Minne dynoon? - Dyno
- busapappa2
- Viestit: 1205
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
- Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .
Bikedoctor Tampereen Epilä Kuulemma Skandinavian Paras !
Ei omia kokemuksia ainakaan vielä . Mutta näin jossain isompi Nistiryhmä ja tais olla paria muutakin pyörämerkkiä kokoontumisessa MULLE VÄITTI, että jos paremman löydät NIIN KERRO ! :rasberry:
Taisin joskus lukasseeni, että Busanisteillä oli oikein joukkopenkitykset jossain miitisä Bikedoctorilla ? Kertokaa te jotka paremmin tiiättte .
Varmaan toi Busan Monitaituri Kansiset mies lausu lekentaariset sanat : "se on niin penkistä ja penkittäjästä kii " PITÄNEE VARMAAN TÄYSIN PAIKKAANSA ?!
Ja kuten oon todennut en noista "dynamoista" "käppyröistä", "säädöistä" ymmärrä hölökäsen köppyrää, koska sillon kun mä ajoin ekat 1/2 miljoona kilometriini, tapahtu se kax tahti Suzukeilla, eka: 125 GT -75 sitten : 280 tai 380 en muista kumpi, putket alhaalla, eli pappamalli ja eniten rivi 3 :nen 550 GT -75 joka kulki kuin eläin SILLON, verattune esim. sen ajan nelitahtisiin Classikko CB 750 ( seventuutti Honta ) jäi kuin parkkiin valoista lähtiessä . Eikä Pokejengin 850 Motoguzzit mua koskaan kii saanu . Ennen Piiiitkää taukoo ajelin vielä joitakin reisuja Katanalla joka oli tosi kone, mutta paha ajettava .
Mun Bussi on säädetty ja penkitetty Ruattissa KAI, ( PAINO SANALLE KAI ) syystä että kun vaihdoin Yosimuran tri-oval vaimentimet, jostain syystä kone alkoi jonkin ajaan päästä pätkiin ja sammuileen etenkin tyhjäkäynnillä ja sveaanmaalla tuttu kundi otti sen päiväx ajoon ja KAS kun toi takas kävi kuin kello ja on käyny siitä asti . Kehas vielä, että hyvän päivän yksilö, oli kuulemaa ollu lukemat 182 ( lienee koneelta ) ja oliskoos se ollu toinen luku 150 - 160 välillä sit sieltä takaläpyskästä. EN MUISTA, eikä paljoo kiinnosta.
Mutta teitä "Itämaantietäjiä" kun oon lukenu, ni voix toi ees pitää paikkansa ?!?! Koska mopo on liki vakio . Lisäks Erik (ei Forrester) kehas, että pienellä satsauksella saadaan siähen 200 hp. En satsannu, koska mulle tehot riittää erittäin mainiosti ja pääasia, eli käynti on TODELLA TASANEN . Eikä muuten maksanut Kruunuukaan, sai vaan poika ajella kunnon mopolla päivän ! Ja saatto paljon mahdollista olla, että pantiin vaan säädöt kohilleen ja heitettiin luvut hatusta ja esitelitiin mulle jotain käyräpapruja ?? MUTTA SILTI OLEN ERITTÄIN TYYTYVÄINEN, oikeista teholuvuista viis . Koska toi mopohan lähtee vaikka lentoon ihan vakiona ! Pääasia, että KÄY JA LÄHTEE JA LUJAAAAAA .
Anyway Yosit laitoin täysin kosmeettisistä syitä, koska "orgut" oli mielestäni rumat ( Makuasia ) ja taas toi Yosi trioval teräs on upeen näkönen . Garbon olis ollu vielä hienompi, mut niin oli hintakin . Että simmottis . Laittaisko jotkut penkittäjät vähä extraa lukemiin, että asiakas olis tyytyväinen ?!?!? HUU NOUS.............
Rönsyilikö ? Kait suurinpiirtein pysyin aiheessa, toivottavasti . (vähä editoin kilometrei, ei niitä tainnu iha miljoonaa tulla . Vaikka satapiikillä ajoin reippasti yli 100.000 jo ekana vuonna, kun ajoin ympäri vuoden ja ILIMAN piikkejä ! Jaoin sähkösanomia, nii siitä tuli kovat kilsat .)
Loppuosa tekstistä editoitu veke väärästä osiosta, ikää tuli TAAS vuosi lisää, alkaa painaa ja aiheuttaa sekoiluja JA IHAN SELVIN PÄIN, tai ehkä just siksi ?!? :rasberry:
Edited By busapappa2 on 1169329148
Ei omia kokemuksia ainakaan vielä . Mutta näin jossain isompi Nistiryhmä ja tais olla paria muutakin pyörämerkkiä kokoontumisessa MULLE VÄITTI, että jos paremman löydät NIIN KERRO ! :rasberry:
Taisin joskus lukasseeni, että Busanisteillä oli oikein joukkopenkitykset jossain miitisä Bikedoctorilla ? Kertokaa te jotka paremmin tiiättte .
