Uuden vai käytetyn?
Onnea oikean valinnan (mopotin) johdosta ja turvallisia kilometrejä.
Noh suosittelen huoltoa jossain muualla ...... olen varsin pitkä "vihainen". Huoltoja löytyy muualtakin kuten esim. Muijalassa PowerKings (täällä ei tartte hävetä toiveitaan huollon suhteen esim. tehon parannuksen suhteen, sanoo vain mitä tahtoo ja vastaa muutamaan asialliseen kysymykseen niin homma hoituu) .........
Suzukihan net busat on laadulla tehnyt syyttömiä net on....
Viime syksynä kun jouduin harkitsemaan uuden pyörän hankintaa niin Salon Takatalon ja varsinkin Riuttalan Janin tarjousta ei tarvinnut kauan miettiä. Kaupat syntyi varttitunnissa (siis siitä hetkestä kun soitin ja pyysin tarjousta) ja homma pelasi niinkuin oli sovittu.
Moro,
Onko siitä "tarvikesuodattimesta" ollut jotain murhetta...????
Olenko väärässä muistaakseni jossain tekniikan lehdessä oli joskus testi noista alkuperäis ja tarvike suodattimista... Arvaa kumpi voitti...
Nooh toivottavasti olet ottanut ko. liikkeeseen yhteyttä asiasta vielä jälkeenkin? (kun näyttää asia sinua edelleen vaivaavan)
Ja vielä kumpi on parempi se että vaihdetaan suodatin 6tkm välein vai 18tkm mut öljyt kuitenkin 6tkm välein,? En ainakaan itse viitsisi laittaa uutta ölppiä menemään vanhan suotimen läpi.
Yleinen sääntö: mitä suurempi firma, sen huonommin tehty huolto. Poikkeus: monessa isossa firmassa on aina joku tosi ammattilainen/ammattilaisia, mutta saako asiakas valita kuka tekee huollon ? yleensä ei, ja suurin osa asiakkaista ei edes tiedä kuka on se "pro" kaveri. Niin moto kuin autoalalle ei saa ammattitaitoista väkeä korjaamon puolelle vaan ns. markan koulupojat huoltavat ja korjaavat tuhansien laitteita. Parhaiten tehty huolto on itse tehty (jos osaa) mutta kun ei ole sitä leimaa huoltokirjaan takuun alaisiin laitteisiin. Tälläkin foorumilla on jätkiä jotka hakkaavat "merkkihuollot" mennen tullen...... kunhan tässä kaljapäiten purkaudun.... s..tana .... leimasimet pikkutalleihin pr----kele
Jake76 kirjoitti:Moro,
Olenko väärässä muistaakseni jossain tekniikan lehdessä oli joskus testi noista alkuperäis ja tarvike suodattimista... Arvaa kumpi voitti...
Nooh toivottavasti olet ottanut ko. liikkeeseen yhteyttä asiasta vielä jälkeenkin? (kun näyttää asia sinua edelleen vaivaavan)
Mikäli kommenttisi koski minua niin ..... kyseessä on PERIAATE. Jos rahastetaan alkuperäisestä niin silloin on myös käytettävä alkuperäistä ...... ihan yksinkertaista eikö?
Ko. firmassa on ihan OK jannujakin, mutta huollot yms. (BMW:n huolto esimerkkinä, mun HD:kin ne oli myyneet niin, että minulle jääneet extraosat muka kuuluivat kauppaan mukaan .... arvaa vaan pomppasiko) kierrän kaukaa .... ja en en ole ollut yhteydessä ko. firmaan enkä edes kus...käynyt siellä sen jälkeen kun pääsin eroon.
Jos vaihdan/vaihdatan öljyt (kone kuin kone) niin silloin vaihtuu aina myös suodatin, se on sen verran edullinen kuiteskin.
Jake76 kirjoitti:Moro,
Mikäli kommenttisi koski minua niin ..... kyseessä on PERIAATE. Jos rahastetaan alkuperäisestä niin silloin on myös käytettävä alkuperäistä ...... ihan yksinkertaista eikö?
Ko. firmassa on ihan OK jannujakin, mutta huollot yms. (BMW:n huolto esimerkkinä, mun HD:kin ne oli myyneet niin, että minulle jääneet extraosat muka kuuluivat kauppaan mukaan .... arvaa vaan pomppasiko) kierrän kaukaa .... ja en en ole ollut yhteydessä ko. firmaan enkä edes kus...käynyt siellä sen jälkeen kun pääsin eroon.
Jos vaihdan/vaihdatan öljyt (kone kuin kone) niin silloin vaihtuu aina myös suodatin, se on sen verran edullinen kuiteskin.
Moi,
Onko noin että vielä laskutettu alkuperäis suodattimesta...??