undertail olisi tarkoitus saada tehtyä ja siihen vielä LED valot ja vilkut Jos jollakin on kokemusta vastaavanlaisesta projektista niin
olisi mukavaa saada vinkkejä ja neuvoja, en ole aikaisemmin lasikuitu
hommia tehnyt kuva ois kiva ylläri
Ja homma etenee. Kone kasattu, nokat ajoitettu ( lobe 105/105). kone kiinni putkistoineen ja huomenna koe käynnistys. Torstaille Mixulle penkkiin jos ei mitään maata mullistavaa esiinny
ksthb kirjoitti:Ja homma etenee. Kone kasattu, nokat ajoitettu ( lobe 105/105). kone kiinni putkistoineen ja huomenna koe käynnistys. Torstaille Mixulle penkkiin jos ei mitään maata mullistavaa esiinny
ksthb kirjoitti:Ja homma etenee. Kone kasattu, nokat ajoitettu ( lobe 105/105). kone kiinni putkistoineen ja huomenna koe käynnistys. Torstaille Mixulle penkkiin jos ei mitään maata mullistavaa esiinny
Jep tänään se BB irtaannutii öljyt pois männän päältä
Tosin pikku liitin vika teetätti hiukan lisä töitä ennenkuin lähti mosa tulille.
Mutta käynti oli sitäkin mieluisempaa kuultavaa, erittäin herkkä kierroksille mutta siitä huolimatta tyhjää kävi erittäin nätisti
No nyt koettelee
Ihan turha reissu Tampereella
Kaikki näytti hyvältä ja tehookin tuli kivasti. Ai mikä vikana?
No yllättävät puutteet iski, nimittäin suuttimissa (lue bensa pula)tuli rajat vastaan. Duty cycle arvo nousi 100% jo 9500 rpm kohdalla jo tourinki varustuksessa.
Ja swingin jatkot riivasivat renkaan luiston merkeissä rullalla.
Kaikki testaukset, hienot air boksit, kiihdytyssuppilot, nokan ajoitukset jäi tekemättä. bensa pulan vuoksi. eikä motoria pystytty säätämään olleskaa.
Tehoja mitattiin karkeesti säätämällä kaikki mahdollinen saatavissa oleva bensa moottorille ja jäi siitä huolimatta selkeesti laihalle 9500 rpm jälkeen.
Tehoo oli vähintään kivasti jo nyt verrattuna ProBoost setillä varustettuun ex valkkariin 0,55 bar paineella (ahdin 16/7 mitsu, mitattu teho Kemi Mc:n penkissä noin 240hp)
Jarno kirjoitti:Onko tuo Doctorin penkki noin ennätys-pessimistinen, vai mistä johtuu noin matala teho tuolle turbolle..?
sitä se on kyllä ja mitä ylemmäs tehoissa mennään niin jyrkyys lisääntyy oleellisesti.
Vakioden tuloksia Busa slipareilla 145hp zzr 1400 156hp K7 Gixu Yoshi+pc+filsu paras 167hp
tuo dynojetin 250i penkki,tutkiskelin sen toimintaperiaatetta internetin ihmeellisestä maailmasta,sehän kuormittaa moottoria
mm.rpm:n mukaan,jolloin se mahdollistaa tod. hyvän ajosimulaation siihen,miten se myös kadulla kuormittuu ja näin ollen myöskin säädöt saadaan tarkaksi,eikä vaan perinteiseen,missä yleensä lyödään polttoainetta siihen mallin varmanpäälle,että sitä lentää raakana putken päästä maantielle...
toki omasta mielestä,ei täydellistä todenmukaisuutta missään penkissä varmasti saa,kun verrataan penkki vs. kuski pyörän päällä maantiellä...
rankaltahan tuo penkki muihin verrattuna vaikuttaa,MUTTA siellä käynti varmasti vähentää tuota legendaariseksi muodostunutta Esson-baari keskustelua hekumaanisista teholukemista...
propsit Jampalle hienon ja tehokkaan moottorin rakentamisesta(korvat soi vieläkin),jään innolla odottamaan lopullista valmistumista ja sitä,mihen kello vartilla ens kesänä pysähtyy...