Käsittääkseni ne tulee samasta pajasta molemmat merkit.jarim kirjoitti:Jallu kirjoitti:Agostini tuossa sun kuvassa sivulta näyttäs tulevan yhtä lähelle penkkiä ku mulla, mut mulla on vielä lisäksi selkänoja tuossa laukussa.
Tarttee vissiin ottaa se pois
Jarimin kuvassa taas näyttäs tulevan huomattavasti taaksemmas,mulle sano hirvosella ettei suzkan omiin telineisiin saa kappan laukkuja sovitettua ???
Jännä juttu sikäli kun mun teline ja laukku on myös Hirvoselta ostettu.
Kappa ja Givi käyttää laukuissaan samanlaista kiinnitysmekanismia.
Sw motech ongelma - Auttakee
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Löytyiskä Agolta vielä kuvatukset, miten motechin-laukkutelineen
kiinnitysreikiä on modattu.(Ei auennut linkin kuvat).
Niin; sovituslevy on muovia jossa keskellä 1kpl. "pikakiinnitystappi".
Giwin 46 laukku tulee niin lähelle ettei takapenkkiä saa pois jos
takalaukku on kiinni.
Entinen Giwin kiinnityssarja jätti selvästi enemmän tilaa kyytiläiselle
ja muutenkin tukevampi rakenteeltaan...vaan ei auta kun pitää
saada sivulaukutkin mukaan...
Ostin nyt myöhään syksyllä 03 mallisen busan. SW-Motecin sivu- ja takalaukkutelineet ostin erikseen. Laukkusarjana on edellisestä (GSX 750 F) pyörästä Givin peruslaukkusarja. Ongelmana on, että takalaukku tulee liian eteen niin, että takamatkustajan kommenttien mukaan näin ei pitkälle ajeta. Takalaukkutelineessä on erilliset korvakkeet, joiden avulla teline kiinnittyy pyörään. Pitäisi saada (siis teettää) korvakkeet, joiden avulla teline siirtyisi n. 5cm taakseppäin. Onko kellään kokemusta vastaavasta asiasta.
SW-Motecin telinesysteemi vaikuttaa muutoin fiksulta, koska sivutelinehäkkyrät saa helposti pois.
Olen koittanut käydä läpi kaikki ketjut, jotka löytyy hakusanalla takateline, mutta en tähän asiaan vastausta löytänyt. Useiden vanhojen keskusteluketjujen linkit eivät enään toimineet.
On tässä tavi aikaa kehitellä ratkaisua.
SW-Motecin telinesysteemi vaikuttaa muutoin fiksulta, koska sivutelinehäkkyrät saa helposti pois.
Olen koittanut käydä läpi kaikki ketjut, jotka löytyy hakusanalla takateline, mutta en tähän asiaan vastausta löytänyt. Useiden vanhojen keskusteluketjujen linkit eivät enään toimineet.
On tässä tavi aikaa kehitellä ratkaisua.
Minulla on SW-Motecin takatelineeseen modattu Kapan laukun mukana tullut adapteri:Hayapari kirjoitti:Ostin nyt myöhään syksyllä 03 mallisen busan. SW-Motecin sivu- ja takalaukkutelineet ostin erikseen. Laukkusarjana on edellisestä (GSX 750 F) pyörästä Givin peruslaukkusarja. Ongelmana on, että takalaukku tulee liian eteen niin, että takamatkustajan kommenttien mukaan näin ei pitkälle ajeta. Takalaukkutelineessä on erilliset korvakkeet, joiden avulla teline kiinnittyy pyörään. Pitäisi saada (siis teettää) korvakkeet, joiden avulla teline siirtyisi n. 5cm taakseppäin. Onko kellään kokemusta vastaavasta asiasta.
SW-Motecin telinesysteemi vaikuttaa muutoin fiksulta, koska sivutelinehäkkyrät saa helposti pois.
Olen koittanut käydä läpi kaikki ketjut, jotka löytyy hakusanalla takateline, mutta en tähän asiaan vastausta löytänyt. Useiden vanhojen keskusteluketjujen linkit eivät enään toimineet.
On tässä tavi aikaa kehitellä ratkaisua.
http://www.hiekkalaatikko.org/gallery....?full=1
http://www.hiekkalaatikko.org/gallery....?full=1
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vanhemman mallinen takateline on ihan eri mallinen kuin esim jarimin kuvissa.Sen kanssa sopi kyllä kaks satakilosta ihan hyvin ja takasatulakin lähti hyvin pois, ai niin laukku oli giwin 52litranen, miks ne on sen tollaseks muuttaneet. Vanha pelkkä teline oli yhtäpuuta ja laukun sovitulevy metallia kun uusissa näkyy olevan muovia.
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Näyttäisi kuvien perusteella siltä, että minulla on samanlainen teline kuin Jarimilla. Telineeseen tuleva muovinen adapterilevy on kyllä erilainen.
Noissa kiinnytyskorvakkeissa ei ole paljon varaa tehdä uusia reikiä taaemmas. Paljonko luujuus kärsisi, jos itse telineeseen tekisi uudet reijät taaemmas ja kiinnytyskorvakkeisiin vähän edemmäs, jotta takalaukku sirtyisi taaemmas. Ei ole kuitenkaan tarkoitus ajaa 300km/h pari mäyräkoiraa takaboxissa.
Noissa kiinnytyskorvakkeissa ei ole paljon varaa tehdä uusia reikiä taaemmas. Paljonko luujuus kärsisi, jos itse telineeseen tekisi uudet reijät taaemmas ja kiinnytyskorvakkeisiin vähän edemmäs, jotta takalaukku sirtyisi taaemmas. Ei ole kuitenkaan tarkoitus ajaa 300km/h pari mäyräkoiraa takaboxissa.
Minä siirsin sitä muovilevyä suhteessa metalliseen viisi senttiä taakse poraamalla metalliosaan uudet reiät joihin sitten pulttasin sen muoviosa. Joiduin tekemään muovisesta leikkulaudasta väliin muovin ja metallin väliin adapterin jotta ei tarvinnut hioa pois muoviosassa oleva 'kohdistinta'. Hommasta tuli ihan siisti ja työ vei tunteroisen eikä maksanut kuin sen leikkulaudan verran. Se kohdistimen voi tosiaan hioa kokonaan poiskin mutta jätin sitä neljä milliä niin voi joskus käyttää orggisasentoakin ja -kiinnittimiä jos haluaa.
Tein 6 mm rosterista tollaisen adapterin, jolla laukku siirtyy 70 mm taaksepäin. Kestää siinä varmaankin myös alumiininen levy. Kahteen SW-motechkissa olevaan reikään sorvasin alumiinista holkit ja niihin reijät 6 mm:n pulteille. Lamellilaikalla ajoin tuosta muovisesta laukun kiinnityslevystä, siitä "kohdistimesta" liiat pois ja jätin sitä sen levyn vahvuuden, 6 mm.
Kylläpä sain yksinkertaisen asian kuulostamaan vaikeelta.
edit: Koitin laittaa tähän kuvia, mutta epäonnistuin jälleen kerran.
No yritän avata kuville sen gallerian vielä tänään. Ja linkin tänne. http://galleria.busanistit.org/rakentelua
Edited By Köyhä on 1196600783
Kylläpä sain yksinkertaisen asian kuulostamaan vaikeelta.
edit: Koitin laittaa tähän kuvia, mutta epäonnistuin jälleen kerran.
No yritän avata kuville sen gallerian vielä tänään. Ja linkin tänne. http://galleria.busanistit.org/rakentelua
Edited By Köyhä on 1196600783
Molo, näyttäs olevan se heikompi versio motechkista, itellä murtu lähes poikki kummaltakin puolelta, meni takuisiin. Nyt se on asiallisempi, on tehty kahesta osasta, tai kolmesta. mut eihän siihen saa laittaa ku "muutaman" kilon ja ajaa "liian" hiljaaKöyhä kirjoitti:Tein 6 mm rosterista tollaisen adapterin, jolla laukku siirtyy 70 mm taaksepäin. Kestää siinä varmaankin myös alumiininen levy. Kahteen SW-motechkissa olevaan reikään sorvasin alumiinista holkit ja niihin reijät 6 mm:n pulteille. Lamellilaikalla ajoin tuosta muovisesta laukun kiinnityslevystä, siitä "kohdistimesta" liiat pois ja jätin sitä sen levyn vahvuuden, 6 mm.
Kylläpä sain yksinkertaisen asian kuulostamaan vaikeelta.
edit: Koitin laittaa tähän kuvia, mutta epäonnistuin jälleen kerran.
No yritän avata kuville sen gallerian vielä tänään. Ja linkin tänne. http://galleria.busanistit.org/rakentelua
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Ei nyt mikään ongelma, mutta osaisko joku auttaa?
Mahtuuko Sw motechin sivutällit kappan K33 laukuilla ( siis muototälli ) tulemaan Yoshin R77 slipareilla? Vastauksia kiitollisena odotellen..
Mahtuuko Sw motechin sivutällit kappan K33 laukuilla ( siis muototälli ) tulemaan Yoshin R77 slipareilla? Vastauksia kiitollisena odotellen..
..ankka on elävä todiste siitä, että uiminen ei tee hyvää vartalolle..
CR 125R, TZR, SV 650S, K0, K9, L0
kuntofillari YZ400F
TEAM CAMPARI
CR 125R, TZR, SV 650S, K0, K9, L0
kuntofillari YZ400F
TEAM CAMPARI