tehot.........on.........ko - penkitystä

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
110-1162320281

Viesti Kirjoittaja 110-1162320281 »

:D :laugh:
Avatar
Jaakko
Viestit: 618
Liittynyt: 24 Huhti 2005, 21:03
Paikkakunta: länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

nomad667 kirjoitti::D :laugh:
mitä tuolla haluat kertoo?
jeejee 1/4 alle kympin
110-1162320281

Viesti Kirjoittaja 110-1162320281 »

repesin tuossa treenien jälkeen ohuessa yläpilvessä kun luin tuota pakosarjan tiivisteestä vuotoa ja seuraav kommentti oli että se on hukkaportti:;):
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

Tänään on taas Kemissä penkitetty tuo mun busa. Yoshi, airboxmod, lambda poistettu (kun ei ollut putkessa paikkaa), STRE.

Punainen käppyrä tältä päivältä ja sininen käppyrä alkukuusta jolloin oli putkistona vakio "avarretuilla" pöntöillä.

Käppyrä

Täysin noudattelee muita putkiviri pelejä - kuoppine kaikkineen ....
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
109-1154001388

Viesti Kirjoittaja 109-1154001388 »

Säädettiin omasta bussista tätä tasakaasunypytystä tänään AJ-bikellä penkissä, ja samalla sitten otettiin yksi veto;

165 hv / 9673 rpm
113 Nm / noin 7000rpm

nämä siis takapyörältä

ennen mun pyörää penkitettiin vakio K7 gsxr 1000, joka sai 158 hepoa takapyörältä :baaa:

niin joo, omassa vm '00 vain akrapovicin putkisto, ja 2 kesää pesemättä ajettu K/N filsu
66-1155057341

Viesti Kirjoittaja 66-1155057341 »

Ettei väännön kohdalla olisi virhe? Kovin tuntuu vähälle tuo 113nm!!
109-1154001388

Viesti Kirjoittaja 109-1154001388 »

no se on pyörältä mitattu, ja noista voimansiirron häviöistä en tiedä sitten minkäsuuruiset ne on... kyllähän penkeissä on eroja, miten tarkasti ne noita laskeskelee...
RHead
Site Admin
Viestit: 1345
Liittynyt: 23 Touko 2004, 21:19
Paikkakunta: Kontiolahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

On siinä virhe.. ei o vielä yhtään busaa tullu vastaan jossa ois ollu noin pienet väännöt..
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
89-1114359877

Viesti Kirjoittaja 89-1114359877 »

viimevuona 159hevosta takapyörältä, oli paikalla tre, k&n, yosimura-vaimentimet.
Viime viikolla 158hevosta takapyörällä, paikalla tällä kertaa k&n, tre, Yosimura-kokoputkisto(lamda on paikallaan). miksi tehot on samoissa? seoskäyrät ovat ok. millä saa tehot nousemaan? miten ruiskun saa helposti ja edullisesti säädettyä? vai mitä pitää tehä että tehot oli 170-180 takanakilta. -04busa
Avatar
Jaku
Viestit: 491
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:02
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Jaku »

YOUgo kirjoitti:viimevuona 159hevosta takapyörältä, oli paikalla tre, k&n, yosimura-vaimentimet.
Viime viikolla 158hevosta takapyörällä, paikalla tällä kertaa k&n, tre, Yosimura-kokoputkisto(lamda on paikallaan). miksi tehot on samoissa? seoskäyrät ovat ok. millä saa tehot nousemaan? miten ruiskun saa helposti ja edullisesti säädettyä? vai mitä pitää tehä että tehot oli 170-180 takanakilta. -04busa
Turbo,

Soitto Kujolle niin saat polleja riittävästi...

:turbobusa:
66-1155057341

Viesti Kirjoittaja 66-1155057341 »

YOUgo kirjoitti:viimevuona 159hevosta takapyörältä, oli paikalla tre, k&n, yosimura-vaimentimet.
Viime viikolla 158hevosta takapyörällä, paikalla tällä kertaa k&n, tre, Yosimura-kokoputkisto(lamda on paikallaan). miksi tehot on samoissa? seoskäyrät ovat ok. millä saa tehot nousemaan? miten ruiskun saa helposti ja edullisesti säädettyä? vai mitä pitää tehä että tehot oli 170-180 takanakilta. -04busa
Onko penkitetty samassa paikassa molemmilla kerroilla? Oliko pyörää säädetty slipareille? Kokoputkistolle ilmeisesti ei ainakaan ole? Jotta pääset tonne 170-180hv:n rengastehoille niin tarvitset vielä PC:n(mikäli ei vielä ole) ja nenukepit. Niillä eväillä pitäisi päästä jo lähelle 180hv ellei ylikin.
89-1114359877

Viesti Kirjoittaja 89-1114359877 »

sama penkki. kummassakin oli vakio säädöt.
66-1155057341

Viesti Kirjoittaja 66-1155057341 »

YOUgo kirjoitti:sama penkki. kummassakin oli vakio säädöt.

Jos edes omaa boksia ei ole säädetty ja se on tehtaan asetuksissa niin epäilen kyllä vahvasti että seokset ovat aika lailla päin persettä. Ei sulla sattuis seoskäyrää olemaan?




Edited By Busanaattori on 1185911492
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

markkuk kirjoitti:Säädettiin omasta bussista tätä tasakaasunypytystä tänään AJ-bikellä penkissä, ja samalla sitten otettiin yksi veto;

165 hv / 9673 rpm
113 Nm / noin 7000rpm

nämä siis takapyörältä

ennen mun pyörää penkitettiin vakio K7 gsxr 1000, joka sai 158 hepoa takapyörältä :baaa:

niin joo, omassa vm '00 vain akrapovicin putkisto, ja 2 kesää pesemättä ajettu K/N filsu
Ei tuo tehojen puolesta huono tulos ole. Pari vuotta sitten penkitettiin ex mp 1100w ärrä samassa pemkissä ja 150hp työnsi takaa, nokilla ja vaimentimilla höystettynä, silloin samana päivänä mitattiin 10r kawa 163hp sliparilla ja commanderilla.

Oikean väännön voit tietenkin laskea tehokäppyrästä. n. 7000rpm kohdalla käyrien pitäisi leikata, eli arvon olla sama.
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
89-1114359877

Viesti Kirjoittaja 89-1114359877 »

Busanaattori kirjoitti:
YOUgo kirjoitti:sama penkki. kummassakin oli vakio säädöt.

Jos edes omaa boksia ei ole säädetty ja se on tehtaan asetuksissa niin epäilen kyllä vahvasti että seokset ovat aika lailla päin persettä. Ei sulla sattuis seoskäyrää olemaan?

on käppyrää, en osaa sitä vaan laittaa näkyviin.. mutta arvot on 4-5t kierosta(12-11air/fuel),
5-10,8t kierosta(11-13air/fuel),
on käppyrää, en osaa sitä vaan laittaa näkyviin.. mutta arvot on 4-5t kierosta(12-11air/fuel),
5-10,8t kierosta(11-13air/fuel),
Vastaa Viestiin