hyvältä ja tehookin tuli kivasti. Ai mikä vikana?
No yllättävät puutteet iski, nimittäin suuttimissa (lue bensa pula)tuli rajat vastaan. Duty cycle arvo nousi 100% jo 9500 rpm kohdalla jo tourinki varustuksessa.
Ja swingin jatkot riivasivat renkaan luiston merkeissä rullalla.
Kaikki testaukset, hienot air boksit, kiihdytyssuppilot, nokan ajoitukset jäi tekemättä. bensa pulan vuoksi. eikä motoria pystytty säätämään olleskaa.
Tehoja mitattiin karkeesti säätämällä kaikki mahdollinen saatavissa oleva bensa moottorille ja jäi siitä huolimatta selkeesti laihalle 9500 rpm jälkeen.
Tehoo oli vähintään kivasti jo nyt verrattuna ProBoost setillä varustettuun ex valkkariin 0,55 bar paineella (ahdin 16/7 mitsu, mitattu teho Kemi Mc:n penkissä noin 240hp)
Käppyrät
http://galleria.busanistit.org/album70/BBn_paluu_031
Niin ja homma jatkuu vielä. Kun saan noi bensajutut kuntoon +muut pikku muutokset joita tampereen reissulla selvisi.
Yks juttu, nyt ollaan ylitetty eka kerran suuttimien rajat Busan vapari moottorin kans. Hmm.. jossain määrin aletaan olemaan alueella
Ihan turha reissu Tampereella
Kaikki näytti hyvältä ja tehookin tuli kivasti. Ai mikä vikana?
No yllättävät puutteet iski, nimittäin suuttimissa (lue bensa pula)tuli rajat vastaan. Duty cycle arvo nousi 100% jo 9500 rpm kohdalla jo tourinki varustuksessa.
Ja swingin jatkot riivasivat renkaan luiston merkeissä rullalla.
Kaikki testaukset, hienot air boksit, kiihdytyssuppilot, nokan ajoitukset jäi tekemättä. bensa pulan vuoksi. eikä motoria pystytty säätämään olleskaa.
Tehoja mitattiin karkeesti säätämällä kaikki mahdollinen saatavissa oleva bensa moottorille ja jäi siitä huolimatta selkeesti laihalle 9500 rpm jälkeen.
Tehoo oli vähintään kivasti jo nyt verrattuna ProBoost setillä varustettuun ex valkkariin 0,55 bar paineella (ahdin 16/7 mitsu, mitattu teho Kemi Mc:n penkissä noin 240hp)
Käppyrät
http://galleria.busanistit.org/album70/BBn_paluu_031
Niin ja homma jatkuu vielä. Kun saan noi bensajutut kuntoon +muut pikku muutokset joita tampereen reissulla selvisi.
Yks juttu, nyt ollaan ylitetty eka kerran suuttimien rajat Busan vapari moottorin kans. Hmm.. jossain määrin aletaan olemaan alueella
-
74-1093961235
-
107-1089231881
-
116-1145545970
tuo dynojetin 250i penkki,tutkiskelin sen toimintaperiaatetta internetin ihmeellisestä maailmasta,sehän kuormittaa moottoria
mm.rpm:n mukaan,jolloin se mahdollistaa tod. hyvän ajosimulaation siihen,miten se myös kadulla kuormittuu ja näin ollen myöskin säädöt saadaan tarkaksi,eikä vaan perinteiseen,missä yleensä lyödään polttoainetta siihen mallin varmanpäälle,että sitä lentää raakana putken päästä maantielle...
toki omasta mielestä,ei täydellistä todenmukaisuutta missään penkissä varmasti saa,kun verrataan penkki vs. kuski pyörän päällä maantiellä...
rankaltahan tuo penkki muihin verrattuna vaikuttaa,MUTTA siellä käynti varmasti vähentää tuota legendaariseksi muodostunutta Esson-baari keskustelua hekumaanisista teholukemista...
propsit Jampalle hienon ja tehokkaan moottorin rakentamisesta(korvat soi vieläkin),jään innolla odottamaan lopullista valmistumista ja sitä,mihen kello vartilla ens kesänä pysähtyy...
mm.rpm:n mukaan,jolloin se mahdollistaa tod. hyvän ajosimulaation siihen,miten se myös kadulla kuormittuu ja näin ollen myöskin säädöt saadaan tarkaksi,eikä vaan perinteiseen,missä yleensä lyödään polttoainetta siihen mallin varmanpäälle,että sitä lentää raakana putken päästä maantielle...
toki omasta mielestä,ei täydellistä todenmukaisuutta missään penkissä varmasti saa,kun verrataan penkki vs. kuski pyörän päällä maantiellä...
rankaltahan tuo penkki muihin verrattuna vaikuttaa,MUTTA siellä käynti varmasti vähentää tuota legendaariseksi muodostunutta Esson-baari keskustelua hekumaanisista teholukemista...
propsit Jampalle hienon ja tehokkaan moottorin rakentamisesta(korvat soi vieläkin),jään innolla odottamaan lopullista valmistumista ja sitä,mihen kello vartilla ens kesänä pysähtyy...
-
109-1180512207
moro, siellä se odottelee kevättä..Jukkis kirjoitti:makebusa kirjoitti:keväällä säädöt kohdalleen penkissä,, akku vaihdetaan kun 2kk seisakissa menny tyhjilleen,, ja eikun :rocket
kuskin virittäminen jatkuu
Oli vissiin sun busa, yhressä autoliikkeessä, siis ei myynissä... näytti komeelta, putket vaihdettu, ym...
-
107-1089231881
Hmm.. muutamia uusia palikoita
Isot suuttimet, läppikset (SBK48mm) nokat elikkäs aihiot Type -R K7 nokka profiileja varten :rocket
Kuvat 29-30
http://galleria.busanistit.org/album70/tuunauskuvat_021
Isot suuttimet, läppikset (SBK48mm) nokat elikkäs aihiot Type -R K7 nokka profiileja varten :rocket
Kuvat 29-30
http://galleria.busanistit.org/album70/tuunauskuvat_021
