Minne dynoon? - Dyno

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Tkorkiak
Viestit: 14
Liittynyt: 03 Loka 2006, 17:58
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Tkorkiak »

Noniin elikkäs nyt olisi busaan asennettu akrapovicin putkisto, bmc filtteri ja power commander. Mitäs paikkoja suosittelette minne viedä pyörä säädettäväksi penkkiin ja missä osaavat asiansa hyvin?
Busalla ajo, paras asia mitä tehdä housut jalassa!
akseli
Viestit: 290
Liittynyt: 21 Heinä 2004, 19:21
Paikkakunta: SUURSUOMI

Viesti Kirjoittaja akseli »

jos oulu ei ole liian kaukana bikefox tekee perusteellista työtä :thumbup:
103-1116517908

Viesti Kirjoittaja 103-1116517908 »

Kun kerran kokkolassa näytät asustavan, niin ei PekkaP ei silloin ole kaukana. Oma kohtaista kokemusta ei ole, enkä työnlaadusta sano mitään, mutta kuulemma säätöhommia siellä tehdään.
Avatar
busapappa2
Viestit: 1205
Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Bikedoctor Tampereen Epilä Kuulemma Skandinavian Paras !

Ei omia kokemuksia ainakaan vielä . Mutta näin jossain isompi Nistiryhmä ja tais olla paria muutakin pyörämerkkiä kokoontumisessa MULLE VÄITTI, että jos paremman löydät NIIN KERRO ! :rasberry:

Taisin joskus lukasseeni, että Busanisteillä oli oikein joukkopenkitykset jossain miitisä Bikedoctorilla ? Kertokaa te jotka paremmin tiiättte .

Varmaan toi Busan Monitaituri Kansiset mies lausu lekentaariset sanat : "se on niin penkistä ja penkittäjästä kii " PITÄNEE VARMAAN TÄYSIN PAIKKAANSA ?!

Ja kuten oon todennut en noista "dynamoista" "käppyröistä", "säädöistä" ymmärrä hölökäsen köppyrää, koska sillon kun mä ajoin ekat 1/2 miljoona kilometriini, tapahtu se kax tahti Suzukeilla, eka: 125 GT -75 sitten : 280 tai 380 en muista kumpi, putket alhaalla, eli pappamalli ja eniten rivi 3 :nen 550 GT -75 joka kulki kuin eläin SILLON, verattune esim. sen ajan nelitahtisiin Classikko CB 750 ( seventuutti Honta ) jäi kuin parkkiin valoista lähtiessä . Eikä Pokejengin 850 Motoguzzit mua koskaan kii saanu . Ennen Piiiitkää taukoo ajelin vielä joitakin reisuja Katanalla joka oli tosi kone, mutta paha ajettava .

Mun Bussi on säädetty ja penkitetty Ruattissa KAI, ( PAINO SANALLE KAI ) syystä että kun vaihdoin Yosimuran tri-oval vaimentimet, jostain syystä kone alkoi jonkin ajaan päästä pätkiin ja sammuileen etenkin tyhjäkäynnillä ja sveaanmaalla tuttu kundi otti sen päiväx ajoon ja KAS kun toi takas kävi kuin kello ja on käyny siitä asti . Kehas vielä, että hyvän päivän yksilö, oli kuulemaa ollu lukemat 182 ( lienee koneelta ) ja oliskoos se ollu toinen luku 150 - 160 välillä sit sieltä takaläpyskästä. EN MUISTA, eikä paljoo kiinnosta.

Mutta teitä "Itämaantietäjiä" kun oon lukenu, ni voix toi ees pitää paikkansa ?!?! Koska mopo on liki vakio . Lisäks Erik (ei Forrester) kehas, että pienellä satsauksella saadaan siähen 200 hp. En satsannu, koska mulle tehot riittää erittäin mainiosti ja pääasia, eli käynti on TODELLA TASANEN . Eikä muuten maksanut Kruunuukaan, sai vaan poika ajella kunnon mopolla päivän ! Ja saatto paljon mahdollista olla, että pantiin vaan säädöt kohilleen ja heitettiin luvut hatusta ja esitelitiin mulle jotain käyräpapruja ?? MUTTA SILTI :D OLEN ERITTÄIN TYYTYVÄINEN, oikeista teholuvuista viis . Koska toi mopohan lähtee vaikka lentoon ihan vakiona ! Pääasia, että KÄY JA LÄHTEE JA LUJAAAAAA .

