tehot.........on.........ko - penkitystä

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

11... on aika rikkaalla, 13 olisi juuri sopiva.

Kun lukee PC karttoja niin useimmilla putkiviritteisillä busilla otetaan vähän polttoaineensyöttöä pois, harvalla lisätään bensaa lisää.




Edited By PetriK on 1186084975
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
kimisti
Viestit: 122
Liittynyt: 16 Helmi 2007, 21:42
Paikkakunta: jyväskylä

Viesti Kirjoittaja kimisti »

jämsästä käppyrä 99.vm busalla...
Yoshin pöntöt-K&N-vissiin joku airpoksi modi?

takaseltahan tuo...koneelta antoi 171...

Onkohan tuo yhtään sellainen kuin pitäis?

KÄPPYRÄ




Edited By kimisti on 1186519202
mopot ennen.honda mtx 125- suzuki gsx 750 e-kawasaki gpz 750-honda cbr 1000f-hayabusa vm.99-suzuki dr 800-kawasaki zzr 1100-honda vf 1100 magna-honda cbr 1000-honda vfr 750-aprilia sl 1000 falco-kawasaki vn 800-kawasaki z750- ???
114-1182751586

Viesti Kirjoittaja 114-1182751586 »

busajasa kirjoitti:No niin nyt on otettu täysin modaamattomasta bussista lukemat ulos:

Veto vitosella
Veto kutosella

Kutosella rajoitin rajoittaa...

Vetovideo

Sanoisin että tästä ja tällä pelillä on hyvä jatkaa.... :pomppu: :pomppu:

Odotin selkeästi vähemmän.
Juupadaapa, kyllä se Kelahaaran Jamppa oli oikeessa ku sano että noista uudemmista saadaan reippaammat vakiotehot. Samassa penkissä käytin omaa vakiobussiani (vm.-99) ja lukemat olivat 153,35 hp/8614 rpm ja 135,76 nm/7150 rpm ja veto vitosella.
Tehokäyrä oli kyllä muuten lähes identtinen.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Laitetaas tähän vielä oman pyörän evoluutio:
- Viperin vaimentimet + K&N, muuten vakio: 148hp/127Nm
- Yoshi RS3 4-2-1 + airboxmod + K&N + EMS: 168hp/133Nm
- Edellisten lisäksi nokat + kansi + suurennetut läppärungot (kaikki Kansiset käsialaa): 187hp/139Nm
- Edellisten lisäksi 1397cc ryhmä JE 13:1 männillä: 200hp/151Nm.

Kaikki teho- ja vääntölukemat KemiMC:n penkistä.




Edited By jarim on 1186419207
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
MGa
Viestit: 735
Liittynyt: 25 Touko 2005, 00:23
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MGa »

En tiedä sopiiko tähän topiciin, mutta löytyykö keltään PC3USBin karttaa kokoonpanolle -05busa, labda&pair paikallaan, yoshi RS3 kannut ja K&N suodatin?
Faster than a Fast thing going really Fast
Busat
Muita kuvia
Avatar
Jokimaa
Viestit: 240
Liittynyt: 23 Heinä 2005, 14:11
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jokimaa »

Tämä tuli Commanderin jälkeen.Ei voi vanhukselta liikaa pyytää..

http://galleria.busanistit.org/Jokimaa/skannaa0001
Tänään liikun, syön ja juon tavalla, joka saa oloni tuntumaan hyvältä.
66-1155057341

Viesti Kirjoittaja 66-1155057341 »

Jokimaa kirjoitti:Tämä tuli Commanderin jälkeen.Ei voi vanhukselta liikaa pyytää..

http://galleria.busanistit.org/Jokimaa/skannaa0001
Ilmeisesti kokoputkellinen bussi? Yllättävän vähän vaikuttaa toi kokohuilu vs. sliparit. Taitaa keskimäärin vaikuttaa n.5hv mikäli mopo on muuten vakio. On ne kalliita hevosvoimia nuo pelkillä putkella/pöntöillä hankitut.
Avatar
busapappa2
Viestit: 1205
Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Pelkät Yoshimuran rännit, SEKÄ Bikedoctorin huipputyö ja lukemat muistaakseni 162,9 hp ja Newtonit 129,8 mutta kaivellaan arkistosta papru esiin, oon samasta penkistä nähnyt lähtevän huonommilla luvuilla täyskäyrästö jne. viritteisiä Busseja

Papan Käppyrä.

