Flektin anturia....

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Agostini
Viestit: 1569
Liittynyt: 23 Touko 2004, 14:43

Viesti Kirjoittaja Agostini »

Mulla pakkaa nouseen mopon lämmöt jo Suomen maassakin.(ainakin männä suvena)...saatikka ku penkitettiin...huhhuuh...
Flektin muutos kiinnostaa siis muakin....13 ruttusta löytyy meinaan.

:mopo: :unclesam:
tetsa
Viestit: 227
Liittynyt: 26 Kesä 2004, 14:11

Viesti Kirjoittaja tetsa »

Varmaan tulis hyvä kun laittas civikin anturan t-kappaleella paluuletkuun ja se ohjais omaa pro-muzzy ropelii. Tonnisen toiseks omalla kytkimellä et vois laittaa ennen kaupunkia jo jauhaa.
tetsa
Avatar
Kekku
Viestit: 295
Liittynyt: 08 Helmi 2005, 10:54
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kekku »

Laitatteko sitte civikin merkitkin taakse?



Osta:
http://www.revotec.com/electronicfansleds/electronicfancontroller.htm

Tuolta:
http://www.autoracing.fi/

Se jäähdyttäjän tuloletkuun ja ohjaamaan 2 flektiä, voi ite säätää koska lähtee pyörii, 70-120 astetta muistaakseni, ainaki 600:sen flekti jossa ei teräskehikkoa mahtuu oikealle puolelle vaikka ois jäähtytintä siirretty taaksepäin.

Lopputulos: 2 automaatti flektiä joista toinen lukee jäähdyttäjälle tulevaa vettä, toinen jäähdyttäjästä lähtevää.

Yksinkertaista.
tetsa
Viestit: 227
Liittynyt: 26 Kesä 2004, 14:11

Viesti Kirjoittaja tetsa »

:pääseinään:



Edited By tetsa on 1159034242
tetsa
Kujo
Viestit: 626
Liittynyt: 23 Touko 2004, 22:10
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Kujo »

...ja se alkuperäinenkin flekti sopii pikku muutoksilla myös oikealle puolelle. Mutta kummastuttaa nuo lämpöongelmat, eihän niitä pitäisi esiintyä alle 300rwhp busissa vielä laisinkaan?
112-1115653992

Viesti Kirjoittaja 112-1115653992 »

hmm..hmmm enpäs viisastelekkaan...mutta muistaakseni sanoit että tämän kesän versiossa rutut ois n.12.2:1 muistanko väärin?(palotilat ainaki kaivettu auki)

ja jos tuonne 13:1 mennään niin ongelmat TAKUULLA lisääntyy :(
jamppa muistanee ton agon rutunkin tarkemmin,kannen tekijänä ??? 13:1 männät+palotilat auki=??

totuudesta on helpompi oppia ja valita omat ratkaisunsa itse kunkin :arskat:
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

No, niin..... Honda Accord 2,2 1995===> flektin anturi käy! 88-93 asteinen... Tarkoittaa varmaan jotain toi asteluku. Mut kierteelle käy, käytännön kokemuksia sitte joskus, kun pyörä nipussa.


:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

pete1 kirjoitti:hmm..hmmm enpäs viisastelekkaan...mutta muistaakseni sanoit että tämän kesän versiossa rutut ois n.12.2:1 muistanko väärin?(palotilat ainaki kaivettu auki)

ja jos tuonne 13:1 mennään niin ongelmat TAKUULLA lisääntyy :(
jamppa muistanee ton agon rutunkin tarkemmin,kannen tekijänä ??? 13:1 männät+palotilat auki=??

totuudesta on helpompi oppia ja valita omat ratkaisunsa itse kunkin :arskat:
Hmm.. kaikkee ei välttämättä ookkaan kerrottu ???
Mä vain oikeesti tiedän mitä noi rutut on :shocked: :D
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

tetsa kirjoitti:tietenkin toinen flekti vielä lisäksi jos anturin vaihto ei tyydytä.

Nyt sitte pitäs modata toinen flekti paikoilleen!! Kokemuksii??
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Fastard
Viestit: 309
Liittynyt: 26 Syys 2005, 11:00
Paikkakunta: Tornio-Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Fastard »

1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
112-1115653992

Viesti Kirjoittaja 112-1115653992 »

minkä ihmeen takia tollasista asioista täytyy valehdella?jättää asiat kokonaan kertomatta jos ei totuutta pysty sanomaan.

mutta mutta..käytettäessä 13:1 ruttusia mäntiä ja palotilat kaivettuina rutut laskee....ja asian saamiseksi taas balanssiin kantta täytys laskea,mutta siinähän ei oo tarpeeksi varaa(seetirenkaitten takia) ja ryhmää laskemallakaan ei homma onnistu korkeapuristemäntiä käytettäessä.....(ja muutenkin järjetöntä pilata ryhmää laskemalla)eli lopputuloksen voi jokainen päätellä ihan itse. :kusi:
114-1132394188

Viesti Kirjoittaja 114-1132394188 »

saako busiin ohkasempi kansi pahvi?saako sillä lisää tehoa ja kuinka paljon?toimiiko:O
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

redxeye kirjoitti:saako busiin ohkasempi kansi pahvi?saako sillä lisää tehoa ja kuinka paljon?toimiiko:O

Yritin vuosi sitten metsästää, EI saa!! Joskus oli onnistuttu tilaamaan jostai jenkkifirmasta, mut yleensä oli tullut normaali tiiviste! Kyllä se aika pieni vaikutus ohuemmalla kannentiivisteellä. Vähänhän siinä ajotuskin muuttuu.(tarttis säätä ajotus) Olis enempi apua, jos ois sitte säädettävät nokkapyörät, ja säätäs ajoitukset kohdilleen korkeemmille puristuksille! Kysy Suomen mp palvelusta, jos edelleen kiinnostaa!i
Suomen MP-Palvelu
Osoite: Karvaamokuja 4
00380 HELSINKI
Puhelin: 09-22432727



:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
114-1132394188

Viesti Kirjoittaja 114-1132394188 »

OK !KIITOS :kippis:
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Tässä kuva siitä anturista.

Ja näillä eväillä pitäs lämpöjen pysyy kurissa, tourinki ajossa!


:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Vastaa Viestiin