Varmaan toi Busan Monitaituri Kansiset mies lausu lekentaariset sanat : "se on niin penkistä ja penkittäjästä kii " PITÄNEE VARMAAN TÄYSIN PAIKKAANSA ?!
Ja kuten oon todennut en noista "dynamoista" "käppyröistä", "säädöistä" ymmärrä hölökäsen köppyrää, koska sillon kun mä ajoin ekat 1/2 miljoona kilometriini, tapahtu se kax tahti Suzukeilla, eka: 125 GT -75 sitten : 280 tai 380 en muista kumpi, putket alhaalla, eli pappamalli ja eniten rivi 3 :nen 550 GT -75 joka kulki kuin eläin SILLON, verattune esim. sen ajan nelitahtisiin Classikko CB 750 ( seventuutti Honta ) jäi kuin parkkiin valoista lähtiessä . Eikä Pokejengin 850 Motoguzzit mua koskaan kii saanu . Ennen Piiiitkää taukoo ajelin vielä joitakin reisuja Katanalla joka oli tosi kone, mutta paha ajettava .
Mun Bussi on säädetty ja penkitetty Ruattissa KAI, ( PAINO SANALLE KAI ) syystä että kun vaihdoin Yosimuran tri-oval vaimentimet, jostain syystä kone alkoi jonkin ajaan päästä pätkiin ja sammuileen etenkin tyhjäkäynnillä ja sveaanmaalla tuttu kundi otti sen päiväx ajoon ja KAS kun toi takas kävi kuin kello ja on käyny siitä asti . Kehas vielä, että hyvän päivän yksilö, oli kuulemaa ollu lukemat 182 ( lienee koneelta ) ja oliskoos se ollu toinen luku 150 - 160 välillä sit sieltä takaläpyskästä. EN MUISTA, eikä paljoo kiinnosta.
Mutta teitä "Itämaantietäjiä" kun oon lukenu, ni voix toi ees pitää paikkansa ?!?! Koska mopo on liki vakio . Lisäks Erik (ei Forrester) kehas, että pienellä satsauksella saadaan siähen 200 hp. En satsannu, koska mulle tehot riittää erittäin mainiosti ja pääasia, eli käynti on TODELLA TASANEN . Eikä muuten maksanut Kruunuukaan, sai vaan poika ajella kunnon mopolla päivän ! Ja saatto paljon mahdollista olla, että pantiin vaan säädöt kohilleen ja heitettiin luvut hatusta ja esitelitiin mulle jotain käyräpapruja ?? MUTTA SILTI OLEN ERITTÄIN TYYTYVÄINEN, oikeista teholuvuista viis . Koska toi mopohan lähtee vaikka lentoon ihan vakiona ! Pääasia, että KÄY JA LÄHTEE JA LUJAAAAAA .
Anyway Yosit laitoin täysin kosmeettisistä syitä, koska "orgut" oli mielestäni rumat ( Makuasia ) ja taas toi Yosi trioval teräs on upeen näkönen . Garbon olis ollu vielä hienompi, mut niin oli hintakin . Että simmottis . Laittaisko jotkut penkittäjät vähä extraa lukemiin, että asiakas olis tyytyväinen ?!?!? HUU NOUS.............
Rönsyilikö ? Kait suurinpiirtein pysyin aiheessa, toivottavasti . (vähä editoin kilometrei, ei niitä tainnu iha miljoonaa tulla . Vaikka satapiikillä ajoin reippasti yli 100.000 jo ekana vuonna, kun ajoin ympäri vuoden ja ILIMAN piikkejä ! Jaoin sähkösanomia, nii siitä tuli kovat kilsat .)
Loppuosa tekstistä editoitu veke väärästä osiosta, ikää tuli TAAS vuosi lisää, alkaa painaa ja aiheuttaa sekoiluja JA IHAN SELVIN PÄIN, tai ehkä just siksi ?!? :rasberry:
Edited By busapappa2 on 1169329148
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Joo tuo bikefox olisi aika lähellä ja siitä kuullut hyvää. Ajattelin tosiaan pyörän nyt talvella jo siellä dynossa käyttää niin ei tarvi keväällä sitten jonotella dynoon vaan pääsee heti turvallisin mielin baanalle :mgirl tuo pekkap on tosiaan kokkolassa ja kuullut siitä paikasta aika negatiivista useammaltakin motoristilta täälläpäin ja yhdenkerran itsekin poikennut kun kesällä pyörää etsin ja oli aika palveluhaluton paikka ja veemäinen myyjä tiedä sit oliko huono päivä tai jotain mutta tuli sellainen tunne hetikun sieltä lähdin että tuonne en toistakertaa mene
Edited By Tkorkiak on 1168916258
Edited By Tkorkiak on 1168916258
Busalla ajo, paras asia mitä tehdä housut jalassa!
