Moottori rapisee käynnistettäessä??
Selvittelin asioita ja taas lisää kysymyksiä.
Siis säätö on olemassa huoltomanuaalin mukaan manuaalinen, eli säätömokkulan päässä on suojapultti joka otetaan pois tieltä jotta säätö onnistuu. Meikäläisellä taas tähän pultin tilalle tulee letku ?????
Onko siinä hydraulinen säätö? Eli paine tulee suoraan pumpulta??
Siis säätö on olemassa huoltomanuaalin mukaan manuaalinen, eli säätömokkulan päässä on suojapultti joka otetaan pois tieltä jotta säätö onnistuu. Meikäläisellä taas tähän pultin tilalle tulee letku ?????
Onko siinä hydraulinen säätö? Eli paine tulee suoraan pumpulta??
Taitaa olla minun vanha mopo kyseessä. Mikäli tarkoitat äänellä pientä kylmänä kuuluvaa rapinaa/naputusta niin se ääni taitaa todellakin kuulua nokkaketjusta/kiristimestä. Se ääni on siitä aina kuulunut ja on ihan normaalia. Nämä kun eivät kehrää yhtä nätisti kuin esim. jotkut håndat
Mikäli sieltä on alkanut kuulua jotakin muuta ihmeellistä niin soita. Epäilen kuitenkin että mopo ei kaipaa kuin
Mikäli sieltä on alkanut kuulua jotakin muuta ihmeellistä niin soita. Epäilen kuitenkin että mopo ei kaipaa kuin
No johan nyt toki. Eikä sieltä mitään muita ääniä ole alkanut kuulua. Eli ollakko tämä hydr.kiristin siis huoltovapaa ko kö?Busanaattori kirjoitti:Taitaa olla minun vanha mopo kyseessä. Mikäli tarkoitat äänellä pientä kylmänä kuuluvaa rapinaa/naputusta niin se ääni taitaa todellakin kuulua nokkaketjusta/kiristimestä. Se ääni on siitä aina kuulunut ja on ihan normaalia. Nämä kun eivät kehrää yhtä nätisti kuin esim. jotkut håndat
Mikäli sieltä on alkanut kuulua jotakin muuta ihmeellistä niin soita. Epäilen kuitenkin että mopo ei kaipaa kuin
Komia on Agon mopo ja komiat on äijätkin
Kyllä se sen verran huoltovapaa on että noilla kilometreillä ei ole syytä huoleen. Eiköhän näillä ole ajettu yli 100tkm ilman ongelmia jakopään kanssa. Agon mopedi on kyllä hieno, miehistä en voi muuta sanoa kuin että kauneus on katsojan silmissäeewee kirjoitti:Busanaattori kirjoitti:Taitaa olla minun vanha mopo kyseessä. Mikäli tarkoitat äänellä pientä kylmänä kuuluvaa rapinaa/naputusta niin se ääni taitaa todellakin kuulua nokkaketjusta/kiristimestä. Se ääni on siitä aina kuulunut ja on ihan normaalia. Nämä kun eivät kehrää yhtä nätisti kuin esim. jotkut håndat
Mikäli sieltä on alkanut kuulua jotakin muuta ihmeellistä niin soita. Epäilen kuitenkin että mopo ei kaipaa kuin
No johan nyt toki. Eikä sieltä mitään muita ääniä ole alkanut kuulua. Eli ollakko tämä hydr.kiristin siis huoltovapaa ko kö?
Komia on Agon mopo ja komiat on äijätkin
Näitten hajahojojen koneet siis lienee olevan kestävää mallia. Missä kohtaa moottorissa alkaa kilometrit ensimmäisenä näkymään jos oletetaan, että kysymyksessä on "normaali suomalainen käyttö" ?Suki kirjoitti:Juu, edellisessä busassa oli toistasataa tuhatta kilometriä eikä mitään ongelmaa jakopään kans.. Että ei mitään huolta..
Askin saa ilmeisesti rikki ainakin niin että polttaa ykkösellä huolella kumia ja heittää nopeasti kakkosta pesään jatkaen viivan piirtämistä. Siitä se ei kuulemma tykkää.gold kirjoitti:Joo, kyllähän nuo kestäviä ovat, ei siitä mihinkään pääse.
Askissa kuulemma ollut jotain häikkää joillakin. En sitten tiedä onko tuo ollut käytöstä johtuvaa, vai ihan satunnaisia yksilöitä mihin vikaa tullut.
Kujo lienee paras vastaaja näihin kysymyksiin..
Busanaattori kirjoitti:gold kirjoitti:Joo, kyllähän nuo kestäviä ovat, ei siitä mihinkään pääse.
Askissa kuulemma ollut jotain häikkää joillakin. En sitten tiedä onko tuo ollut käytöstä johtuvaa, vai ihan satunnaisia yksilöitä mihin vikaa tullut.
Kujo lienee paras vastaaja näihin kysymyksiin..
Askin saa ilmeisesti rikki ainakin niin että polttaa ykkösellä huolella kumia ja heittää nopeasti kakkosta pesään jatkaen viivan piirtämistä. Siitä se ei kuulemma tykkää.
Niinhän se taitaa olla että askin siitä saa näköjään rikki, tässä kunnossa tällähetkellä.
Edited By Jorgos on 1197189311
Born to be wild...paitsi himas.
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...