Sw motech ongelma - Auttakee

Juttua eri putkistoista sekä teline/laukku yhdistelmistä busassa
martti

Viesti Kirjoittaja martti »

jarim kirjoitti:
Jallu kirjoitti:Agostini tuossa sun kuvassa sivulta näyttäs tulevan yhtä lähelle penkkiä ku mulla, mut mulla on vielä lisäksi selkänoja tuossa laukussa.
Tarttee vissiin ottaa se pois :(
Jarimin kuvassa taas näyttäs tulevan huomattavasti taaksemmas,mulle sano hirvosella ettei suzkan omiin telineisiin saa kappan laukkuja sovitettua ???

Jännä juttu sikäli kun mun teline ja laukku on myös Hirvoselta ostettu. :wtf:

Kappa ja Givi käyttää laukuissaan samanlaista kiinnitysmekanismia.
Käsittääkseni ne tulee samasta pajasta molemmat merkit. :)
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
kartsap

Viesti Kirjoittaja kartsap »

Agostini kirjoitti:Mulla pelkkä takateline+laukku äsken kokeessa...mulla oli eka omistaja tehny ruuvinreikiin jatkoja,jotta saapi laukkuu taaksepäin ja jopas helpottaa....

tässä ja

tässä

:unclesam:

Löytyiskä Agolta vielä kuvatukset, miten motechin-laukkutelineen
kiinnitysreikiä on modattu.(Ei auennut linkin kuvat).
Niin; sovituslevy on muovia jossa keskellä 1kpl. "pikakiinnitystappi".
Giwin 46 laukku tulee niin lähelle ettei takapenkkiä saa pois jos
takalaukku on kiinni.
Entinen Giwin kiinnityssarja jätti selvästi enemmän tilaa kyytiläiselle
ja muutenkin tukevampi rakenteeltaan...vaan ei auta kun pitää
saada sivulaukutkin mukaan...
kartsap

Viesti Kirjoittaja kartsap »

Mahtaisko kuvatuksia takatelineen modauksesta löytyä?
Uppista...
72-1191956378

Viesti Kirjoittaja 72-1191956378 »

Ostin nyt myöhään syksyllä 03 mallisen busan. SW-Motecin sivu- ja takalaukkutelineet ostin erikseen. Laukkusarjana on edellisestä (GSX 750 F) pyörästä Givin peruslaukkusarja. Ongelmana on, että takalaukku tulee liian eteen niin, että takamatkustajan kommenttien mukaan ”näin ei pitkälle ajeta”. Takalaukkutelineessä on erilliset korvakkeet, joiden avulla teline kiinnittyy pyörään. Pitäisi saada (siis teettää) korvakkeet, joiden avulla teline siirtyisi n. 5cm taakseppäin. Onko kellään kokemusta vastaavasta asiasta.

SW-Motecin telinesysteemi vaikuttaa muutoin fiksulta, koska sivutelinehäkkyrät saa helposti pois.

Olen koittanut käydä läpi kaikki ketjut, jotka löytyy hakusanalla ”takateline”, mutta en tähän asiaan vastausta löytänyt. Useiden vanhojen keskusteluketjujen linkit eivät enään toimineet.

On tässä tavi aikaa kehitellä ratkaisua.
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Hayapari kirjoitti:Ostin nyt myöhään syksyllä 03 mallisen busan. SW-Motecin sivu- ja takalaukkutelineet ostin erikseen. Laukkusarjana on edellisestä (GSX 750 F) pyörästä Givin peruslaukkusarja. Ongelmana on, että takalaukku tulee liian eteen niin, että takamatkustajan kommenttien mukaan ”näin ei pitkälle ajeta”. Takalaukkutelineessä on erilliset korvakkeet, joiden avulla teline kiinnittyy pyörään. Pitäisi saada (siis teettää) korvakkeet, joiden avulla teline siirtyisi n. 5cm taakseppäin. Onko kellään kokemusta vastaavasta asiasta.

SW-Motecin telinesysteemi vaikuttaa muutoin fiksulta, koska sivutelinehäkkyrät saa helposti pois.

Olen koittanut käydä läpi kaikki ketjut, jotka löytyy hakusanalla ”takateline”, mutta en tähän asiaan vastausta löytänyt. Useiden vanhojen keskusteluketjujen linkit eivät enään toimineet.

On tässä tavi aikaa kehitellä ratkaisua.
Minulla on SW-Motecin takatelineeseen modattu Kapan laukun mukana tullut adapteri:
http://www.hiekkalaatikko.org/gallery....?full=1
http://www.hiekkalaatikko.org/gallery....?full=1
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
106-1154289781

Viesti Kirjoittaja 106-1154289781 »

Minä aikanaan modasin poraamalla uudet reiät motecin telineeseen niin taakse kuin pystyi ja läpipulteilla laukkuadapterilevy kiinni. Muistaakseni n. 5cm tuli lisää tilaa ja selkänojan poistamalla vielä pari senttiä lisää.
martti

Viesti Kirjoittaja martti »

Vanhemman mallinen takateline on ihan eri mallinen kuin esim jarimin kuvissa.Sen kanssa sopi kyllä kaks satakilosta ihan hyvin ja takasatulakin lähti hyvin pois, ai niin laukku oli giwin 52litranen, miks ne on sen tollaseks muuttaneet. Vanha pelkkä teline oli yhtäpuuta ja laukun sovitulevy metallia kun uusissa näkyy olevan muovia. :wtf:
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
72-1191956378

Viesti Kirjoittaja 72-1191956378 »

Näyttäisi kuvien perusteella siltä, että minulla on samanlainen teline kuin Jarimilla. Telineeseen tuleva muovinen adapterilevy on kyllä erilainen.