Vaasassa AJ-bikellä pari pyörää penkittäneenä säädöt ovat onnistuneet moiteetta. Näytti olevan tällä hetkellä säätäminen jäissä.
http://www.aj-bike.fi/ATM%20Dyno.htm
http://www.aj-bike.fi/ATM%20Dyno.htm
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Juu, isolohko 200 rwhp, kansi-nokkaviritteinen 184 rwhp..akseli kirjoitti:Tkorkiak kirjoitti:Tulipa tuonne bikefoxiin tilattua aika, ensiviikon maanantaksi! jännä nähä minkälaisia lukemia pukkaa nyt, toivottavasti edes parempia kuin vakio
ettet pettyisi paikan päällä-liian isoja tehonumeroita sieltä ei saa -perusteellisen ja osaavan säädön kyllä :p
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Hmm.. onks kukaan kysyny mitä lukuja vakiosta on saatu ? ???jarim kirjoitti:akseli kirjoitti:Tkorkiak kirjoitti:Tulipa tuonne bikefoxiin tilattua aika, ensiviikon maanantaksi! jännä nähä minkälaisia lukemia pukkaa nyt, toivottavasti edes parempia kuin vakio
ettet pettyisi paikan päällä-liian isoja tehonumeroita sieltä ei saa -perusteellisen ja osaavan säädön kyllä :p
Juu, isolohko 200 rwhp, kansi-nokkaviritteinen 184 rwhp..
akseli kirjoitti:Tkorkiak kirjoitti:Tulipa tuonne bikefoxiin tilattua aika, ensiviikon maanantaksi! jännä nähä minkälaisia lukemia pukkaa nyt, toivottavasti edes parempia kuin vakio
ettet pettyisi paikan päällä-liian isoja tehonumeroita sieltä ei saa -perusteellisen ja osaavan säädön kyllä :p
Osaavan säädön sieltä saa..... mut teholukemat ovat mielestäni yläkantissa..... (itselläni +14hv mm.)
Ei kai sillä mitään väliä oo, pääasia et pyörä toimii hienosti
Edited By kajbusa on 1169186826
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
"Osaavan säädön sieltä saa..... mut teholukemat ovat mielestäni yläkantissa..... (itselläni +14hv mm.)
Ei kai sillä mitään väliä oo, pääasia et pyörä toimii hienosti"
Niin, onhan se mukavampi sanoa tehoa tuleen putkenvaihdolla +15 hp lisää, kuin +2 hp:tä. Siinähän voisi rueta joku laskemaan hintaa hevoselle
Samalla liikkeenharjoittaja saa mainosta hyvänä säätäjänä, kun tehoakin tulee paljon lisää
Ei kai sillä mitään väliä oo, pääasia et pyörä toimii hienosti"
Niin, onhan se mukavampi sanoa tehoa tuleen putkenvaihdolla +15 hp lisää, kuin +2 hp:tä. Siinähän voisi rueta joku laskemaan hintaa hevoselle
Samalla liikkeenharjoittaja saa mainosta hyvänä säätäjänä, kun tehoakin tulee paljon lisää
suiza kirjoitti:"Osaavan säädön sieltä saa..... mut teholukemat ovat mielestäni yläkantissa..... (itselläni +14hv mm.)
Ei kai sillä mitään väliä oo, pääasia et pyörä toimii hienosti"
Niin, onhan se mukavampi sanoa tehoa tuleen putkenvaihdolla +15 hp lisää, kuin +2 hp:tä. Siinähän voisi rueta joku laskemaan hintaa hevoselle
Samalla liikkeenharjoittaja saa mainosta hyvänä säätäjänä, kun tehoakin tulee paljon lisää
Ilmaisin asian varmaan edellisessä epäselvästi
siis omani Kamc penkki 250hv .... bikefox 264hv.. eli ei ihan putken vaihdolla selvinnyt
ja eräs 1000 gsxr kamc 162hv .... bikefox 172hv
oli muitakin mut nyt en muista lukemia.... mut samassa suteessa kutakuinkin...
Ja kertauksena..... mitkä on sitten oikeat lukemat? sitä ei tiedä kukaan
Edited By kajbusa on 1169205362
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Takarenkaan pidolla on melkoinen merkitys penkin antamaan tulokseen. Ai mistäkö tiedän?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport