Yoshimura st-1

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
teke67
Viestit: 30
Liittynyt: 31 Touko 2005, 22:03
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja teke67 »

Vaihdoin Bussiin (k5) ko.nokat ja pistin koneen käymään.
Kone kävi ihan nätisti ja sitten kun lämmöt oli lähes norm.
käyntilämpötilassa nousi koneen kierrokset n.1500 rpm ja
kone alkoi käymään epätasaisesti. No ei ku kone seis ja
ihmetteleen että mitä ja sitten kun yritti käynnistää, niin
kone pistää vastaan että ei meinaa jaksaa pyörittää!?
No ei muuta kuin tarkistamaan jako, kaikki letkut ja liittimet
ja kaikki on ok ja kone lähtee välillä käyntiin, mutta käy
huonosti.
Sitten kun ottaa nokka-aks. asentoa anturista liittimen irti,
kone pyörii ok. Vikakoodeja ei ole.
Asiaa ihmeteltyäni laitoin vakio nokat paikkaan ja kone käy
kuin kuuluukin. Elikkä mikä neuvoksi, vai käykö aina näin
kun alkaa ehjää korjaamaan? :pääseinään:
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Soitatko, koitan auttaa pulmassasi.

040-9009966/jamppa
teke67
Viestit: 30
Liittynyt: 31 Touko 2005, 22:03
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja teke67 »

No nyt on sitte nokkia ihmetelty ja kiitos ksthb:n hyvien
neuvojen nokkien ajoitukset on saatu kohdilleen, ei ne
Yoshin nokat olleetkaan ihan bolt-on!
Pyörä penkitettin ensin vakiona tulos 158hv takaselta ja
sitten Yoshin st-1 nokat(ajoitettuna) ja yoshin rs-3 koko-
putki ja db-killeri paikoillaan ja orkkisboksi nollattuna 178hv.
Db-killerin poisto antoi lukemaksi 183hv!
Tarkoitus olisi ko.viikolla myös koittaa mitä pc-usb3 ja
Factoryn +4 asteen kiila tekee teholukemille.
:mosh:

Ja penkitykset teki MP-Asennus.com




Edited By teke67 on 1176753079
Avatar
b-ossi
Viestit: 65
Liittynyt: 12 Marras 2010, 13:20
Paikkakunta: Sotkamo

Viesti Kirjoittaja b-ossi »

Nokat vaihdettu , mutta 9000 rpm jälkeen vikakoodi C 24 ?
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Ykkössylinterin sytytyksestä herjaa. Onkohan puola kunnolla paikallaan ja tulppa ehjä? Siirrä kokeeksi vaikka ykkösen puola neloseen ja nelosen ykköseen niin näkee siirtyykö vika.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vastaa Viestiin