tehot.........on.........ko - penkitystä
Tänään on taas Kemissä penkitetty tuo mun busa. Yoshi, airboxmod, lambda poistettu (kun ei ollut putkessa paikkaa), STRE.
Punainen käppyrä tältä päivältä ja sininen käppyrä alkukuusta jolloin oli putkistona vakio "avarretuilla" pöntöillä.
Käppyrä
Täysin noudattelee muita putkiviri pelejä - kuoppine kaikkineen ....
Punainen käppyrä tältä päivältä ja sininen käppyrä alkukuusta jolloin oli putkistona vakio "avarretuilla" pöntöillä.
Käppyrä
Täysin noudattelee muita putkiviri pelejä - kuoppine kaikkineen ....
Säädettiin omasta bussista tätä tasakaasunypytystä tänään AJ-bikellä penkissä, ja samalla sitten otettiin yksi veto;
165 hv / 9673 rpm
113 Nm / noin 7000rpm
nämä siis takapyörältä
ennen mun pyörää penkitettiin vakio K7 gsxr 1000, joka sai 158 hepoa takapyörältä
niin joo, omassa vm '00 vain akrapovicin putkisto, ja 2 kesää pesemättä ajettu K/N filsu
165 hv / 9673 rpm
113 Nm / noin 7000rpm
nämä siis takapyörältä
ennen mun pyörää penkitettiin vakio K7 gsxr 1000, joka sai 158 hepoa takapyörältä
niin joo, omassa vm '00 vain akrapovicin putkisto, ja 2 kesää pesemättä ajettu K/N filsu
viimevuona 159hevosta takapyörältä, oli paikalla tre, k&n, yosimura-vaimentimet.
Viime viikolla 158hevosta takapyörällä, paikalla tällä kertaa k&n, tre, Yosimura-kokoputkisto(lamda on paikallaan). miksi tehot on samoissa? seoskäyrät ovat ok. millä saa tehot nousemaan? miten ruiskun saa helposti ja edullisesti säädettyä? vai mitä pitää tehä että tehot oli 170-180 takanakilta. -04busa
Viime viikolla 158hevosta takapyörällä, paikalla tällä kertaa k&n, tre, Yosimura-kokoputkisto(lamda on paikallaan). miksi tehot on samoissa? seoskäyrät ovat ok. millä saa tehot nousemaan? miten ruiskun saa helposti ja edullisesti säädettyä? vai mitä pitää tehä että tehot oli 170-180 takanakilta. -04busa
Turbo,YOUgo kirjoitti:viimevuona 159hevosta takapyörältä, oli paikalla tre, k&n, yosimura-vaimentimet.
Viime viikolla 158hevosta takapyörällä, paikalla tällä kertaa k&n, tre, Yosimura-kokoputkisto(lamda on paikallaan). miksi tehot on samoissa? seoskäyrät ovat ok. millä saa tehot nousemaan? miten ruiskun saa helposti ja edullisesti säädettyä? vai mitä pitää tehä että tehot oli 170-180 takanakilta. -04busa
Soitto Kujolle niin saat polleja riittävästi...
Onko penkitetty samassa paikassa molemmilla kerroilla? Oliko pyörää säädetty slipareille? Kokoputkistolle ilmeisesti ei ainakaan ole? Jotta pääset tonne 170-180hv:n rengastehoille niin tarvitset vielä PC:n(mikäli ei vielä ole) ja nenukepit. Niillä eväillä pitäisi päästä jo lähelle 180hv ellei ylikin.YOUgo kirjoitti:viimevuona 159hevosta takapyörältä, oli paikalla tre, k&n, yosimura-vaimentimet.
Viime viikolla 158hevosta takapyörällä, paikalla tällä kertaa k&n, tre, Yosimura-kokoputkisto(lamda on paikallaan). miksi tehot on samoissa? seoskäyrät ovat ok. millä saa tehot nousemaan? miten ruiskun saa helposti ja edullisesti säädettyä? vai mitä pitää tehä että tehot oli 170-180 takanakilta. -04busa
Ei tuo tehojen puolesta huono tulos ole. Pari vuotta sitten penkitettiin ex mp 1100w ärrä samassa pemkissä ja 150hp työnsi takaa, nokilla ja vaimentimilla höystettynä, silloin samana päivänä mitattiin 10r kawa 163hp sliparilla ja commanderilla.markkuk kirjoitti:Säädettiin omasta bussista tätä tasakaasunypytystä tänään AJ-bikellä penkissä, ja samalla sitten otettiin yksi veto;
165 hv / 9673 rpm
113 Nm / noin 7000rpm
nämä siis takapyörältä
ennen mun pyörää penkitettiin vakio K7 gsxr 1000, joka sai 158 hepoa takapyörältä
niin joo, omassa vm '00 vain akrapovicin putkisto, ja 2 kesää pesemättä ajettu K/N filsu
Oikean väännön voit tietenkin laskea tehokäppyrästä. n. 7000rpm kohdalla käyrien pitäisi leikata, eli arvon olla sama.
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
on käppyrää, en osaa sitä vaan laittaa näkyviin.. mutta arvot on 4-5t kierosta(12-11air/fuel),Busanaattori kirjoitti:YOUgo kirjoitti:sama penkki. kummassakin oli vakio säädöt.
Jos edes omaa boksia ei ole säädetty ja se on tehtaan asetuksissa niin epäilen kyllä vahvasti että seokset ovat aika lailla päin persettä. Ei sulla sattuis seoskäyrää olemaan?
on käppyrää, en osaa sitä vaan laittaa näkyviin.. mutta arvot on 4-5t kierosta(12-11air/fuel),
5-10,8t kierosta(11-13air/fuel),
5-10,8t kierosta(11-13air/fuel),