Jos Miksun penkkiä epäilee, niin siitä vaan ! MÄ en epäile, enkä ammattitaitoakaan. ??? :;):

Kyllä myös yksilöissä on eroja, yx hippiäinen väitti tuolla Orgun puolella tota ihan vakio lukemaksi, muta kundi taisikin ajaa jollain "Rukatilla" tms. :shocked: :rasberry:

edit. Mopo lähti kuin "lentoon" Yoshimurien ja Miksun säädön jälkeen.




Edited By busapappa2 on 1211364574
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Avatar
Jaakko
Viestit: 618
Liittynyt: 24 Huhti 2005, 21:03
Paikkakunta: länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

busapappa2 kirjoitti:edit. Mopo lähti kuin "lentoon" Yoshimurien ja Miksun säädön jälkeen.
onhan se niin että putkiviritteinen ei mihinkään lentoon lähde, eikä sellanen mihinkään kulje. mopolta tuntuu, kaasua vääntämällä saa ääntä vain.
jeejee 1/4 alle kympin
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

:shocked:
Miten niin, mun putkiviritteinen ainakin menee ja ääntä on enemmän kuin laki sallii :D
Avatar
Jaakko
Viestit: 618
Liittynyt: 24 Huhti 2005, 21:03
Paikkakunta: länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

ksthb kirjoitti::shocked:
Miten niin, mun putkiviritteinen ainakin menee ja ääntä on enemmän kuin laki sallii :D
jos lasketaan nyt vaan putkiviritteiseksi sellanen mopo missä ei ole muita virityksiä kuin putkisto.
jeejee 1/4 alle kympin
Avatar
busapappa2
Viestit: 1205
Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Se on Jaakko niinkin, että "Lentovauhdiksi" riittää toisille Piper vauhti, toisille Hornetitkin liian hilijaa, se on taas TURBO homma oma lukunsa, en uskalla koittaa, ettei "joudu" hankkiin ! :D

:shocked: :welcome: :kippis:

ps. Alastaro Weekendiä kun kateltiin, niin pirusti oli Turboja kären tuntumasa, mutta Jampan Vapari oli Busaluokan nopein . Summasummaarum ! Kaik on nii suhteellista :rasberry:
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Avatar
Jokimaa
Viestit: 240
Liittynyt: 23 Heinä 2005, 14:11
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jokimaa »

Eiköhän tuo nyt ihan tarpeeksi liiku,keksitään talvella sit jotai lisää.

Se tulos on pelkkä Commanderin aikaan saama muutos,mutta oli lukema korkeampi
kuulema hetkellisesti,mutta kaveri sanoi että ei pysynyt paikallaan???,jokin mättää.
Tänään liikun, syön ja juon tavalla, joka saa oloni tuntumaan hyvältä.
Avatar
busapappa2
Viestit: 1205
Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Sammoo mieltä Jokimaan kanssa. Ja yleensäkkin, JOS / KUN ei oteta ratahommia lukuun, pärjää Ihan PELKÄLLÄ vakiobusalla missä tahansa Euoroopan Baanoista varsin mukavasti. Harvassa on ne värkit, jotka ohi ajaa kun kahvan kaakkoon kääntää, toki löytyyhän nitä jopa nelipyöräisiä. Omallani ainakin saan huoleti nopeaa kaistaa paahtaa, ei ainakaan yllättäen persukseen Porshea tahi Verraria ilmaannu, peilistä näkee jo kaukaa jos joku tulee + 300km/h. Autolla oon joskus meinannut jäädä jalkoihin . :D :mosh:
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
115-1180113841

Viesti Kirjoittaja 115-1180113841 »

busapappa2 kirjoitti:Sammoo mieltä Jokimaan kanssa. Ja yleensäkkin, JOS / KUN ei oteta ratahommia lukuun, pärjää Ihan PELKÄLLÄ vakiobusalla missä tahansa Euoroopan Baanoista varsin mukavasti. Harvassa on ne värkit, jotka ohi ajaa kun kahvan kaakkoon kääntää, toki löytyyhän nitä jopa nelipyöräisiä. Omallani ainakin saan huoleti nopeaa kaistaa paahtaa, ei ainakaan yllättäen persukseen Porshea tahi Verraria ilmaannu, peilistä näkee jo kaukaa jos joku tulee + 300km/h. Autolla oon joskus meinannut jäädä jalkoihin . :D :mosh:



joo, olen samaa mieltä, että vakiossakin on tarpeeksi potkua ja TODELLA harvassa on ne, jotka jossain muualla kun kapakassa on rulla nurin oikeasti vetäny.

Itellä on busassa niin paljon pulveria, että radallakin sitä on jo liikaa, mutta eipähän tartte miettiä miten virittäis. Kai sekin jonkinlainen päämäärän saavuttaminen omalla tavallaan on.




Edited By selkämaa on 1186767297
Vastaa Viestiin