tehot.........on.........ko - penkitystä
jämsästä käppyrä 99.vm busalla...
Yoshin pöntöt-K&N-vissiin joku airpoksi modi?
takaseltahan tuo...koneelta antoi 171...
Onkohan tuo yhtään sellainen kuin pitäis?
KÄPPYRÄ
Edited By kimisti on 1186519202
Yoshin pöntöt-K&N-vissiin joku airpoksi modi?
takaseltahan tuo...koneelta antoi 171...
Onkohan tuo yhtään sellainen kuin pitäis?
KÄPPYRÄ
Edited By kimisti on 1186519202
mopot ennen.honda mtx 125- suzuki gsx 750 e-kawasaki gpz 750-honda cbr 1000f-hayabusa vm.99-suzuki dr 800-kawasaki zzr 1100-honda vf 1100 magna-honda cbr 1000-honda vfr 750-aprilia sl 1000 falco-kawasaki vn 800-kawasaki z750- ???
Juupadaapa, kyllä se Kelahaaran Jamppa oli oikeessa ku sano että noista uudemmista saadaan reippaammat vakiotehot. Samassa penkissä käytin omaa vakiobussiani (vm.-99) ja lukemat olivat 153,35 hp/8614 rpm ja 135,76 nm/7150 rpm ja veto vitosella.busajasa kirjoitti:No niin nyt on otettu täysin modaamattomasta bussista lukemat ulos:
Veto vitosella
Veto kutosella
Kutosella rajoitin rajoittaa...
Vetovideo
Sanoisin että tästä ja tällä pelillä on hyvä jatkaa....
Odotin selkeästi vähemmän.
Tehokäyrä oli kyllä muuten lähes identtinen.
Laitetaas tähän vielä oman pyörän evoluutio:
- Viperin vaimentimet + K&N, muuten vakio: 148hp/127Nm
- Yoshi RS3 4-2-1 + airboxmod + K&N + EMS: 168hp/133Nm
- Edellisten lisäksi nokat + kansi + suurennetut läppärungot (kaikki Kansiset käsialaa): 187hp/139Nm
- Edellisten lisäksi 1397cc ryhmä JE 13:1 männillä: 200hp/151Nm.
Kaikki teho- ja vääntölukemat KemiMC:n penkistä.
Edited By jarim on 1186419207
- Viperin vaimentimet + K&N, muuten vakio: 148hp/127Nm
- Yoshi RS3 4-2-1 + airboxmod + K&N + EMS: 168hp/133Nm
- Edellisten lisäksi nokat + kansi + suurennetut läppärungot (kaikki Kansiset käsialaa): 187hp/139Nm
- Edellisten lisäksi 1397cc ryhmä JE 13:1 männillä: 200hp/151Nm.
Kaikki teho- ja vääntölukemat KemiMC:n penkistä.
Edited By jarim on 1186419207
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Tämä tuli Commanderin jälkeen.Ei voi vanhukselta liikaa pyytää..
http://galleria.busanistit.org/Jokimaa/skannaa0001
http://galleria.busanistit.org/Jokimaa/skannaa0001
Tänään liikun, syön ja juon tavalla, joka saa oloni tuntumaan hyvältä.
Ilmeisesti kokoputkellinen bussi? Yllättävän vähän vaikuttaa toi kokohuilu vs. sliparit. Taitaa keskimäärin vaikuttaa n.5hv mikäli mopo on muuten vakio. On ne kalliita hevosvoimia nuo pelkillä putkella/pöntöillä hankitut.Jokimaa kirjoitti:Tämä tuli Commanderin jälkeen.Ei voi vanhukselta liikaa pyytää..
http://galleria.busanistit.org/Jokimaa/skannaa0001
- busapappa2
- Viestit: 1205
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
- Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .
Pelkät Yoshimuran rännit, SEKÄ Bikedoctorin huipputyö ja lukemat muistaakseni 162,9 hp ja Newtonit 129,8 mutta kaivellaan arkistosta papru esiin, oon samasta penkistä nähnyt lähtevän huonommilla luvuilla täyskäyrästö jne. viritteisiä Busseja
Papan Käppyrä.
Jos Miksun penkkiä epäilee, niin siitä vaan ! MÄ en epäile, enkä ammattitaitoakaan. ???