Anyway Yosit laitoin täysin kosmeettisistä syitä, koska "orgut" oli mielestäni rumat ( Makuasia ) ja taas toi Yosi trioval teräs on upeen näkönen . Garbon olis ollu vielä hienompi, mut niin oli hintakin . Että simmottis . Laittaisko jotkut penkittäjät vähä extraa lukemiin, että asiakas olis tyytyväinen ?!?!? HUU NOUS.............

Rönsyilikö ? Kait suurinpiirtein pysyin aiheessa, toivottavasti . :bike: (vähä editoin kilometrei, ei niitä tainnu iha miljoonaa tulla . :omituinen: Vaikka satapiikillä ajoin reippasti yli 100.000 jo ekana vuonna, kun ajoin ympäri vuoden ja ILIMAN piikkejä ! Jaoin sähkösanomia, nii siitä tuli kovat kilsat .)

Loppuosa tekstistä editoitu veke väärästä osiosta, ikää tuli TAAS vuosi lisää, alkaa painaa ja aiheuttaa sekoiluja JA IHAN SELVIN PÄIN, tai ehkä just siksi ?!? :rasberry:




Edited By busapappa2 on 1169329148
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Tkorkiak
Viestit: 14
Liittynyt: 03 Loka 2006, 17:58
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Tkorkiak »

Joo tuo bikefox olisi aika lähellä ja siitä kuullut hyvää. Ajattelin tosiaan pyörän nyt talvella jo siellä dynossa käyttää niin ei tarvi keväällä sitten jonotella dynoon vaan pääsee heti turvallisin mielin baanalle :mgirl tuo pekkap on tosiaan kokkolassa ja kuullut siitä paikasta aika negatiivista useammaltakin motoristilta täälläpäin ja yhdenkerran itsekin poikennut kun kesällä pyörää etsin ja oli aika palveluhaluton paikka ja veemäinen myyjä :thumbdown: tiedä sit oliko huono päivä tai jotain mutta tuli sellainen tunne hetikun sieltä lähdin että tuonne en toistakertaa mene :angry:



Edited By Tkorkiak on 1168916258
Busalla ajo, paras asia mitä tehdä housut jalassa!
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

Vaasassa AJ-bikellä pari pyörää penkittäneenä säädöt ovat onnistuneet moiteetta. Näytti olevan tällä hetkellä säätäminen jäissä.

http://www.aj-bike.fi/ATM%20Dyno.htm
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Tkorkiak
Viestit: 14
Liittynyt: 03 Loka 2006, 17:58
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Tkorkiak »

Tulipa tuonne bikefoxiin tilattua aika, ensiviikon maanantaksi! :thumbup: jännä nähä minkälaisia lukemia pukkaa nyt, toivottavasti edes parempia kuin vakio :mosh:
Busalla ajo, paras asia mitä tehdä housut jalassa!
akseli
Viestit: 290
Liittynyt: 21 Heinä 2004, 19:21
Paikkakunta: SUURSUOMI

Viesti Kirjoittaja akseli »

Tkorkiak kirjoitti:Tulipa tuonne bikefoxiin tilattua aika, ensiviikon maanantaksi! :thumbup: jännä nähä minkälaisia lukemia pukkaa nyt, toivottavasti edes parempia kuin vakio :mosh:

ettet pettyisi paikan päällä-liian isoja tehonumeroita sieltä ei saa -perusteellisen ja osaavan säädön kyllä :p
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

akseli kirjoitti:
Tkorkiak kirjoitti:Tulipa tuonne bikefoxiin tilattua aika, ensiviikon maanantaksi! :thumbup: jännä nähä minkälaisia lukemia pukkaa nyt, toivottavasti edes parempia kuin vakio :mosh:

ettet pettyisi paikan päällä-liian isoja tehonumeroita sieltä ei saa -perusteellisen ja osaavan säädön kyllä :p
Juu, isolohko 200 rwhp, kansi-nokkaviritteinen 184 rwhp.. :glare:
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Tkorkiak
Viestit: 14
Liittynyt: 03 Loka 2006, 17:58
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Tkorkiak »