Noissa kiinnytyskorvakkeissa ei ole paljon varaa tehdä uusia reikiä taaemmas. Paljonko luujuus kärsisi, jos itse telineeseen tekisi uudet reijät taaemmas ja kiinnytyskorvakkeisiin vähän edemmäs, jotta takalaukku sirtyisi taaemmas. Ei ole kuitenkaan tarkoitus ajaa 300km/h pari mäyräkoiraa takaboxissa.
76-1188501707

Viesti Kirjoittaja 76-1188501707 »

Minä siirsin sitä muovilevyä suhteessa metalliseen viisi senttiä taakse poraamalla metalliosaan uudet reiät joihin sitten pulttasin sen muoviosa. Joiduin tekemään muovisesta leikkulaudasta väliin muovin ja metallin väliin adapterin jotta ei tarvinnut hioa pois muoviosassa oleva 'kohdistinta'. Hommasta tuli ihan siisti ja työ vei tunteroisen eikä maksanut kuin sen leikkulaudan verran. Se kohdistimen voi tosiaan hioa kokonaan poiskin mutta jätin sitä neljä milliä niin voi joskus käyttää orggisasentoakin ja -kiinnittimiä jos haluaa.
75-1189097039

Viesti Kirjoittaja 75-1189097039 »

Tein 6 mm rosterista tollaisen adapterin, jolla laukku siirtyy 70 mm taaksepäin. Kestää siinä varmaankin myös alumiininen levy. Kahteen SW-motechkissa olevaan reikään sorvasin alumiinista holkit ja niihin reijät 6 mm:n pulteille. Lamellilaikalla ajoin tuosta muovisesta laukun kiinnityslevystä, siitä "kohdistimesta" liiat pois ja jätin sitä sen levyn vahvuuden, 6 mm.
Kylläpä sain yksinkertaisen asian kuulostamaan vaikeelta. :(
edit: Koitin laittaa tähän kuvia, mutta epäonnistuin jälleen kerran.
No yritän avata kuville sen gallerian vielä tänään. Ja linkin tänne. http://galleria.busanistit.org/rakentelua

Edited By Köyhä on 1196600783
Jukkis

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

Köyhä kirjoitti:Tein 6 mm rosterista tollaisen adapterin, jolla laukku siirtyy 70 mm taaksepäin. Kestää siinä varmaankin myös alumiininen levy. Kahteen SW-motechkissa olevaan reikään sorvasin alumiinista holkit ja niihin reijät 6 mm:n pulteille. Lamellilaikalla ajoin tuosta muovisesta laukun kiinnityslevystä, siitä "kohdistimesta" liiat pois ja jätin sitä sen levyn vahvuuden, 6 mm.
Kylläpä sain yksinkertaisen asian kuulostamaan vaikeelta. :(
edit: Koitin laittaa tähän kuvia, mutta epäonnistuin jälleen kerran.
No yritän avata kuville sen gallerian vielä tänään. Ja linkin tänne. http://galleria.busanistit.org/rakentelua
Molo, näyttäs olevan se heikompi versio motechkista, itellä murtu lähes poikki kummaltakin puolelta, meni takuisiin. Nyt se on asiallisempi, on tehty kahesta osasta, tai kolmesta. mut eihän siihen saa laittaa ku "muutaman" kilon ja ajaa "liian" hiljaa :wtf:
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
65-1276533230

Viesti Kirjoittaja 65-1276533230 »

Onko Gen2 Busaan tarkoitetussa SW Motechin telineessä takalaukku edelleen liian edessä? Tarkoitus olisi hankkia SW Motechin kolmen laukun teline ja Givin laukut, joten hyviä ja kestäviä modausvinkkejä otetaan tarvittaessa vastaan.
Jaakko

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

ei oo
jeejee 1/4 alle kympin
65-1276533230

Viesti Kirjoittaja 65-1276533230 »

Hyvä juttu! Thx!
Ekoteko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ekoteko »

Ei nyt mikään ongelma, mutta osaisko joku auttaa?

Mahtuuko Sw motechin sivutällit kappan K33 laukuilla ( siis muototälli ) tulemaan Yoshin R77 slipareilla? Vastauksia kiitollisena odotellen.. :apua:
..ankka on elävä todiste siitä, että uiminen ei tee hyvää vartalolle..

CR 125R, TZR, SV 650S, K0, K9, L0
kuntofillari YZ400F

TEAM CAMPARI
Vastaa Viestiin