tehot.........on.........ko - penkitystä
Kävin nää käppyrät mitä täällä on nopeasti lävitse liittyen yhteen projektiin - yksi asia on mielenkiintoinen.
Osalla porukasta tehon tuotto loppuu 10000rpm:n kohdalla ja alkaa sitten tippumaan, joillain taas tehoa tuotetaan tasaisesti kierrosrajoittajaan saakka.
Onkohan noi jossa tehot loppuu 10000 rpm:ään penkitetty 6. vaihteella vai näkyyköhän noissa jossa tehontuotto jatkuu se nokkien ajoituksen tuoma lisähyöty - tai jotain muuta ?
Osalla porukasta tehon tuotto loppuu 10000rpm:n kohdalla ja alkaa sitten tippumaan, joillain taas tehoa tuotetaan tasaisesti kierrosrajoittajaan saakka.
Onkohan noi jossa tehot loppuu 10000 rpm:ään penkitetty 6. vaihteella vai näkyyköhän noissa jossa tehontuotto jatkuu se nokkien ajoituksen tuoma lisähyöty - tai jotain muuta ?
Siis tarkoitin ilman TRE:tä 6 vaihteella jolloin tuo yksi suzukin omn rajoitin tulee vastaan... Turbojen käyriä en katsellut, kun oma mielenkiinto on vain vapareissa.
Muistaakseni Martan käyrä jaktuu kauniin muotoisesti ylöspäin kun muilla jo alkaa tehot laskemaan.
Oma veikkaus oli että niillä joilla on kaunis jatkuva tehokäyrä on myös nokille tehty jotain ? Mutta tänne käppyröitä heittäneet voivat varmaan myös itsekin kertoilla.
Muistaakseni Martan käyrä jaktuu kauniin muotoisesti ylöspäin kun muilla jo alkaa tehot laskemaan.
Oma veikkaus oli että niillä joilla on kaunis jatkuva tehokäyrä on myös nokille tehty jotain ? Mutta tänne käppyröitä heittäneet voivat varmaan myös itsekin kertoilla.
PetriK kirjoitti:Siis tarkoitin ilman TRE:tä 6 vaihteella jolloin tuo yksi suzukin omn rajoitin tulee vastaan... Turbojen käyriä en katsellut, kun oma mielenkiinto on vain vapareissa.
Muistaakseni Martan käyrä jaktuu kauniin muotoisesti ylöspäin kun muilla jo alkaa tehot laskemaan.
Oma veikkaus oli että niillä joilla on kaunis jatkuva tehokäyrä on myös nokille tehty jotain ? Mutta tänne käppyröitä heittäneet voivat varmaan myös itsekin kertoilla.
Jep, muutokset mitä Sarin mopediin on tehty: Yoshi putkisto, airbox modi/lyhyet suppilot, läppis modi, PC; K&N, Nikko tre, putsari,venttiilin välykset säädetty ylärajalle (imu 25, pako 30mm)
Nokkiin/ajoituksiin ei oo sen kummemmin kajottu ???
normaali suppiloilla tasasempi käyrä??ja ehkä vähemmän tehoa ja vääntöäTitaani kirjoitti:PetriK kirjoitti:Jotain olet tuossa saanut tehtyä paremmin kuin monessa muussa - kun käyrän muotoa katsoo. Tuskin pelkillä venttiilin välyksillä tuo on tullut...
Mielenkiintoista !
Lyhyet suppilot ja läppismodi?
No niin nyt on otettu täysin modaamattomasta bussista lukemat ulos:
Veto vitosella
Veto kutosella
Kutosella rajoitin rajoittaa...
Vetovideo
Sanoisin että tästä ja tällä pelillä on hyvä jatkaa....
Odotin selkeästi vähemmän.
Edited By busajasa on 1178975481
Veto vitosella
Veto kutosella
Kutosella rajoitin rajoittaa...
Vetovideo
Sanoisin että tästä ja tällä pelillä on hyvä jatkaa....
Odotin selkeästi vähemmän.
Edited By busajasa on 1178975481
busajasa kirjoitti:No niin nyt on otettu täysin modaamattomasta bussista lukemat ulos:
Veto vitosella
Veto kutosella
Kutosella rajoitin rajoittaa...
Vetovideo
Sanoisin että tästä ja tällä pelillä on hyvä jatkaa....
Odotin selkeästi vähemmän.
Jep, kyllä vakiolla otetut käyrät näyttää, että potentiaalia löytyy! Mitenhän tuo sitten menee, saako vitosella paremmat huippulukemat ko kutosella...?
-W
Jaakko kirjoitti:kuva
254.07 / 239.29
pakosarjassa vuoto, ei ahdot pysyny siellä missä piti.ahdot oli jotain 0.65
Siis.. Mitä? Ahtopaine karkaa koska pakosarjassa on vuoto? Tarkoittanet ahtoputkia, painekoteloa tai jotain vastaavaa?
No, hyvin näyttää "pikkupaineilla" kuitenkin pukkaavan.
Edited By gold on 1184612872
pakosarja vuotaa tiivisteistä. nostaa kerran paineet ylös ja laskee sen jälkeen siihen puolen kilon päälle. vääntöä näyttää olevan melko paljon.gold kirjoitti:Siis.. Mitä? Ahtopaine karkaa koska pakosarjassa on vuoto? Tarkoittanet ahtoputkia, painekoteloa tai jotain vastaavaa?
No, hyvin näyttää "pikkupaineilla" kuitenkin pukkaavan.
jeejee 1/4 alle kympin
se on hukkaportti.Jaakko kirjoitti:gold kirjoitti:Siis.. Mitä? Ahtopaine karkaa koska pakosarjassa on vuoto? Tarkoittanet ahtoputkia, painekoteloa tai jotain vastaavaa?
No, hyvin näyttää "pikkupaineilla" kuitenkin pukkaavan.
pakosarja vuotaa tiivisteistä. nostaa kerran paineet ylös ja laskee sen jälkeen siihen puolen kilon päälle. vääntöä näyttää olevan melko paljon.