1000km huolto

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
98-1170959185

Viesti Kirjoittaja 98-1170959185 »

Itsellä maksoi jonkun matkaa toista sataa koko hoito osineen päivineen. En nyt ainakaan hintaa kovin pahana pitänyt.
103-1116517908

Viesti Kirjoittaja 103-1116517908 »

Jake76 kirjoitti:Missä teetit " kalliin " huollon.?
Meillä noiden 1000 ja 6000km huoltojen hinnat ollu nyt 70eur.+ öljy ja suod..
En tiedä onko kallista vai ei kun ei tartte itse maksaa..
No tuon lähelle samanhan sen maksaa teilläkin sitten, kun nuo öljyt ja suodattimen lisätään tuohon..
toimeve
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

...täällä Jämsässä tuntiveloitus käyttämässäni liikkeessä 50 eur/tunti, osista/tarvikkeista omasta mielestä ale ihan ok. Ja mikä parasta: halusivat ilmeisesti asiakkaaksi, niin tuota työnhintaa "virittelevät" sopivasti aina alaspäin...tiiä paljonko oikiasti aikaa vie eri toimenpitteet, mutta kun itte olen hintaansa tyytyväinen, niin eikös homma ole silloin molemmin puolin oukei?

p.s. ...taustoiksi sen verran, että itte ossaan tarkistaa ilmanpainhet ja tankata <--- riittää minulle. Kerran vaihoin itte suodattimen ja öljyt, eihän se kummonen homma ollu, ja siinä tuli kaksi kertaa samoilla töillä elikkäs ensimmäinen ja viimenen kerta. Maksan ammattilaisille mielelhän siitä parikymppiä, ettei tartte sotkia käsiä öljhyn eikä miettiä, että mihin helevethin net jäteölöjyt lykkäis...enkä ole ees laiska. Mukavuuenhalunen kylläki.
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
busapappa2

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

TÄÄÄysin samat on aattet Veken ( Toimeve ) Kanssa . Putsaan, kiillotan, tankkaan, ilmat katon sillon tällön, voitelen ketjut ja seurailen nesteitä, mutta tehkööt muut duunit ne jotka osaa . Keskityn olennaiseen, ELI ajamiseen . Jos niin paljon köyhdyn, ettei varaa ole huoltoihin, vaihan harrastusta . :D

MUTTA, kaikki kunnia hemmoille jotka ITSE viitsivät "Bussejaan" rassata, sillä on hienoa, että jengissä on tietäviä kavereita joilta saa tarvittaessa tällanen keskinkertaisuuskin apua ja hyviä vinkkejä. mm. Vihdin viisaalle ( Artsi ) paaaaaljon kiitoksia vielä kerran, kun hän kyseenalaisti joitakin aikomiani modauksia. :;): Pitkä penni säästyi ja lopputulos oli, kuin olikin liki sama kuin liki tonnin lisäsatsauksella olis todenäkösesti VAIN tullut. Juhannusta Vihtiin ja kaikille muillekkiiiiii. :kippis:
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
106-1154289781

Viesti Kirjoittaja 106-1154289781 »

Kaikkihan riippuu siitä, mitä siinä huollossa tehdään. Itse olen käyttänyt 1000 ja 6000 huollot Suzukin valtuuttama Kössin huolto ylöjärvi. Tuntiveloitus 50,- ja molemmilla kerroilla meni 2,5 tuntia aikaa eli töihin 125,- . Koko ajan Kössi painoi hiki päässä hommia eikä tämä ripeä kaveri tee todellakaan yhtään turhaa liikettä. Monissa paikoissa huolto on pelkkä öljynvaihto mutta Kössi käy koko mopon huolella läpi, säätää ja kiristää joka paikan. Todella huolellista työtä. Eli aika turha vertailla pelkkiä hintoja kun eri paikoissa tehdään niin erilailla hommat. Minä maksan Kössin työstä ilomielin 125,- euroa kun bussi on todella varmassa lyönnissä sen jälkeen. Ja tämä ei ollut mainos vaan toteamus.
109-1180512207

Viesti Kirjoittaja 109-1180512207 »

rmheino :respekt:
busapappa2

jussibussi huostelee asiaa MYÖS. Kössi on todellinen tietäjä mitä "Busseihin" tulee, ja olin itekkin viemässä hänelle isoon huoltoon pyörää alkukeväästä, mutta kiireisenä miehenä Kössi olisi tehnyt sitä muiden töiden ohella sekä homma olisi kestänyt useamman päivän ja sitten sain Miksulle kuitenkin ajan, eli käytin Miksulla. :)

Bikedoctor ei välttämättä ole halvin, mutta siellä saa takuuvarmasti rahalleen vastinetta. ELI, kuten Kössilläkin, kaikki käydään läpi ja Mixun työntekijät ovat myös huippuhemmoja, sekä tunnelma on letkeä ja välitön. :kippis:

Eli Jos pirkanmaalla Huoltoa tartten, käytän Bikedoktoria tai Kössin huoltoa. Joskin joskus joutuu huoltamaan myös reisussa. :bike:

Heinolla on myyntipuoli OK ja Vahteristo sekä Jakke mukavia hemmoja sekä "Suska" tosi asiantunteva ja tietävä & mukava neitokainen.

Myös huollon puolella on ihan päteviä kavereita, mutta parista jäänyt sen verran "paha maku", että en Heinolla enää käy, kuin korkeintaan hakemassa tarviketta. UGH :smoking:

Edited By busapappa2 on 1182551470
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
83-1175441819

Viesti Kirjoittaja 83-1175441819 »

Varotaan sitten kommentteja bittiavaruudessa,,,ettei tule "tylyä" meininkiä perästäpäin :smoking:
Ihan vain neuvona,,
busapappa2

Kyllä kait työnlaatua saa kritisoida JOS/KUN siihen oli aihetta. Maximitaxoilla LUULIS tulevan laatutyötä. Jos ite joutuu paikkaileen jälkiä duunin jälkeen, ei mulla mitään salassa pitovelvollisuutta asiasta ole vai..................... :shocked:

En kenenkään nimiä ole julkistanut negatiivisen asian tiimoilta, ja olen todella hyvää työtäkin saanut Heinolta . Mutta kun kerran pettyy, ei viitsi toista kertaa riskeerata. Onneksi on vaihtoehtoja. :bulb:

Pääsääntöisesti olen RM-Heinon palveluihin ja hintoihin ollut ihan tyytyväinen, mutta asiaa julkistamatta en erääseen duuniin ollut. Se siitä . :thumbdown:

Edited By busapappa2 on 1182612133
Jukkis

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

Eiks noilla huolloilla ole takuu ??? Ja palaute pitää mennä oikeeseen osoitteeseen :;):
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
busapappa2

Jeba Jukka, "Palautus" tehty, niinkun livenä sulle totesin . :D :p :D
Vastaa Viestiin