Flektin anturia....
Laitatteko sitte civikin merkitkin taakse?
Osta:
http://www.revotec.com/electronicfansleds/electronicfancontroller.htm
Tuolta:
http://www.autoracing.fi/
Se jäähdyttäjän tuloletkuun ja ohjaamaan 2 flektiä, voi ite säätää koska lähtee pyörii, 70-120 astetta muistaakseni, ainaki 600:sen flekti jossa ei teräskehikkoa mahtuu oikealle puolelle vaikka ois jäähtytintä siirretty taaksepäin.
Lopputulos: 2 automaatti flektiä joista toinen lukee jäähdyttäjälle tulevaa vettä, toinen jäähdyttäjästä lähtevää.
Yksinkertaista.
Osta:
http://www.revotec.com/electronicfansleds/electronicfancontroller.htm
Tuolta:
http://www.autoracing.fi/
Se jäähdyttäjän tuloletkuun ja ohjaamaan 2 flektiä, voi ite säätää koska lähtee pyörii, 70-120 astetta muistaakseni, ainaki 600:sen flekti jossa ei teräskehikkoa mahtuu oikealle puolelle vaikka ois jäähtytintä siirretty taaksepäin.
Lopputulos: 2 automaatti flektiä joista toinen lukee jäähdyttäjälle tulevaa vettä, toinen jäähdyttäjästä lähtevää.
Yksinkertaista.
hmm..hmmm enpäs viisastelekkaan...mutta muistaakseni sanoit että tämän kesän versiossa rutut ois n.12.2:1 muistanko väärin?(palotilat ainaki kaivettu auki)
ja jos tuonne 13:1 mennään niin ongelmat TAKUULLA lisääntyy
jamppa muistanee ton agon rutunkin tarkemmin,kannen tekijänä ??? 13:1 männät+palotilat auki=??
totuudesta on helpompi oppia ja valita omat ratkaisunsa itse kunkin
ja jos tuonne 13:1 mennään niin ongelmat TAKUULLA lisääntyy
jamppa muistanee ton agon rutunkin tarkemmin,kannen tekijänä ??? 13:1 männät+palotilat auki=??
totuudesta on helpompi oppia ja valita omat ratkaisunsa itse kunkin
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
No, niin..... Honda Accord 2,2 1995===> flektin anturi käy! 88-93 asteinen... Tarkoittaa varmaan jotain toi asteluku. Mut kierteelle käy, käytännön kokemuksia sitte joskus, kun pyörä nipussa.
:p :p
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Hmm.. kaikkee ei välttämättä ookkaan kerrottu ???pete1 kirjoitti:hmm..hmmm enpäs viisastelekkaan...mutta muistaakseni sanoit että tämän kesän versiossa rutut ois n.12.2:1 muistanko väärin?(palotilat ainaki kaivettu auki)
ja jos tuonne 13:1 mennään niin ongelmat TAKUULLA lisääntyy
jamppa muistanee ton agon rutunkin tarkemmin,kannen tekijänä ??? 13:1 männät+palotilat auki=??
totuudesta on helpompi oppia ja valita omat ratkaisunsa itse kunkin
Mä vain oikeesti tiedän mitä noi rutut on
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
tetsa kirjoitti:tietenkin toinen flekti vielä lisäksi jos anturin vaihto ei tyydytä.
Nyt sitte pitäs modata toinen flekti paikoilleen!! Kokemuksii??
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
minkä ihmeen takia tollasista asioista täytyy valehdella?jättää asiat kokonaan kertomatta jos ei totuutta pysty sanomaan.
mutta mutta..käytettäessä 13:1 ruttusia mäntiä ja palotilat kaivettuina rutut laskee....ja asian saamiseksi taas balanssiin kantta täytys laskea,mutta siinähän ei oo tarpeeksi varaa(seetirenkaitten takia) ja ryhmää laskemallakaan ei homma onnistu korkeapuristemäntiä käytettäessä.....(ja muutenkin järjetöntä pilata ryhmää laskemalla)eli lopputuloksen voi jokainen päätellä ihan itse.
mutta mutta..käytettäessä 13:1 ruttusia mäntiä ja palotilat kaivettuina rutut laskee....ja asian saamiseksi taas balanssiin kantta täytys laskea,mutta siinähän ei oo tarpeeksi varaa(seetirenkaitten takia) ja ryhmää laskemallakaan ei homma onnistu korkeapuristemäntiä käytettäessä.....(ja muutenkin järjetöntä pilata ryhmää laskemalla)eli lopputuloksen voi jokainen päätellä ihan itse.
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
redxeye kirjoitti:saako busiin ohkasempi kansi pahvi?saako sillä lisää tehoa ja kuinka paljon?toimiiko:O
Yritin vuosi sitten metsästää, EI saa!! Joskus oli onnistuttu tilaamaan jostai jenkkifirmasta, mut yleensä oli tullut normaali tiiviste! Kyllä se aika pieni vaikutus ohuemmalla kannentiivisteellä. Vähänhän siinä ajotuskin muuttuu.(tarttis säätä ajotus) Olis enempi apua, jos ois sitte säädettävät nokkapyörät, ja säätäs ajoitukset kohdilleen korkeemmille puristuksille! Kysy Suomen mp palvelusta, jos edelleen kiinnostaa!i
Suomen MP-Palvelu
Osoite: Karvaamokuja 4
00380 HELSINKI
Puhelin: 09-22432727
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Tässä kuva siitä anturista.
Ja näillä eväillä pitäs lämpöjen pysyy kurissa, tourinki ajossa!
:p :p
Ja näillä eväillä pitäs lämpöjen pysyy kurissa, tourinki ajossa!
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"