No nyt on puntattu mopedi ajokunnossa.
Inter compin vaa'at näytti 193kg
No tästä ei lannistuta vaikka 190kg alitus on tuskainen homma.
Tosin jossakin kohtaa, eli tässä tulee rahan puute vastaan.
Ei raski ostaa hiilikuitu katteita jne.
Joka tapauksessa mopedi jää kevyesti alle 200 kiloseksi ajokunnossa.
No loppu peleissä 56 kg rekisteri otteessa ilmoitetusta painosta pois on kumminkin jossain määrin hyvä määrä.
(Täysin vakion mopon mittaan noilla samoilla puntareilla viikonloppuna)
Varsinkin jos vertaa tehtaan ilmoittamaan kuiva painoon.
Vertailun vuoksi esimerkit:
Hayabusa K7 217 kg
GSX-R 1000 K7 172 kg
GSX-R 750 K7 163 kg
GSX-R 600 K7 161 kg
PSB Busa 161 kg (217 kg - 56 kg)
No, mutta en nyt tiedä onko tää ny oikee tapa vertailla, mutta jotain suuntaa antaa kyllä.
ksthb kirjoitti:No nyt on puntattu mopedi ajokunnossa.
Inter compin vaa'at näytti 193kg
No tästä ei lannistuta vaikka 190kg alitus on tuskainen homma.
Tosin jossakin kohtaa, eli tässä tulee rahan puute vastaan.
Ei raski ostaa hiilikuitu katteita jne.
eiköhän tuohon jo uponnut kiitettävä määrä riihikuivaa :p kelpo suoritus
No niin hommat etenee kone puolellakin , VIHDOINKIN.
PC ja sytkä boksi rupes jutteleen toisilleen käsittämättömän tietsikka jumpan jälkeen, iso kiitos Bike Doctorin Miksulle Tampereelle
Kierros rajan nostokin onnistui 10800 rpm - 12300 rpm ja mikä parasta, siitä oli hyötyäkin. Maksimi tehollinen ajoalue on todella huima, oman kierrosluku mittarin mukaan 10000rpm - n.13500 rpm
Tehon mittaus ei onnistunut päälle hyökkäävän väännön ja luistelevan renkaan takia. Paras mitattu veto tuotti 188 hp/147nm.
1299cc koneelle sellaisenaankin kohtuullinen tulos, tosin todelliset voimat on kepeesti +190hp/+ 150nm.
Toi dynossa sutiminen on omituinen juttu, suorastaan merkillinen. Renkaitakin on ollut laidasta laitaan, Pilot power, Dunlop, Super Corsa.
alkaa tuntuun siltä että swingin asento/madaltaminen aiheuttas ton luistelun,mene ja tiedä, ideoita? ???
BussiJussi kirjoitti:Millä kierroksilla antoi huipputehon? Laittelehan käyrä näkyville, että pääse tutkiskelee......
:p :p
max tehoa 10000-13500 rpm kiekkamittarin mukaan ???
Jatkuva sutiminen ei anna tarkkaa tulosta ???
Ihan mielenkiinnosta, miksei alle 200hp vehkeestä muka saada ajettua penkissä tehoja selville, jos sama onnistuu esim. Rovaniemellä ja Kemissä pitkästi yli 300hp takaselta puskevilla mopoilla?
BussiJussi kirjoitti:Millä kierroksilla antoi huipputehon? Laittelehan käyrä näkyville, että pääse tutkiskelee......
:p :p
max tehoa 10000-13500 rpm kiekkamittarin mukaan ???
Jatkuva sutiminen ei anna tarkkaa tulosta ???
Ihan mielenkiinnosta, miksei alle 200hp vehkeestä muka saada ajettua penkissä tehoja selville, jos sama onnistuu esim. Rovaniemellä ja Kemissä pitkästi yli 300hp takaselta puskevilla mopoilla?
Ja, tämä ei ollut provo.
No, sitä minäkin ihmettelin ???
Voisko swingin jatkot vaikuttaa ja pehmeä kumi?
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
BussiJussi kirjoitti:Millä kierroksilla antoi huipputehon? Laittelehan käyrä näkyville, että pääse tutkiskelee......
:p :p
max tehoa 10000-13500 rpm kiekkamittarin mukaan ???
Jatkuva sutiminen ei anna tarkkaa tulosta ???
Ihan mielenkiinnosta, miksei alle 200hp vehkeestä muka saada ajettua penkissä tehoja selville, jos sama onnistuu esim. Rovaniemellä ja Kemissä pitkästi yli 300hp takaselta puskevilla mopoilla?
Ja, tämä ei ollut provo.
Noissa turboissa kattos ei ole niin hepan päälle vaikka vähän sutisikin... Eikös niissä lasketa heppoja kymmenissä ellei jopa sadoissa?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
No niin mäkin luulin, no vielä se päivä tulee kun se takanen pitää. Miksulle tulee uusi Dynojetin penkki jossa tehdään vielä sytkäkartat.
Tosin tuskastuttaa toi kunnollisten mittaus tulosten saamatta jääminen.
ksthb kirjoitti:
max tehoa 10000-13500 rpm kiekkamittarin mukaan ???
Jatkuva sutiminen ei anna tarkkaa tulosta ???
Ihan mielenkiinnosta, miksei alle 200hp vehkeestä muka saada ajettua penkissä tehoja selville, jos sama onnistuu esim. Rovaniemellä ja Kemissä pitkästi yli 300hp takaselta puskevilla mopoilla?
Ja, tämä ei ollut provo.
Noissa turboissa kattos ei ole niin hepan päälle vaikka vähän sutisikin... Eikös niissä lasketa heppoja kymmenissä ellei jopa sadoissa?
Kyse olikin siitä että miksi ne ei sitten sudi, jos tuokin.
Kiilahihna kitkaspray on oiva juttu sutimiseen.......
Meidän penkissa kyllä kuulee ja näkee kun pito loppuu.... kauhee parkaisu ja sinistä savua halli täynnä..... välimuotoja ei ole isommin huomattu, kun käyttää spraytä.
Viikonloppuna tuli taas 6h ajettua penkissä.. eka vedolla pito irtos kun pääsi ahdoille (rengas kylmä ja likainen), vähän praytä renkaalle eikä sen jälkeen mitään ongelmia pidon kans.
Ja liinoillahan voi vetää perää tiukemmin rullaan...... mutta tähän voi hukkua muutama polle.
Edited By kajbusa on 1174973209
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
jarim kirjoitti:Noissa turboissa kattos ei ole niin hepan päälle vaikka vähän sutisikin... Eikös niissä lasketa heppoja kymmenissä ellei jopa sadoissa?
Kyse olikin siitä että miksi ne ei sitten sudi, jos tuokin.
Kyllä nekin ihan samalleen sutii mutta niistä ei vaan tosiaan huomaa vaikka se 5-15hp puuttuisikin huipputehoista.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport