Tietoa teippauksesta
Mulla on kromiteipit lakan päällä. Muuten hyvä mutta terävät kulmat on hankalia kun tahtovat lähteä rispaantumaan. Toisaalta yksinkertaisempi poistaa jos sattuu haveri ja pyörä menee vaikka nurin ja osia joutuu maalaamaan...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
joke76 kirjoitti:joo kulmat on varmaan aika ongelmallisia.mut kai niissä kuitenkin aika hyvä tarttuvuus on noin muuten.miten kromiteipit onnistui laittaa jäikö kuplia/ryppyjä?
tankin tarrat menee kyllä ehdottomasti lakan alle,saa muuten laittaa joka laukkureissun jälkeen uudet.
Aina ollut ongelmana se ensimmäinen teippi jonka kanssa menee aina harjoitellessa. Toinen on aina se parempi. En tiedä, pitäisikö tilata seuraavalla kerralla kolmet kappaleet kanji-merkkejä että olisi se yksi millä voisi harjoitella? :p
Edited By jarim on 1197148307
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
isojen poikien kuullut mainitsevan että ei onnistu ihan mitä vaan tarraa laittaa lakan alle. Kannataa selvittää tarravalmistajalta.joke76 kirjoitti:joo kulmat on varmaan aika ongelmallisia.mut kai niissä kuitenkin aika hyvä tarttuvuus on noin muuten.miten kromiteipit onnistui laittaa jäikö kuplia/ryppyjä?
tankin tarrat menee kyllä ehdottomasti lakan alle,saa muuten laittaa joka laukkureissun jälkeen uudet.