Riittää että edes jonkinverran saa parannusta vakioon, eihän sitä mitään hirveitä teholisiä noilla palikoilla voikaan viel odottaa :smoking: pistän tänne noita lukemia mitä dyno näyttää sitten kun oulunreissu käytynä
Busalla ajo, paras asia mitä tehdä housut jalassa!
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

jarim kirjoitti:
akseli kirjoitti:
Tkorkiak kirjoitti:Tulipa tuonne bikefoxiin tilattua aika, ensiviikon maanantaksi! :thumbup: jännä nähä minkälaisia lukemia pukkaa nyt, toivottavasti edes parempia kuin vakio :mosh:

ettet pettyisi paikan päällä-liian isoja tehonumeroita sieltä ei saa -perusteellisen ja osaavan säädön kyllä :p

Juu, isolohko 200 rwhp, kansi-nokkaviritteinen 184 rwhp.. :glare:
Hmm.. onks kukaan kysyny mitä lukuja vakiosta on saatu ? ???
Avatar
kajbusa
Viestit: 694
Liittynyt: 27 Loka 2004, 12:00

Viesti Kirjoittaja kajbusa »

akseli kirjoitti:
Tkorkiak kirjoitti:Tulipa tuonne bikefoxiin tilattua aika, ensiviikon maanantaksi! :thumbup: jännä nähä minkälaisia lukemia pukkaa nyt, toivottavasti edes parempia kuin vakio :mosh:

ettet pettyisi paikan päällä-liian isoja tehonumeroita sieltä ei saa -perusteellisen ja osaavan säädön kyllä :p

Osaavan säädön sieltä saa..... mut teholukemat ovat mielestäni yläkantissa..... (itselläni +14hv mm.)

Ei kai sillä mitään väliä oo, pääasia et pyörä toimii hienosti :mosh:




Edited By kajbusa on 1169186826
Hayabusa 1300R TURBO -05

+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Avatar
suiza
Viestit: 359
Liittynyt: 07 Huhti 2006, 20:04
Paikkakunta: Oulun ympäristö

Viesti Kirjoittaja suiza »

"Osaavan säädön sieltä saa..... mut teholukemat ovat mielestäni yläkantissa..... (itselläni +14hv mm.)

Ei kai sillä mitään väliä oo, pääasia et pyörä toimii hienosti"


Niin, onhan se mukavampi sanoa tehoa tuleen putkenvaihdolla +15 hp lisää, kuin +2 hp:tä. Siinähän voisi rueta joku laskemaan hintaa hevoselle :glare:

Samalla liikkeenharjoittaja saa mainosta hyvänä säätäjänä, kun tehoakin tulee paljon lisää :shocked:
Avatar
kajbusa
Viestit: 694
Liittynyt: 27 Loka 2004, 12:00

Viesti Kirjoittaja kajbusa »

suiza kirjoitti:"Osaavan säädön sieltä saa..... mut teholukemat ovat mielestäni yläkantissa..... (itselläni +14hv mm.)

Ei kai sillä mitään väliä oo, pääasia et pyörä toimii hienosti"


Niin, onhan se mukavampi sanoa tehoa tuleen putkenvaihdolla +15 hp lisää, kuin +2 hp:tä. Siinähän voisi rueta joku laskemaan hintaa hevoselle :glare:

Samalla liikkeenharjoittaja saa mainosta hyvänä säätäjänä, kun tehoakin tulee paljon lisää :shocked:

Ilmaisin asian varmaan edellisessä epäselvästi :pylly:

siis omani Kamc penkki 250hv .... bikefox 264hv.. eli ei ihan putken vaihdolla selvinnyt

ja eräs 1000 gsxr kamc 162hv .... bikefox 172hv


oli muitakin mut nyt en muista lukemia.... mut samassa suteessa kutakuinkin...

Ja kertauksena..... mitkä on sitten oikeat lukemat? sitä ei tiedä kukaan




Edited By kajbusa on 1169205362
Hayabusa 1300R TURBO -05

+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Takarenkaan pidolla on melkoinen merkitys penkin antamaan tulokseen. Ai mistäkö tiedän?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vastaa Viestiin