Kyllä myös yksilöissä on eroja, yx hippiäinen väitti tuolla Orgun puolella tota ihan vakio lukemaksi, muta kundi taisikin ajaa jollain "Rukatilla" tms. :rasberry:
edit. Mopo lähti kuin "lentoon" Yoshimurien ja Miksun säädön jälkeen.
Edited By busapappa2 on 1211364574
Papan Käppyrä.
Jos Miksun penkkiä epäilee, niin siitä vaan ! MÄ en epäile, enkä ammattitaitoakaan. ???
Kyllä myös yksilöissä on eroja, yx hippiäinen väitti tuolla Orgun puolella tota ihan vakio lukemaksi, muta kundi taisikin ajaa jollain "Rukatilla" tms. :rasberry:
edit. Mopo lähti kuin "lentoon" Yoshimurien ja Miksun säädön jälkeen.
Edited By busapappa2 on 1211364574
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
- busapappa2
- Viestit: 1205
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
- Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .
Se on Jaakko niinkin, että "Lentovauhdiksi" riittää toisille Piper vauhti, toisille Hornetitkin liian hilijaa, se on taas TURBO homma oma lukunsa, en uskalla koittaa, ettei "joudu" hankkiin !
ps. Alastaro Weekendiä kun kateltiin, niin pirusti oli Turboja kären tuntumasa, mutta Jampan Vapari oli Busaluokan nopein . Summasummaarum ! Kaik on nii suhteellista :rasberry:
ps. Alastaro Weekendiä kun kateltiin, niin pirusti oli Turboja kären tuntumasa, mutta Jampan Vapari oli Busaluokan nopein . Summasummaarum ! Kaik on nii suhteellista :rasberry:
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Eiköhän tuo nyt ihan tarpeeksi liiku,keksitään talvella sit jotai lisää.
Se tulos on pelkkä Commanderin aikaan saama muutos,mutta oli lukema korkeampi
kuulema hetkellisesti,mutta kaveri sanoi että ei pysynyt paikallaan???,jokin mättää.
Se tulos on pelkkä Commanderin aikaan saama muutos,mutta oli lukema korkeampi
kuulema hetkellisesti,mutta kaveri sanoi että ei pysynyt paikallaan???,jokin mättää.
Tänään liikun, syön ja juon tavalla, joka saa oloni tuntumaan hyvältä.
- busapappa2
- Viestit: 1205
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
- Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .
Sammoo mieltä Jokimaan kanssa. Ja yleensäkkin, JOS / KUN ei oteta ratahommia lukuun, pärjää Ihan PELKÄLLÄ vakiobusalla missä tahansa Euoroopan Baanoista varsin mukavasti. Harvassa on ne värkit, jotka ohi ajaa kun kahvan kaakkoon kääntää, toki löytyyhän nitä jopa nelipyöräisiä. Omallani ainakin saan huoleti nopeaa kaistaa paahtaa, ei ainakaan yllättäen persukseen Porshea tahi Verraria ilmaannu, peilistä näkee jo kaukaa jos joku tulee + 300km/h. Autolla oon joskus meinannut jäädä jalkoihin .
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
busapappa2 kirjoitti:Sammoo mieltä Jokimaan kanssa. Ja yleensäkkin, JOS / KUN ei oteta ratahommia lukuun, pärjää Ihan PELKÄLLÄ vakiobusalla missä tahansa Euoroopan Baanoista varsin mukavasti. Harvassa on ne värkit, jotka ohi ajaa kun kahvan kaakkoon kääntää, toki löytyyhän nitä jopa nelipyöräisiä. Omallani ainakin saan huoleti nopeaa kaistaa paahtaa, ei ainakaan yllättäen persukseen Porshea tahi Verraria ilmaannu, peilistä näkee jo kaukaa jos joku tulee + 300km/h. Autolla oon joskus meinannut jäädä jalkoihin .
joo, olen samaa mieltä, että vakiossakin on tarpeeksi potkua ja TODELLA harvassa on ne, jotka jossain muualla kun kapakassa on rulla nurin oikeasti vetäny.
Itellä on busassa niin paljon pulveria, että radallakin sitä on jo liikaa, mutta eipähän tartte miettiä miten virittäis. Kai sekin jonkinlainen päämäärän saavuttaminen omalla tavallaan on.
Edited By selkämaa on 1186767297