Michelin pilot power 2ct - Parempi kuin normi power?
Onko kellään käyttökokemuksia Michelin Pilot Power 2CT.stä?
Kiinnostaa saavutetaanko 2CT:llä käytännössä jotain etua tavalliseen Poweriin verrattuna? Mainosmiehet kehuu, että on sivuilta vielä pehmeämpi siis pitävämpi ja kulutuskestävyys pitäisi ilmeisesti olla myös parempi.Onko kukaan kokeillut?
Kiinnostaa saavutetaanko 2CT:llä käytännössä jotain etua tavalliseen Poweriin verrattuna? Mainosmiehet kehuu, että on sivuilta vielä pehmeämpi siis pitävämpi ja kulutuskestävyys pitäisi ilmeisesti olla myös parempi.Onko kukaan kokeillut?
Metallic Thunder Grey/ Candy Red -23
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
Viime kesän ajelin 2ct:llä ja ensi kesälle taakse ainakin tulee nomaali power. Ei sillä etteikö tuo 2ct olisi todella hyvä kumi, mutta ainakin minun käytössä en löydä syytä miksi maksaisin enemmän siitä kun tavallinen powerikin ominaisuuksiltaa riittää minulle. Jos tuota hinta eroa ei olisi ja ajaisin vähemmän matkaa, ottaisin 2ct:n.
En tiedä mikä on totuus, mutta minä ainakin olen elänyt siinä luulossa että noiden keskiosan kovuus olisi sama...
En tiedä mikä on totuus, mutta minä ainakin olen elänyt siinä luulossa että noiden keskiosan kovuus olisi sama...
Myös itsellä on käsitys että ainoastaan reunoja olisi "pehmennetty" paremman pidon saamiseksi. Eli periaatteessa ei antaisi sen enempää kilsoja, mutta mahdollistaisi sitäkin hulvattomamman ajokäyttäytymisen
http://www.michelin.co.uk/uk/front/affich.jsp?codeRubrique=66
http://www.michelin.co.uk/uk/front/affich.jsp?codeRubrique=66
Ainakin allekirjoittaneella esim. Kemorassa loppuu ihan muualta varat kuin renkaista, alla siis normaali Powerit...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Ainakin allekirjoittaneella esim. Kemorassa loppuu ihan muualta varat kuin renkaista, alla siis normaali Powerit...
No mutta sä oletkin tollanen "häirikökaahari".
Edited By Sepe on 1170357042
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
Suosittelen normaalia Poweria, 2 CT:stä en osaa sanoa mitään? Todella hyvin pelaa kadulla ja radalla. Paineet kun pitää ilman lämpöön verrattuna oikealla tasolla niin pitoa riittää. Ja kun lähtee luistamaan , lähtee tosi "sievästi" eli tee äkkinäisiä liikkeitä.
Sadekelilläkin pito on hyvä.
Itsellä sievällä ajolla kesti takanen ~7000km (Silloin kyllä jo kangas paistoi)
Sadekelilläkin pito on hyvä.
Itsellä sievällä ajolla kesti takanen ~7000km (Silloin kyllä jo kangas paistoi)
mikzu kirjoitti:Ainakin tänään messuilla Michelinin osastolla tyttö väitti, että 2CT:n keskiosankovuus on sama, kuin normi powerin.
Ok.Se on varmaan faktaa, kun edustajalta kysytty.Vai olikohan se tyttö vain puhtaasti messurekvisiittaa No saatan käydä ite Michelinin osastolla kattelemassa, kun messulle olen menossa huomenna.
Metallic Thunder Grey/ Candy Red -23
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
MPM-Performance kirjoitti:No henk.koht mielipide on, että normikäyttöön ei kannata ottaa 2CT. Hintaeroa on sen verran, että sitä ei pysty normi käytössä ulosmittaamaan. Jos käy radalla ja jostain syystä kaipaa vähän lisää renkaalta, niin sitten voisi olla hyvä vaihtoehto.
Michelinin edustaja messuilla puhui samaan tyyliin. 2CT:ssä tosiaan ei ole muuta eroa normaali Poweriin kuin kapea n.1cm kaista pehmeämpää kumia olka-alueella.
Yllättäen Michelin-ukko alkoi kehumaan tuota uudistettua Pilot Road 2:sta. On kuulemma selvästi parempi kuin vanha Road, joka ei ilmeisesti Busan alla ollut oiken mikään. Uudessa Roadissa käytetään tuota kahden kumilaadun tekniikkaa eli reunoilla pehmeämpää ja keskellä kovempaa. Taitaa kuitenkin olla satunnaiseenkin rata-ajoon arveluttava vaihtoehto.
Metallic Thunder Grey/ Candy Red -23
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
...hyvin on toiminu Pilot Road 2 tuossa alunperin sinun ja nykysin minun omistamassa BusassaJone kirjoitti:Yllättäen Michelin-ukko alkoi kehumaan tuota uudistettua Pilot Road 2:sta. On kuulemma selvästi parempi kuin vanha Road, joka ei ilmeisesti Busan alla ollut oiken mikään. Uudessa Roadissa käytetään tuota kahden kumilaadun tekniikkaa eli reunoilla pehmeämpää ja keskellä kovempaa. Taitaa kuitenkin olla satunnaiseenkin rata-ajoon arveluttava vaihtoehto.
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
2ct pilot powerilla ajettu n6tkm, pintaa keskellä n1mm, reunoilla pintaa kyllä riittää 3-4mm, hyvä kumi sais vaan olla kulutuskestävyyttä enempi.
edessä pilot road2 jossa Hyvin pintaa jäljellä, joskin keskellä rengasta n. 1-2mm leveä "ura" joka kiertää koko renkaan ympäri, käväsin rengasta näyttämässä liikkeessä - myyjä ei osannut kertoa mistä ura on tullut, lähetettiin kuva ja nyt odotellaan michelin-ukolta vastausta.
edessä pilot road2 jossa Hyvin pintaa jäljellä, joskin keskellä rengasta n. 1-2mm leveä "ura" joka kiertää koko renkaan ympäri, käväsin rengasta näyttämässä liikkeessä - myyjä ei osannut kertoa mistä ura on tullut, lähetettiin kuva ja nyt odotellaan michelin-ukolta vastausta.