Telineitä? - Kuvia/tarkkojamittoja?
Eipä vaikuttanut Kapan 40litran sivulaukut SW-Motechin telineillä (jotka ovat oikeasti tukevat, eivät notku ja nitku) busan ajettavuuteen. Niin ja olihan parempi puoliskokin kyytissä. Ei ravistellut, eikä tuuli haitannut oli vauhti mikä hyvänsä. Tuo laukku-/telinesatsi on jo hintansa haukkunut. Niin ja en miekhän pannaria tai vastaavaa ole ees huntannu itelle!
+210 mph kerhossa
Se aito OrMu (T)
Se aito OrMu (T)
Onkos porukka tehnyt takalaukkutelinettä lähettämistäni polttomalleista...??
Ite ajattelin tossa vääntää kohta rev-kakkosen takalaukkutelineestä?! Kun takalaukkuteline tehdään yhdestä puusta kanttauskone asettaa tietyt mittavaatimukset kappaleelle... Tuumasin jos saisi vielä madallettua telinettä esim 30mm ja vietyä 30mm taakseppäin... Saas nähä miten käy, lyökö kanttari vaan turpiin jos menee kyseleen semmosia
Ite ajattelin tossa vääntää kohta rev-kakkosen takalaukkutelineestä?! Kun takalaukkuteline tehdään yhdestä puusta kanttauskone asettaa tietyt mittavaatimukset kappaleelle... Tuumasin jos saisi vielä madallettua telinettä esim 30mm ja vietyä 30mm taakseppäin... Saas nähä miten käy, lyökö kanttari vaan turpiin jos menee kyseleen semmosia
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
361.23 km/h Halli 2014
Minime kirjoitti:Täälläkin suunnassa olisi tarvetta kilpitelineen polttomallille. Onnistuisiko?
Laitoin kilpitelineen polttomallin tulemaan s-postilla...
Multa löytyy tosin yksi ylimääränen kilpiteline polttomaalattuna mustaks (teetin niitä samalla kaksi kun tein omani)...
Jukkis ei taida olla enään siitä kiinnostunut jos vaihtaa -08 malliin
Kympillä lähtee nopeimmalle toi kilpiteline?! (kuva löytyy galleriasta)
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
361.23 km/h Halli 2014
Mitä itse haet pyörältä? Alentuisko sondaan tai yömahaan. Mihis muuten laittaisi paremmanpuolikkaan beaytyboxin tai jopa boxit? Itekseen voi heittää reissua samalla pyörällä "kyhmy"paikoillaan ja luottokorttihan mahtuu povitaskuun.jiipee63 kirjoitti:Miksi ihmeessä olette ostaneet Busan? Eikö FJ tai Pan Europan olisi parempi, jos kamaa pitää urakalla mukaan raahata? (anteeksi kyynisyyteni)
Pannari tai fjr
ennen kova, ehkä vielä joskus...
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
jiipee63 kirjoitti:Niinpä..., sinä sen tiedät. Mutta tuskin matka olisi FJR: llä tai PE:illä sen hitaammin taittunut.
...sen verran alko kiinnostamhan, että reissuahan se sinäki sillä ajelet, ainaki silloin tällöin. Sillä erotuksella, että ilimeisesti reppu selässä, kun laukkuja ei ole. Oma kokemus on sellanen, että reppu riepoo enemmän kuin esim tankki- ja/tai takalaukku, joskin en nyt kaikkia maailman reppumalleja ole selässä ja ajossa kokkeillut.
Mutta kokkeilematta tiiän, että kyllä PE:llä ja FJR:lläki voi ajella reppu selässä. Liki yhtä nopiaa. Ja PE:llä tuskin ilmavirtaukset reppua riepottelis. Mutta tämän vain kuvittelen, kun en ole kokkeillu.
edit: tämän tästä tähän. Kun lipiää alkuperäsestä aiheesta vähän kauas.
Edited By toimeve on 1185812851
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Laukut busaan ? Ongelmahan on siinä, että on varaa enintään yhteen pyörään. Sillä on käytävä kioskilla ja ajeltava Norjan tms. reissut. Eukko mukana ei voi köyttää tavarasäkkiä takaistuimelle tai pitää reppua. SW-Motechin sivulaukkuteline on siitä hyvä, että sen voi raksia hetkessä pois kun ajelee kulmilla. Ei muuten tullut yhtään busaa vastaan 2 viikon reissulla Norjassa. Bokseribemareita enimmäkseen.
no taas ongelma! asentelin tuossa sw-motechin sivulaukkutelineitä ja nesmit:in takatelinettä. 1 kysymys: pitääkö rekisterikilven alle tulevaa kiinnitysrautaa varten porata uudet reijät alemmas, kun taaimaiset kiinnikket eivät osuneet kohdalle? 2 kysymys: Mitenkä hitos takatelineeseen saa kiinni giwi/kapan aluslevyn takalaukkua varten, asennus ruuvien paikat jotka ovat aluslevyssä on telineen ulkopuolella sivusuunnas ja reippaasti.
Itse asensin sivulaukkutelineet, etten porannut reikiä sinne kilpitelineeseen. Tosin mulla vakioteline+vilkut. Se takarauta tulee vaan kilven yläosan päältä yhdistäen ne sivutelineet. Ja tukee tuolla tavalla tosi hyvin. Eli ei tarvi reikiä porailla. Sitten jos sulla on modattu kilpiteline, että kilven paikka muuttunut oleellisesti niin tiedä sitten. Mutta reikiä ei tarvi tehdä kilpitelineeseen ainakaan lisätuen takia. Ja vilkut näkyy myös taakse, ei tarvi niitäkään miettiä. Toivottavasti auttoi niiden sivutelineiden osalta.
+210 mph kerhossa
Se aito OrMu (T)
Se aito OrMu (T)
bussi kirjoitti:Nesmit kirjoitti:Onkos porukka tehnyt takalaukkutelinettä lähettämistäni polttomalleista...??
Joo kyllä sellainen tuli teetettyä. Hienosti istui paikkaansa, ainut että tuo korkeusasia pisti kans silmään.
Jep, samaa tossa vähän tuumailin, sais olla ehkä sen 30mm matalempi...?
Itellä vaa pitkäselkänen emäntä ja kanttauskone asettaa rajoja? Toinen vaihtoehtohan on lähteä tekemään teline kolmesta osasta (kuten SW:n uudempi malli), mutta se ei ole välttämättä Pappa2:sen mainitsemasta syystä kannattavaa...
No, katotaan mitä saadaan aikaseks...?!
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
361.23 km/h Halli 2014