Tietoa teippauksesta

Airbox, pair, TRE, sekä muita omia virityksiä
106-1185007451

Viesti Kirjoittaja 106-1185007451 »

heipä hei kaikki busanistit. onko kellään kokemusta uusien teippien asennuksesta,etenkin kromiteippien.oletteko asentaneet ne lakan alle vai päälle,miten on pysyneet ja pitääkö olla jokin erikoisteippi jos panee lakan alle että se lakkapysyy siinä teipissä?
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Mulla on kromiteipit lakan päällä. Muuten hyvä mutta terävät kulmat on hankalia kun tahtovat lähteä rispaantumaan. Toisaalta yksinkertaisempi poistaa jos sattuu haveri ja pyörä menee vaikka nurin ja osia joutuu maalaamaan...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
106-1185007451

Viesti Kirjoittaja 106-1185007451 »

joo kulmat on varmaan aika ongelmallisia.mut kai niissä kuitenkin aika hyvä tarttuvuus on noin muuten.miten kromiteipit onnistui laittaa jäikö kuplia/ryppyjä?
tankin tarrat menee kyllä ehdottomasti lakan alle,saa muuten laittaa joka laukkureissun jälkeen uudet.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

joke76 kirjoitti:joo kulmat on varmaan aika ongelmallisia.mut kai niissä kuitenkin aika hyvä tarttuvuus on noin muuten.miten kromiteipit onnistui laittaa jäikö kuplia/ryppyjä?
tankin tarrat menee kyllä ehdottomasti lakan alle,saa muuten laittaa joka laukkureissun jälkeen uudet.

Aina ollut ongelmana se ensimmäinen teippi jonka kanssa menee aina harjoitellessa. Toinen on aina se parempi. En tiedä, pitäisikö tilata seuraavalla kerralla kolmet kappaleet kanji-merkkejä että olisi se yksi millä voisi harjoitella? :p




Edited By jarim on 1197148307
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

joke76 kirjoitti:joo kulmat on varmaan aika ongelmallisia.mut kai niissä kuitenkin aika hyvä tarttuvuus on noin muuten.miten kromiteipit onnistui laittaa jäikö kuplia/ryppyjä?
tankin tarrat menee kyllä ehdottomasti lakan alle,saa muuten laittaa joka laukkureissun jälkeen uudet.
isojen poikien kuullut mainitsevan että ei onnistu ihan mitä vaan tarraa laittaa lakan alle. Kannataa selvittää tarravalmistajalta.
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Avatar
Jaku
Viestit: 491
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:02
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Jaku »

Ei onnistu ainakaan kaikkien lakkojen alle, vaikka hyvä asennettaessa, niin kun lakan heittää päälle, niin kuplia tulee. Näin ainakin Kajaanista saatavilla teipeillä :angry:
Avatar
Jaakko
Viestit: 618
Liittynyt: 24 Huhti 2005, 21:03
Paikkakunta: länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

mulla on kajaanista tulleet teipit ja lakan alla.
ei kuplia
jeejee 1/4 alle kympin
Avatar
Jaku
Viestit: 491
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:02
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Jaku »

Oliskohan kromiteipillä mitään tekemistä asiaan? ???
83-1175441819

Viesti Kirjoittaja 83-1175441819 »

Tuossa varmaan kannattanee ottaa selvää , että mitä liuotinta ja lakkaa sen tarran liima tai se tarra kestää,eiks niin :smoking:
Kyllähän se keittää jos se alkaa sulaan :shocked:
Vastaa Viestiin